Silnik 600, odcina

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam ogromne problemy z silnikiem.
Silnik jakoś osłabł, ale z braku czasu jeździłem tak jak było, ale obecnie wziąłem się za to.
Objawy obecne, silnik przyspiesza pomału, 1 bieg- 35/km i odcina jego (gaśnie obroty spadają i znów jedzie).
2-bieg 53km/h i odcięcie 3-bieg 85 km/h odcięcie 4-bieg max -110 odcięcia nie ma.

Wymienione zostały następujące rzeczy:
-Nowe przewody paliwowe
-Nowy czujnik paliwa- sitko metalowe wywalone
-Inny aparat zapłonowy
-Nowa cewka zapłonowa
-Nowe przewody WN
-Nowa pompa paliwa
-Podmienione 3 gaźniki
-Świece nowe
-Klawiatura zaworów nowa
-Popychacz pompy paliwa wymieniony


Brak pomysłów co powoduje odcięcie.

Pomóżcie Panowie


[ wiadomość edytowana przez: WOLF_ADI dnia 2009-07-30 20:12:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: WOLF_ADI dnia 2009-07-30 20:28:29 ]
  
 
zobacz czy pompka paliwa pracuje dobrze, tzn. czy nie ma powietrza miedzy pompowana benzyna, obadaj popychacz pompki...

  
 
brak powietrza, popychacz nowy
  
 
za duża przerwa na przerywaczu.
  
 
tak samo jest na włączonych i wyłączonych światłach ?? Ja kiedyś miałem podobny problem długo z tym walczyłem zanim się skapnąłem się że dzieje się to tylko przy włączonych światłach , na wysokich obrotach zdychał i przerywał (ale tylko w czasie jazdy pod obciążeniem), wymieniłem wszystkie końcówki kabli i cewkę i nic, - winna okazała się żarówka w przednim świetle po wymianie na inną problem znikł i jest git po dziś dzień

[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2009-08-04 19:15:03 ]

[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2009-08-04 19:18:15 ]
  
 
A wiec po wielu dniach szukaniach, doszedłem na tyle daleko że przypuszczalne nadmiernie zużycie wałka rozrządu, powoduje takie dolegliwości (zużycie na krzywkach od popychacza pompy) .

Silnik obecnie chodzi na ustawieniach pompy ok 0,3m grubości uszczelek regulacyjnych pompy.
  
 
Sprawdź też ustawienie pływaka w gaźniku. Może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej i na wysokich obrotach mu brakuje.