| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
groobyg2 Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Grupa | 2009-10-18 21:09:51 witam. majac okazje sprawdzic cisnienie na tlokach wyszlo mi w 1,2,3 8bar a w 4 nie cale 9. jak odebrac ten wynik?
[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-18 21:24:47 ] [ powód edycji: Temat! ] |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2009-10-18 22:00:11 Wyniki niezbyt dobre ,ale jeżeli silnik nie pali wielkich ilości oleju i nieźle się rozpędza to nie zawracałbym sobie tym głowy. |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-10-18 23:00:41 Witam
Książka podaje że 8bar to ciśnienie graniczne(oczywiście graniczne w dół) a co się tyczy tej różnicy do 9 to jest również uwaga że różnica nie powinna przekraczac 2 bar wiec u ciebie jest ok. A teraz napisze jeszcze że pomiar cisnienia wykonuje się na rozgrzanym silniku a jeżeli wyjdą ci takie same wyniki to zrób próbe olejową i bedziesz wiedział czy pierścienie padły czy głowica nie domaga(zawory). Jetsem pewnien że przy tak niskim ciśnieniu sprężania to pali ci sporo oleju - jeżeli jest inaczej to spróbuj obada to innym miernikiem(możliwe że ten zaniża wartośc). Pozdrawiam |
groobyg2 Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Grupa | 2009-10-19 07:51:34
|
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2009-10-19 09:39:30 podepne sie pod temat...
jakie sa wartosci graniczne cisnienia dla silnika 1.8 105KM ZETEC?? |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-10-19 11:57:51 Witam
Musisz zrobic najpierw próbę olejową(poszukaj w wyszukiwarce bo jest opisane) i wtedy się dowiesz czy to pierścienie czy coś z głowicą. Dobrze by było od razu sprawdzic ciśnienie oleju(obroty jałowe - co najmniej 1 bar natomiast przy 2tys. obrotów - co najmniej 2,8 bar) bo jak będziesz robił pierścienie to i tak musisz miskę zdjąc i korbowody poodkręcac więc za jedną robotą można i np. panewki zmienic jeśli jest cos nie tak. A koszty wyglądają mniej więcej tak: pierścienie(ok.200zł), uszczelka głowicy(50zł),uszczelka pokrywy zaworów(10zł),uszczelka misy olejowej(40zł),olej(100zł),filtr oleju(30zł) no i do tego robocizna ale ile to nie wiem. Gdyby się okazało że masz uszkodzone zawory to głowicę po regeneracji dostaniesz za 400zł pod warunkiem że oddasz swoją w zamian. Pozdrawiam |