Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() PiBuc Warszawa 223K Pruszcz Gd | 2003-08-29 22:57:31 W 11 nr auto-moto z 20 sierpnia znajduje sie relacja z wyscigu na 1/4 mili w ktorej czytamy ze pojawil sie Polonez Atu z silnikiem V6 w klasie Outlaw ( twz.poza prawem, nie spelniajace warunkow technicznych regulaminu ), Plonez ten znalazl sie z pierwszej 10 uczestnikow tej kategorii samochodow !, nastepne eliminacje odbeda sie 06.09.2003 i 27.09.2003 rowniez na lotnisku w Modlinie. |
![]() Wyrwizab (M) x | 2003-08-30 09:48:20 TUTAJ - więcej o tym
|
![]() macmind FORD Escort Warszawa | 2003-08-30 10:29:35 To była raczej porażka , czasy w klasie Out law były bliskie 11-12 sekund, poldek miał czas 18 czyli najgorszy.
Ale jestem dobrej myśli może trochę go właściciel dopieścił i tym razem będzie lepiej . macmind |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-08-30 10:31:57 Relacja w gazecie co innego a rzeczywistość też co innego... |
![]() WhitePower warszawa | 2003-08-30 18:06:44
![]() |
![]() thaniel Miłośnik FSO Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2003-08-31 13:06:32 Silnik 2.9 tak slyszalem
A co do pokazywania czego kolwiek to jego wlasciciel nie za bardzo profesionalnie podszedl do tych wyscigow ja jak bym juz wlozyl tyle kasy i checi w takie auto i wiedzial bym ze i tak bede startowal w outlaw to bym go wybebeszyl na maxa lacznie z plastikowymi klapami z przodu i ztylu, platikowymi blotikamii nawiercona podlaga itd a tu co widzialem nawet audio i foteli nie wyjal. Wyscig wygladal tragicznie zreszta mam to na DV i jak tylko pozrzucam to dam znac pozdr |
![]() Samael Miłośnik FSO HPI Savage X4,1 Stalowa Wola | 2003-08-31 17:07:16 mniejsza z tym jak sie ten podas zbieral, najlepsze to to ze mial silnik V6, u nas w miescie gosc ma pontiaca firebird z silnikiem bodajze V8, w biegach na 400m nie bierze udzialu bo ma cienki start, a jednak sam odglos silnika budzil szacunek, ja bym sie juz cieszyz z sameko posiadania V-ki pod maska |
![]() WhitePower warszawa | 2003-08-31 17:32:14
![]() |
![]() thaniel Miłośnik FSO Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2003-08-31 17:44:22 O dziwo nie jest tak zle z ubezpieczeniem niedawno mialem na "widelcu" znaczy bylem sklonny kupic autko z silnikiem 3.8 V6 i przy 40% ubezpieznie w linku wyszlo mi 1050zl takze nienajgorzej.
Mnie ciekawi inny aspekt przygotowania samochodu do wyscigow rownoleglych. Chcialbym na zywo zobaczyc cos najlepiej poldka z sekwencyjnym wyryskiem gazu fazy lotnej. Az sie dziwie ze zadna firma zakladajaca tekie instalacje jeszcze nie zrobila democara. Co do dzwieku Vłek to jest poprostu bajka i muzyka ktora bym mogl slychac na okraglo szczegolnie na wolnych obrotow ehhhh rozmazylem sie pozdr |
![]() WhitePower warszawa | 2003-08-31 18:05:57
![]() [ wiadomość edytowana przez: WhitePower dnia 2003-08-31 18:10:49 ] |
![]() PiBuc Warszawa 223K Pruszcz Gd | 2003-08-31 22:05:08 Ciekawe co to za silnik 2.9 fordowski czy 2.8 z BMW ? a moze cos innego. Co do oplat a OC w niektorych firmach powyzej pojemnosci 2000 ccm oplaty sa takie same, ja osobiscie wole wieksza pojemnosci i wiekszy moment niz 1400 ccm turbo przy tej samej mocy ![]() |
![]() Walezy Fiat 131, Subaru Imp ... Czyżowice | 2003-09-01 08:53:37 tyle ze moment silnika turbo bedzie okolo 2(no moze lekko przesadzam) razy wiekszy ![]() ![]() ![]() |
![]() WhitePower warszawa | 2003-09-01 12:08:33
|
![]() KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-09-01 12:22:37 To moze warto pomyslec o ALSie... tylko zartowalem ![]() |
SZAKAL-V8 Fiat 125 p KOMBI Kielce | 2003-09-01 13:02:15
