Jak wkrecic banke cisnienia oleju jak gwint jest za duzy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam jakis tam czujnik cisnienia oleju tuningowy, w silniku mam ruska banke. ale gwint tego i tego nie pasuje. w moim czujniku jest powiedzmy M8, a w rozgaleziaczu czujnika (jest i banka i czujnik na tablice ze niskie cisnienie) jest z M10, M12... szukam jakichs reduktorow gwint i nic nie znajduje.
Ma ktos jakis patent na to?
to samo mam w misce oleju. gwint czujnika jest mniejszy niz to co wspawane w miske (pod jakis inny czunik).
Jak to obejsc? logiczne to sruba z "dziura" z gwintem zew. i wew. ale nie wiem czy jest cos takiego...
  
 
problem z trojnikiem to jeszcze rozumiem, ale z miska? nie prosciej wyciac stara nakretke i wspawac nowa odpowiednia, a nie tak sztukowac? sa dostepne redukcje, poszukaj w sklepach z pneumatyka i hydraulika, ale czy akurat taka znajdziesz to nie wiem. nie lepiej bylo kupic czujnik pod odpowiedni gwint? czy dostales w prezencie na urodziny?
  
 
kupilem uzywany zestaw wskaznikow
ogolnie jakis reduktor jest najmniej bolesnym rozwiazaniem... zobacze te pneumatyczne, hydrauliczne sa chyba calowe gwinty... albo zrzuce to na glowe mechanika po prostu
  
 
Chyba udalo sie - na razie teoretycznie rozwiazac sprawe banki cisnienia oleju. ruski oryginal to M14x1,5, mam czujnik M10, no i robie tak: kupuje na allegro "sprezynki" do naprawy zerwanych gwintow (tytul aukcji: napraw zerwany gwint). potrzeba 2 sztuki: M12 (zew sredn. M14) i M10
skrecam sklejam i chula i smiga