Problem po zmianie wskazówek w liczniku - MKV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Postanowiłem sobie zmodować zegary w moim escorcie MKV i mam pewien problem.
Wszystko wyszło mi elegancko, podświetlane cyferki na białych tarczach, podświetlane wskazówki, ale głupieje wskaźnik paliwa.
Wskazówki założyłem od Poldolota. Wszystko jest ok, tylko jak wyłączę zapłon wskazówka wskaźnika paliwa ustawia się na środku tzn. pokazuje połowe baku, tymczasem w baku nie ma prawie nic (jeżdże na LPG), natomiast jak włączę zapłon wskaźnik paliwa ustawia się na rezerwie czyli tak jak powinno być.
Niby nic, ale trochę to wkurza. Czy może tak być przez to, że wskazówka jest za ciężka czy coś po^*&^^łem przy składaniu zegarów ?
Pozdrawiam

  
 
a wcześniej wskazówka paliwa jak się zachowywała?
U mnie po wyjęciu kluczyka pozostaje w tym samym położeniu.
  
 
Wcześniej było normalnie, tzn. po wyjęciu kluczyka wskazówka stała w miejscu, wpadłem jeszcze na pomysł, żeby zajrzeć czy czasem diodka od podświetlenia wskazówki nie robi zwarcia pod tarczą, ale sprawdzę to jutro, bo dziś późno wrócę z roboty a po ciemku nie chcę modzić (chwilowo brak GARAGE).
  
 
Może wskazówka od poldona ma cięższy "tył" dlatego po założeniu na oś ustawia się tylną częścią w dół? (to tylko hipoteza)
  
 
Też o tym pomyślałem, ale w takim razie wskazówka o temperatury też tak się powinna zachować, a jest normalnie. Tak mi się wydaje, bo przecież wskaźnik temperatury i paliwa działa chyba tak samo. Dodam że jak zakładałem zegary to nóżka od diody robiła mi zwarcie na obrotku i wskazówka od obrotka chodziła w drugą stronę, ale w porę to zauważyłem i poprawiłem.
A być może jest powodem to, że musiałem "ośki" od tych wskazówek wkleić (czyt. wtopić w plastik) od Escorta, bo poldolot ma większe otworki na ośkę i być może zrobiłem to nierówno ??