MK5 co zrobic musze wymienic podloge

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam skordodowana podloge, i prowadnice , belke tylna jak to wymienic i gdzie to kupic
  
 
na forum jest mnóstwo wątków w temacie, poszukaj.
Podłużnice można pewnie kupiś, ale cena jak sądzą kosmiczna. Podłogi nie kupisz nowej.
Raczej szrot, albo sztukowanie z blachy.
  
 
Mam ten sam problem... Sztukowanie podłogi i czarowanie z nowymi podłużnicami to jest z ekonomicznego punktu widzenia raczej beznadziejna sprawa... Chyba że się ma jakiegoś białego kruka...
  
 
Nowe podłużnice ma kolega klubowy w swoim sklepie ...koszt 220 zł szt. Podłużnica -klik
  
 
Jak zrobić...
Ogólnie jeśli chcesz to sam robić to może pomoże ci ten link:

http://zlosnik.pl/showthreaded.php?Cat=&Number=896891&page=&view=&sb=5&o=&vc=1

Wprawdzie nie z tego forum, nie o oscorcie ale ogólnie o naprawach blacharskich

A jeśli idzie o kupno - nowe - w praktycznie każdym sklepie motoryzacyjnym

Możesz spróbować poszukać na allegro - swojego czasu kupowałem tam trochę części blacharskich do opla astry - było dużo taniej niż w sklepie czy na szrocie nawet. Zapewne nawet znajdziesz całe ćwiartki czy połówki w dobrych cenach

Można też - w przypadku podłogi czy podłużnic - zlecić blacharzowi żeby odbudował
Progi - to nie warto kombinować tylko kupić gotowe, nowe

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_ar dnia 2009-10-10 09:27:01 ]
  
 
Oj poważna sprawa, rozebranie srodka auta, ciecie, zdzieranie mat, spawanie, konserwowanie i skladanie... Sporo roboty a i koszta dosc spore. Musisz sie nastawic na ceny w okolicach 1500 zł i wzwyz, zalezy jak tragicznie to wyglada, ale jesli 2 podluznice do odbudowania i podloga, to i progi pewnie tez, wiec te 1500 spokojnie musisz liczyc!!
  
 
kolego odrazu mówię że się nie opłaca. Ja tam wolę pod auto nie zaglądać to bynajmniej się nie boję jak jadę że coś się stanie. Ale auto na wiosnę i tak na szrot. Ci powiem że za tą robotę to dołorzysz trochę i kupisz innego esa w lepszym stanie.
  
 
a jak lubisz grzebać w aucie to kup innego esa i powymieniaj ze starego jakieś dobre części jak masz albo powykręcaj na zapas. W przyszłości się przydadzą. Bo teraz wsadzisz kupe kasy za nową podłogę a jak bedziesz sprzedawał kiedyś auto to nik nie zwruci ci tego. Teraz podłoga a za rok nadwozie.
  
 
Ja to na przyklad u znajomego mam zespawana za 500 zł razem z koserwacja. Poszukaj moze masz jakiegos znajomego ...
  
 
No tak, tylko te podłużnice to i tak chyba za wiele nie dadzą, bo jest to tylko warstwa wierzchnia, a cała podłużnica składa się chyba z 3 zgrzanych warstw, ale jeśli ktoś chce wzmocnić zdrowe w miarę, to może wspawać te nowe podłużnice na stare po uprzednim zrobieniu wstawek w miejscu dziur w poprzedniej warstwie podłużki, ... auto będzie trochę wyżej, a pewnie i tak nie uchroni to przed wyrwaniem belki z mocowań... i kasa leci
Zależy też oczywiście czy podłużnice są zgnite tuż przy mocowaniu, czy z tyłu... jak przy może być kicha , jak z tyłu ( bliżej pasa tylnego ) to auto jeszcze może pożyć, jednak fakt faktem, że jak dziury są w jakimkolwiek miejscu podłużnicy to profil wewnętrzny jest osłabiony...
co do podłogi to każdy blacharz bez problemu porobi wstawki z blachy... i nie będzie musiał szukać innej podłogi, bo może nie znaleść... co do podłużnic tylnych z e szrotu przynajmniej jeśli chodzi o escorta jest to sprawa nie możliwa, ponieważ większość essów trafia na szrot z ich powodu, a zresztą wytnij takie podłużnice
  
 
ja pol roku czekałem na dawce i trafił się... były w stanie idealnym ;]
  
 
Ja oderwałem tylne zawieszenie od ramy i okazało się że podłużnice obydwie do wymiany. mechanik od razu bez czarowania powiedział ze się nie opłaca i też znalazłem dawcę co w sumie wyszło w h....j taniej