MotoNews.pl
  

[mk7]rs nie pali po wymianie uszczelki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.mam problem z esem,nie chce zapalic po wymianie uszczelki pod glowica.kreci ale nie odpali co moze byc przyczyna?

[ wiadomość edytowana przez: przemek2860 dnia 2009-07-29 16:45:10 ]
  
 
Edytuj temat na zgodny z regulaminem.
  
 
a paliwo podaje, iskra jest?
  
 
Pomylona wtyczka krokowca z czujnikiem temperatury.
  
 
paliwo daje i iskra jes.seba krokowiec nie odpinany byl raczej,a moze to byc wina napinacza lancuszka?
  
 
Cytat:
2009-07-29 16:55:25, przemek2860 pisze:
paliwo daje i iskra jes.seba krokowiec nie odpinany byl raczej,a moze to byc wina napinacza lancuszka?



No ja bym na pewno wywalil sobie puszke filtra by miec wiecej miejssca do grzebania.
  
 
byl sciagniety tylko dolot ze stozkiem a krokowiec mam w innym miejscu podpiety wiec luz,mechanior mowi ze moze byc wina naopinacza bo byl w kiepskim stanie i nie napina dobrze teraz,co sadzisz?
  
 
Wiadomo,ze rozrzad ma wiele do pracy silnika ,ale jesli nie przeskoczyl to musi chodzic. Ja bym obstawial blad polaczenia jakis wtyczek. Wykrec swiece zobacz czy sa mokre - jak ma przylane to RS nie odpali.
  
 
dobra wszystko jasne.glowica miala lekkie pekniecia myslalem ze pojedzi ale nienada..jak byla peknieta uszczelka to bylo mniejsze cisnienie i palil a ze szczelna uszczelka nic z tego.teraz kolejne pytanie:czy mozna spawac glowice ?jesli tak to w jakich pieniazkach to oscyluje?
  
 
Można, ale w przypadku RS'a to chyba nie opłacalne :/
Po spawaniu głowica musi być prześwietlona i sprawdzona.
Koszt z tego co ja wiem w okolicach 500zł

Cytat:
2009-07-29 21:03:09, przemek2860 pisze:
dobra wszystko jasne.glowica miala lekkie pekniecia myslalem ze pojedzi ale nienada..jak byla peknieta uszczelka to bylo mniejsze cisnienie i palil a ze szczelna uszczelka nic z tego.teraz kolejne pytanie:czy mozna spawac glowice ?jesli tak to w jakich pieniazkach to oscyluje?

  
 
Nie sądzę ,że pęknięta głowica jest przyczyną ,że auto nie odpala .Pęknięta jest prawdopodobnie na jednym cylindrze ,tak więc silnik by odpalił ale by kulał na jednym garze .
  
 
glowica ma pekniecia miedzyzaworowe i mechanik twierdzi ze to wlasnie jest powodem..;/ czy do rs-a podejdzie glowica z innego 16v?posiada ktos moze takawa na sprzedaz?
  
 
Mechanik twierdzi ? Tak czy siak auto zapaliło by na trzy gary ...sprawdzał ciśnienie sprężania ? Ciekawe czy czegoś nie uszkodził i teraz ni szuka przyczyny w czymś innym.
  
 
Cytat:
2009-07-29 21:37:06, kamil76 pisze:
Mechanik twierdzi ? Tak czy siak auto zapaliło by na trzy gary ...sprawdzał ciśnienie sprężania ? Ciekawe czy czegoś nie uszkodził i teraz ni szuka przyczyny w czymś innym.


No niestety kolego jak np woda ci wleci do cylindra to go nie odpalisz.
  
 
wszsytko bylo sprawdzane wtyczki przegladane po kilka razy,ja juz zglupialem.kazal mi zawiezc glowice do regeneracji.jutro zawioze i zapytam jakie koszta tego beda bo pekniecia ewidentnie sa.pzdr jutro napisze co z tym ustrojstwem
  
 
Mialem takie pekniecia w jednym RSie - silnik chodzil,sa to pekniecia powierzchowne - nie do konca. To nie ta usterka nie pozwala go odpalic
  
 
Pytanie czy mechanior czasem nie ruszał rozrządu i nie przestawił niechcacy?! Albo czy nie uszkodził zaworów przy robocie?!
  
 
na gorze glowicy jest wrzer i pewnie tamtedy puszcza bo nie dociska tam nowej uszczelki,sprzezanie na poziomie 6 ;/ glowica odwieziona do zakladu maja ja przegladnac na szczelnosci zalatac wrzer i splanowac jutro bedzie wiadomo co i jak no i jaka cena oczywiscie
  
 
Nojak ma cisnienie w granicach 6 to faktycznie raczej nie odpali.
  
 
Seba pewien znajomy z klubu wspominal ze ty mozesz miec glowice do rska,masz moze?