MotoNews.pl
  

[OGÓLNE] Silnik RS 2300. Wykonalne?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ma ktoś przerobionego RSa na 2300?? Dużo z tym zachodu? Wiem że zapinają dół od 2,3 od galaxy pog głowice rsa, ale poza tym ze PONOĆ sie da to wiem niewiele. jakieś konkrety?
ps. bawiłem sie wyszykiwarka.

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-25 23:25:54 ]
[ powód edycji: Dostosowanie tematu do nowego regulaminu ]
  
 
priv
  
 
Gdzies w necie albo na jakims forum jest jak przerobić na 2.3, a czemu kolega chce zwiekszyć pojemnosc o 300 cm?? wogole warto??
  
 
Te 300cc to x koni więcej
  
 
A 2,3 scorpio a galaxy sie roznia (blok) ??
  
 
kolejny wątek dziwnej treści o tematyce sience fiction?
  
 
Jedni piszą ze nie, inni ze tak, dlatego pytam ktoś coś przy tym dłubał. Nie mam tyle kasy, zeby kupić 3 silniki i sprawdzać co od czego gdzie podejdzie.
  
 
Dlaczego Sience fiction? Ponoć da sie to zrobic, więc chce wiedzieć co i jak. moze sie skusze... mój 2.0 coś grymasi ( w najbliższym czasie wypowie sie mechanik) więc jakby co, to może zaszaleję i wymodzę...
  
 
Cytat:
2009-03-23 19:47:07, ArekCLX pisze:
kolejny wątek dziwnej treści o tematyce sience fiction?



Przecież to jest wykonalna przeróbka, i raczej nie trudna, wiec co w tym dziwnego?
Koszta zapewne też nie duże wiec w czym problem?
Może chłopak akurat chce sie pobawic...
  
 
Venom4x4 i magik123, bez obrazy. Ja nie bronię się nikomu w to bawić i nie twierdzę także że, to nie możliwe bo nawet na allegro wisiał dłuższy czas RS2300 więc jest to możliwe... ale czy to ma sens?
No i nie mówcie tu o przyrostach rzędu 100KM
  
 
Przyrosty pewnie jakies będą, a czy to ma sens? według mnie ma, jesli ma się zamiar pozostać przy escorcie.
  
 
Cytat:
2009-03-23 20:16:23, Magik123 pisze:
Przyrosty pewnie jakies będą, a czy to ma sens? według mnie ma, jesli ma się zamiar pozostać przy escorcie.


No jeżeli ma się zamiar zostać na dłużej przy jednym wozie to wiadomo że można się bawić... W zasadzie Magik123 możliwe jest wszystko ale jak wiemy trzeba mieć na to kasę i chęci oraz czas.
Życzę Powodzenia
  
 
Ja zamierzam mojego rsa mieć do końca. jak juz bede musiał zmienić auto to rs trafi do stodoły (chyba ze sie garażu dorobie)ale bedzie mój.
Jeżeli chodzi o moc, to jakby podskoczyła o 50km to byłoby wręcz nieziemskoo fajnie, ale jestem realista. Jest jeszcze jedno ograniczenie: skrzynia na wejściu łyknie max 220Nm więc kosmicznych mocy nie bedzie.
  
 
Tunning RS2000

kiedys ta strone mozna bylo przegladac za darmo a teraz nie wiem jak jest
  
 
Cytat:
2009-03-23 20:07:30, Magik123 pisze:
Przecież to jest wykonalna przeróbka, i raczej nie trudna, wiec co w tym dziwnego? Koszta zapewne też nie duże wiec w czym problem? Może chłopak akurat chce sie pobawic...




oj zdziwilbys sie czy nie trudna. przede wszystkim nie zgadzaja sie wszystkie kanaly wodne i olejowe, coś trzeba z tym zrobić. po 2 bez wystrojenia taka modyfikacja nic nie da.



[ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2009-03-23 20:57:24 ]
  
 
Wiem, ze pewien poziom to jest, ale chodzi mi ze trudne było by coś co jeszcze nie było zrobione, jak np ten VR6, ale w tym przypadku, sa juz jakies zródła gdzie ktos to robił.
O to chodzi.
  
 
Miałem okazję zostać przewiezionym RS 2300 4x4. Zrób to i nie pożałujesz!
  
 
I znowu teoria , że to a tamto ,a ze niewykonalne itp.
Wszystko idzie zrobić a 2300 to akurat nie jest problem bo miałem przyjemnośc takim jezdzić, wsadzenie dołu od 2,3 nie jest rzeczą bardzo trudną ,wystarczy miec dól z 2,3 czyli na zdrowy ok 1,200 zł
.ponad to sam siękiedyśintersowałem tym tematem i słyszałem o skrobaniu głowicy w celu odpręzenia itp.a sprawa jednak wygląda innaczej,a jesli już ktoś szuka niech wbija do mojego kolegi Grzee bo on na tym śmiga. moc ok 180 ps z haczykiem
Ale zastanawia mnie z goła cos innego.
A mianowicie dlaczego wszystcy kombinuja itp jakies VR6 itp nie lepiej poprawić fabryke??
Ktos zapyta w jaki sposób?
1.Przestańcie wierzyć w to że N7A jest niemodalne
2.N7A jest modalne (zawsze idzie poprawić fabryke)
3.Wystarczą chęci,$$$$$ i samozaparcie i powinno 170-180 biegać.
4.ktos tam pisze o róznych dziwnych rzeczach itp.ze to ze tamto, a ja was odeslę do np stronki supersprinta i zobacenia wykresów ,trzeba zainwestowac a jak nic za darmo,
a ponad to.obróbka głowicy,obróbka układu korbowo-tłokowego(pisał ktos o tym????Nigdy )
Lekkie koła pasowe itp,wszedzie idzie zyskać, szybkie wałki,sterowanie, i musi jezdzic i bedzie
  
 
Cytat:
2009-03-23 19:27:48, djtados pisze:
priv



i sie wszyscy wszystkiego dowiedzieli


a co do tematu, to angole pisza o dobrym wysokooktanowym paliwku (98 w gore) bo jest spory stopien sprezania i stukowo spala ponoc. w bloku galaxy tzreba zaslepic kanal wodny.
Seba - bloki, tak jak i nasz RSowy sa do siebie bardzo podobne, roznia sie delikatnie glownie kanalami wodnymi (roznice w polozeniu termostatu i chlodzenie do dolotu leci chyba...

najlepiej by chyba bylo jakby GrzEE conieco opisal i sie z kims podzielił na priva, tak zeby ktos to tutaj wkleil
  
 
Cytat:
2009-03-23 20:46:26, edmund47 pisze:
Tunning RS2000 kiedys ta strone mozna bylo przegladac za darmo a teraz nie wiem jak jest



poprawiony link bo z ramki to ciezko sie gdziekolwiek prze-klikac