| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2009-07-30 20:06:16 Witam, mam ogromne problemy z silnikiem.
Silnik jakoś osłabł, ale z braku czasu jeździłem tak jak było, ale obecnie wziąłem się za to. Objawy obecne, silnik przyspiesza pomału, 1 bieg- 35/km i odcina jego (gaśnie obroty spadają i znów jedzie). 2-bieg 53km/h i odcięcie 3-bieg 85 km/h odcięcie 4-bieg max -110 odcięcia nie ma. Wymienione zostały następujące rzeczy: -Nowe przewody paliwowe -Nowy czujnik paliwa- sitko metalowe wywalone -Inny aparat zapłonowy -Nowa cewka zapłonowa -Nowe przewody WN -Nowa pompa paliwa -Podmienione 3 gaźniki -Świece nowe -Klawiatura zaworów nowa -Popychacz pompy paliwa wymieniony Brak pomysłów co powoduje odcięcie.
Pomóżcie Panowie [ wiadomość edytowana przez: WOLF_ADI dnia 2009-07-30 20:12:15 ] [ wiadomość edytowana przez: WOLF_ADI dnia 2009-07-30 20:28:29 ] |
Hell 126p FL 86' Rybnik | 2009-07-30 20:35:05 zobacz czy pompka paliwa pracuje dobrze, tzn. czy nie ma powietrza miedzy pompowana benzyna, obadaj popychacz pompki...
|
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2009-07-30 21:20:10 brak powietrza, popychacz nowy |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2009-07-30 23:35:04 za duża przerwa na przerywaczu. |
77rally BA3 2107/2106, 126p ... Opole | 2009-08-04 19:09:33 tak samo jest na włączonych i wyłączonych światłach ?? Ja kiedyś miałem podobny problem długo z tym walczyłem zanim się skapnąłem się że dzieje się to tylko przy włączonych światłach , na wysokich obrotach zdychał i przerywał (ale tylko w czasie jazdy pod obciążeniem), wymieniłem wszystkie końcówki kabli i cewkę i nic, - winna okazała się żarówka w przednim świetle po wymianie na inną problem znikł i jest git po dziś dzień
[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2009-08-04 19:15:03 ] [ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2009-08-04 19:18:15 ] |
WOLF_ADI 126p Gliwice | 2009-08-06 21:28:32 A wiec po wielu dniach szukaniach, doszedłem na tyle daleko że przypuszczalne nadmiernie zużycie wałka rozrządu, powoduje takie dolegliwości (zużycie na krzywkach od popychacza pompy) .
Silnik obecnie chodzi na ustawieniach pompy ok 0,3m grubości uszczelek regulacyjnych pompy. |
Royber F&F Sympatyk 126p Poznań | 2009-08-06 23:57:38 Sprawdź też ustawienie pływaka w gaźniku. Może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej i na wysokich obrotach mu brakuje. |