MotoNews.pl
  

VOLVO S80 272KM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich
Mam jedno pytanie do croma1 ?
Kupiłem Volvo S 80 2005 S-6 272KM, jakie są za i przeciw w montażu LPG V-generacji ,,,w moim modelu .Czytałem na różnych forach,że do tego motoru raczej nie zalecane jest stosowanie instalcji ,gdyż silnik jest bardzo wyżyłowany ,(stosunek pojemności do mocy),,,i przy spalaniu gazu temperatura (wyższa)może zaszkodzić.Z góry dziękuje za odpowiedź
  
 
witam.
nie jest to porażająca moc silnika 6 cylindrowego z doładowaniem. i jest do zrobienia . można na prinsie lub na jtg icom. robilismy na jtg icom x90 i nadal jeździ a killka modeli s80 na prinsie z tym silnikiem. wiem ,że volvo i saab się nie luibią ale saaby z 4 cylindrów z wiekszymi turbinami są robione i nie mmamy z nimi tez problemów.
generalnie wszystko zależy od jakości montażu, programowania i doboru elementow instalacji.
pozdrawiam z jastrzębia
  
 
Serdecznie dziękuje za szybką odpowiedź * croma1 *
Jakie jest koszt * Dobrej Roboty V-gener.* i czas który muszę przeznaczyć u Ciebie w firmie.
Czy pisząc o instalacjach do mojego samochodu miałeś na myśli IV - V GENER.?
  
 
Witam.
Odpowiedź jest na PRIV.

Cytat:
2009-08-29 22:08:39, waldikrk pisze:
Serdecznie dziękuje za szybką odpowiedź * croma1 * Jakie jest koszt * Dobrej Roboty V-gener.* i czas który muszę przeznaczyć u Ciebie w firmie. Czy pisząc o instalacjach do mojego samochodu miałeś na myśli IV - V GENER.?

  
 
Cytat:
2009-08-29 09:11:32, croma1 pisze:
witam. nie jest to porażająca moc silnika 6 cylindrowego z doładowaniem. i jest do zrobienia . można na prinsie lub na jtg icom. robilismy na jtg icom x90 i nadal jeździ a killka modeli s80 na prinsie z tym silnikiem. wiem ,że volvo i saab się nie luibią ale saaby z 4 cylindrów z wiekszymi turbinami są robione i nie mmamy z nimi tez problemów. generalnie wszystko zależy od jakości montażu, programowania i doboru elementow instalacji. pozdrawiam z jastrzębia


Jeszcze mam cztery pytania
1/czy w cenie jest policzona (lubryfikacji gniazd zaworowych)
ten temat wyczytałem na forum.(wskazane w volvo)
2/ co się dzieje w momencie mocnego przyciśnięcia gazu ( ostre ruszenie) czy w danym momecie komuputer zmienia zasilanie na benzyne/
3/czy zawór można zamontować pod klapką wlewu paliwa
4/czy w moim volvo s-80 mogę zamonotować zbiornik toroidalny
i o jakiej pojemności
Czy podana cena sugerowanej instalcacji (Holenderski VSI PRINS za 6200 zl) jest ceną brutto..i czy w/w instalacja jest super czy może jest coś lepszego?
Wiem,że zadaje dużo pytań,,ale proszę zrozumieć, w tym temacie mogę polegać tylko na wiedzy fachowca .
  
 
Witam.
W VOLVO nie jest potrzebne zamontowanie lubryfikacji ale jesli ktoś chce to jest dopłata 200 zł.
dopłata do wlewu pod klapke to 100 zł.
dlatego polecam Prinsa bo niezależnie od obciązenia silnika daje taka samą moc jak zasilanie benzynowe. więc także nie przełącza na benzynę.
cena jest ceną brutto.
zbiornik toroid 630/240 60 litrów pojemności