SIEMNAKO!!! co ty gadasz chlopie?? V8 ponti sie nie zbiera???? JA osobiscie posiadam camaro V8 i zapewneiam scie ze szans bys nie mial zadnych!! jelsi sie nie sciga to napewno z innych powodow!! byc moze skrzynia mu sie slizga lub poportu cos ma spiepszone!!! jak chcesz to moge ci pokazac jak sie zbiera v8 !!! Tylko ze mozesz wpasc w kompleks!!!!!! jesli mowa o V6 w pontim lub camaro to zwracam szacunek!! bo tu jedyne co mozna zdzialac to z wielkim wysilkeim wyprzedzi calibre 2.0 8v !!!!! ale popieram to samo ja jezdze bez wydechow i zamiast radia slucham pracy silnika nie slyszalem pieknijszej pracy niz V8!!! mialem nie jedna v6 , tez V12 , ale w v 8 mozna sie zakochac!!! pozdrawiam |
![]() WhitePower warszawa | 2003-09-01 13:21:17
chodilo mu zapewne oto ze w swojej klasie niczego nie osiagnalby tym samochodem z reszta amerykance tak maja duuza pojemnosc za to mala moc czyms takim mozna jezdzic w trasy ale na pewno nie scigac sie od swiatel do swaitel.Z drugiej strony przez to za te silinki nie sa wyzylowane mozna latwo wycisnac z nich b. duza moc i zabawki typu N20 praktycznie nie niszcza tych silnikow |
SZAKAL-V8 Fiat 125 p KOMBI Kielce | 2003-09-01 19:29:19
NIE ZGADZAM SIE Z TOBA!! od siwatle do swiatel!! z moim autem crx niema najmiejszychn szans!!!!! nie wiem czy jechales kiedys v8 !!! ale jelsi nie to ci dal przyklad nie raz cwaniaczki podjezdzali calbrami hondami i innymi zlomami !! i wiesz co wachali zawsze moje spaliny!! A WIESZ CZEMU SIE TAK DZIEJE BO AMERYKANSKIE SILNIKI PO PIERWSZE NIE SA WYSILONE PO DROGIE SA TO SILNIKI NISKOOBROTOWE!! I MAJA DUZO NIZSZY MOMENT OBROTOWY JAK ECONOBOCXY!!!!!! DLATEGO ECONOBOX NIE BEDZIE MIAL SZANS Z AMERYKANSKIM SILNIKIEM!!! CHOCIAZBY DLATEGO ZE NIZSZY MOMENT OBROTOWY JEST BARDZO DORBZE ZESTOPNIOWANY Z NAPEDEM I JAK KTOS POTRAFI JEZDZIC v8 TO NIE JEDNEMU MOZE NAKOPAC DO DUPY!!!!! A JELSI JUZ WESZLES NA TEMAT TUNINGU TO CI PWOIEM ZE ZA NIEWIELKIE PIENIADZE MOZNA Z v8 TKAIE MOCE WYCISNAC O JAKICH NIE SNILES!!!!!!!!!!!!!!!!! ZA TO Z ECONOBOXA WYCIAGNAC CHOCIAZ BY Z SILNIKA 2.0 250kKM TO KOSZTY TAKIE ZE PIEKNEGO MERCA KUPISZ M A POZA TYM ZYWOTNOSC SILNIKA TAK CZY INACZEJ OBNIZYSZ JESZCZE BARDZIEJ!!!!!!!! NIEDAWNO JEZDZILEM OMEGA 3.0 24V I CI POWIEM ZE SCIGALEM SIE Z v8 KOLEGI TAK WLANSIE PROBOWALISMY!! BO MOJA OMEGA MIALA 225 KM SERYJNIE!!! I WIESZ Z ENIE DALEM RADY NA ODCINKU OD SWIATEL DO SWIATEL!!!!!!!!!!!!!!!!! NO GDYBYM WLOZYL NITRO TO PEWNEI BYM GO LYKNA ALE PIERSCIENIE BY SIE STOPILY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO ZALEZY JAK NA TO PATRZEC!!! POZDRAWIAM |
![]() Ireq ford capri Mk2 ford ... kraków | 2003-09-01 20:39:38 ..tak tak nie ma lepszej recepty na monstrualne pierdolniecie niż V8 np. 440 cu.i. (taki blok Max Wedge- od półcieżarówy-nie do zajebania)+ głowice Hemi+ jakaś sprężarka śrubowa, np GMC..przy 100 parooktanowym paliwie + oczywiscie parę innych kosmetycznych przeróbek mówimy o mocach rzędu800-1200 KM i momencie ~1000Nm..A niestety w Gównolandii nadwislańskiej to nieosiągalne..A braciak przysyła mi ze Stanów wkurwiające maile w których pisze że kolesie w warsztacie mu proponowali Pontiaca CudaR/T 427 cu.i.'70 (dobrze wyregulowany ma koło 500 KM i 700Nm) za pierdolone 3000 baxów...był lekko zapyziały(nie zgnity tylko matowy i podrapany gdzieniegdzie) i miał kiepską tapicerkę..poza tym na chodzie-tzn pali gumy(takie Radial T/A z białymi napisami na chromowanej , pełnej feldze, szerokie jak drzwi)z gazu na każdym z 4 biegów!!!! ![]() ![]() |
![]() thaniel Miłośnik FSO Fiat Siena/Opel Astra Warszawa - Natolin | 2003-09-01 21:05:11
Zalezy jaki crx moge ci takiego zalatwic ze tylko zobaczysz jego tyl od swiatel do swiatel |