| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Skorupa-S1 Klubowy Weteran Nie pomógł ani razu Wieluń | 2009-10-04 20:27:23 Czy Waszym zdaniem wymieniona uszczelka głowicy w sprzedawanym aucie jest atutem czy raczej wadą? Przebieg 150 000 km. |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2009-10-04 20:33:55 Sprecyzuj jakie to auto i czy ma gasssss |
Skorupa-S1 Klubowy Weteran Nie pomógł ani razu Wieluń | 2009-10-04 20:38:42 Skoda Fabia
1.4 MPI 68KM 2001r 150 tys. km przebiegu LPG bez sekwencji. |
archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2009-10-04 20:57:32 zalezy kto robił |
![]() JaRabbit Klubowy Weteran Toyota Corolla WF | 2009-10-04 21:22:02 Jak na gazie to mogło się przytrafić.Temperatura spalania gazu jest dużo wyższa nie benzyny, a jeżeli jeszcze to ktoś oszczędny ( czytaj zbyt uboga mieszanka) to mogło wypalić uszczelkę i już. |
n0ras skośnookie z krzyżyk ... Kraków | 2009-10-04 22:52:53
To przebieg czy "stan licznika" ? Konstrukcyjnie to bardzo stary silnik, jeszcze tylnosilnikowe skody pamięta, więc 150 kkm to dla niego nie mało, a jakby się okazało że realnie to jest więcej niż 200 to by znaczyło, że skoda powoli "kończy bieg". |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2009-10-04 23:37:37 to ten silnik z wałkiem rozrzadu w kadłubie?
w 'tylnosilnikowych" miał 1.2 a w felicji 1.3 jesli tak to jedyne sensowne miejsce dla niego to muzeum |
sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2009-10-05 08:31:35 przerabiałem jakieś 2 lata temu przesiadke z espero na fabie ( służbową) - nie polecam. Poszukaj lepiej czegoś innego. |
kondziak Mesio E-Classe W210 Białystok | 2009-10-05 20:03:09
Trudno powiedzieć jeżeli to byłby mniejszy przebieg taki poniżej 100 tys. to można by było powiedzieć że silnik dostawał ostro po dupie. |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2009-10-11 20:07:41 Możecie się śmiać ....ale ostatnio utwierdziłem się w przekonaniu, że człowiek całe życie się uczy...
Otóż niedawno "odkryłem" że były [są] trzycylindrowe Fabie...
Tak tak ...trafiła się taryfa - podjeżdża, wsiadam, jedziemy ...nasłuchuję, nasłuchuję i nie mogę się nadziwić, że ten silnik jakoś tak dziwnie mruczy ...tak jakoś mi podchodził pod Tico
Przy regulowaniu rachunku nie wytrzymałem i pytam taryfiarza: Panie jaki tu jest silnik ? - 1,2 ...trzycylindrowy
Po powrocie ...Wikipedia, Skoda Fafia, Enter ...i rzeczywiście jest coś takiego.... Ja pier............ Czego to ludzie nie wymyślą - jaki był tego sens ? Bo żeby ten silnik był dynamiczny czy cichy ...raczej taki sobie Podobno był [jest] ekonomiczny
Czy ktoś wie coś więcej o tym silniku ? |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2009-10-11 20:52:21 a wiesz ze sa 3 cylindrowe diesle?
we fabii? to 1.9 obciety o 1 cylinder pod maske jak spojrzysz to normalnie idzie sie za głowe złapac-jakos dziwnie krzywo zamontowany o odgłosach i wibracjach lepiej nie mówic-na wolnych to chodzi jak cc 700 a dlaczego 3 cylindry? oczywiscie to oszczednosc dla PRODUCENTA bo auta nie sa z tymi motorami tansze nawet o 20% słowem to robienie klijenta w balona |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2009-10-11 22:02:06 A są jakieś Fiaty Panda 1,3 diesle ...to one te silniki też mają 3 cyl. czy 4 ? |
archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2009-10-11 22:07:31 małe silniki rzadko kiedy są naprawdę ekonomiczne. A już na pewno 3-cyl. nie grzeszą dobra kultura pracy. Ot chcociażby 1.4 w Peugeocie 308 (bodajże 4-cyl.) to straszny muł w dieslu. Niby turbina ale odjazd jest dopiero przy 3500r/m (Espero?). No ale wszystko jest jasne kiedy jesteśmy swiadomi masy auta 1400 kg.
[ wiadomość edytowana przez: archive15 dnia 2009-10-11 22:09:32 ] |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2009-10-11 22:09:50 4
nawet 16v i wtrysk CR |
archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2009-10-11 22:10:39 co nie zmienia faktu że to muł |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2009-10-11 22:14:05 o pandzie pisze
|
archive15 Lacetti 1.6 LPG Zabrze | 2009-10-11 22:19:10 a to kurka nie wiedziałem
a skoro o Pandzie mowa... 1.1 do miasta może być, w trasie - szkoda słów 1.2 jw troszkę lepsza dynamika 1.3 nie jeździłem... |
sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2009-10-12 10:40:03 o fabi:
1.2 ( trudno powiedzieć bo mało jeździłem, ale znajomy miał taką służbową dość długo) - silnik słaby, paliwożerny 1.4 16V ( przejechałem jakieś 100 000) - stosunkowo słaby, z niskich obrotów - 0 mocy, w średnich troszkę podciąga, wysokich nie ma wcale, przy spokojnej jeździe - 6-7 trasa, 8-10 miasto- a spróbuj tylko 110 przekroczyć - to nawet w trasie 8 spali... 1.4 TDI (najsłabszy - literki bez kolorków)- 3 cylindy - nierówno pracuje, głośny ( nawet bardzo), spalanie akceptowalne - około 5.5 ltr/100 w mieszanym, moc średnia - niby ma tą turbine, ale słabowito się zbiera, lepszy do wyprzedzania niż SDI, ale w mieście gorszy 1.9 SDI ( stary, słaby klasyczny klekot, według mnie najlepszy z silników które miałem okazje sprawdzić) - dość głośny ( ale cichszy niż 1.4TDI) - jak rano w czasie mrozów schodziłem oskrobać samochody i je odpaliłem, to nawet siedząc w espero słyszałem silnik skody stojącej obok. Dobry moment obrotowy do ruszania, ładnie się zbiera z niskich biegów, ale szybko się kończą , pięknie się nim latało po mieście, ale brakuje mocy przy wyprzedzaniu, Największe zalety- cholernie trwały i cholernie oszczędny - w teście mieszanym 5 nie przekroczy, a uzyskanie wyniku 4.5 , nie stanowiło większego problemu. |