MK7 1,6 16V Zetec uszczelniacze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Prawdopodobnie do wymiany uszczelniacze. Czy istnieje możliwość wymiany bez ściągania głowicy? Byłem u dwóch mechaników i jestem zmieszany bo jeden wycenił wymianę na 400 zł a drugi na 1200 zł.
  
 
Ten za 400 to dobra cena gdyz w 16V jest strasznie ciezki dostep do uszczelniaczy i troche z tym jest zabawy wiec cena jak najbardziej w sam ra
  
 
a co się dzieje ze właśnie diagnoza padła na nie??
  
 
pożera ~ 1l/1000-1500 km oraz dymi przy odpalaniu. poza tym wydaje mi sie, ze fordzina troche oslabla.

Cytat:
2009-10-02 18:38:10, Magik123 pisze:
Ten za 400 to dobra cena gdyz w 16V jest strasznie ciezki dostep do uszczelniaczy i troche z tym jest zabawy wiec cena jak najbardziej w sam raz



ciezki dostep czyli glowice trzeba wyjmowac?

[ wiadomość edytowana przez: psolarz dnia 2009-10-02 19:14:22 ]
  
 
jak osłabł to pewnie pierścionki są podtarte
  
 
takie odnosze wrazenie ale moze mi sie wydawac. idzie jakos to sprawdzic?
  
 
Uszczelniacze Ci mocy nie przywroca, a jedynie pobor oleju zmniejsza.
Co do wymiany to moze i da sie je wymienic bez sciagania głowicy, chodzi o dostep do sciagniecia sprezyn, i pozniejszego ich załozenia, tutaj tylko jest ciezko, a czasu troche to zajmie.
  
 
Zmierz kompresję z próbą olejową i będziesz dużo więcej wiedział. Jeśli padł któryś pierścień, to można wymienić, gorzej jeśli np. tłoki kiwają się na sworzniach - wtedy kapitalka albo swap.