Zweihundertzweiundzwanzig, czyli wydymany

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Spragnionym wieści o wyścigu z jeppem informuję, że ustawka miała miejsce w Warszawie na Wirażowej w godzinach późnowieczornych, na dystansie ok 400 m /mierzone licznikiem samochodowym/. Dżipa wydymałem na około 1,5 odległości wozu-kluski. Obaj jechaliśmy na elpidżi. Startowałem na II biegu jak Marios pouczał trzymając obroty i hamulec w zakresie około 2000 obrotów. Dżip jednak pierwsze 10-15 metrów był pół ryja przede mną...4X4. To wszystko jeśli chodzi o tę historię. Pozwalam sobie jednak czym innym uwagę zaprzątnąć. Poczytałem większość postów o dyfrach i co nie co skumałem. Mój oryginalny dyfer od 2.6 przeciekał niczym dokumenty z CBA do prasy więc zmieniłem na czyściutki od 2.2. W/g teorii powinien mieć szybsze odejście i ograniczoną maksymalną V. Dziś pogoniłem kluskofona na maksa na elpidżi i wydusiłem z niego 222 km/h w/g licznika i GPS /aproksymując/ Z tego co wiem to są to parametry prwie fabryczne.Pytanie brzmi: czy wracając do oryginału z 2.6 lub 3.2 prędkość maksymalna będzie większa? Jeśli tak to jak to przeliczyć teoretyzując?
pozdro
  
 
Na twego e-maila poleciał arkusz excela
Jest dla Ciebie, pokombinuj a wszystko stanie się jasne .


Acha startowanie z manula z 2 biegu to niedobry pomysł no chyba że aftomat o ile pamietam to masz.

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2009-10-06 20:46:44 ]
  
 
Oba panzerfausty były afto. Za tabelkę dzięki w niedzielę dojdę co i jak bo narazie resztki włosów zjeżyły mi się...


[ wiadomość edytowana przez: zupper dnia 2009-10-06 21:17:43 ]
  
 
ech ....Ty masz aftomata a tabelka pod manuala przygotowna ale gdzieś poszukuj przełożenia poszczególnych biegów, sprawdź opony i będzie ok.
  
 
Się tabelka przyda bo wygląda tak ładnie i kolorowo. Tam jednak gdy jest więcej niewiadomych niż 1 zrazu gubię się....Wysłałem foty korzystając z twojego maila - pozdro
  
 
Cytat:
2009-10-06 20:22:54, zupper pisze:
Spragnionym wieści o wyścigu z jeppem informuję, że ustawka miała miejsce w Warszawie na Wirażowej w godzinach późnowieczornych, na dystansie ok 400 m /mierzone licznikiem samochodowym/. Dżipa wydymałem na około 1,5 odległości wozu-kluski. Obaj jechaliśmy na elpidżi. Startowałem na II biegu jak Marios pouczał trzymając obroty i hamulec w zakresie około 2000 obrotów. Dżip jednak pierwsze 10-15 metrów był pół ryja przede mną...4X4. To wszystko jeśli chodzi o tę historię. Pozwalam sobie jednak czym innym uwagę zaprzątnąć. Poczytałem większość postów o dyfrach i co nie co skumałem. Mój oryginalny dyfer od 2.6 przeciekał niczym dokumenty z CBA do prasy więc zmieniłem na czyściutki od 2.2. W/g teorii powinien mieć szybsze odejście i ograniczoną maksymalną V. Dziś pogoniłem kluskofona na maksa na elpidżi i wydusiłem z niego 222 km/h w/g licznika i GPS /aproksymując/ Z tego co wiem to są to parametry prwie fabryczne.Pytanie brzmi: czy wracając do oryginału z 2.6 lub 3.2 prędkość maksymalna będzie większa? Jeśli tak to jak to przeliczyć teoretyzując? pozdro




w 2.6 w sedanie jesli masz automat miales dyfer 4.22 w 2.2 w wiekszosci rowniej jest 4.22 wiec zalozyles ten sam dyfer. daj mi vin tego 2.2 to ci powiem dokladnie.