[MKV] 1.6 8v - nie zapala jak zimny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
silnik 1.6 8v 105 koni. przebieg 3/4 80000km. Zasilany gazem, nie pali na benzynie, mam instalacje ktora przełacza na gaz z benzyny po przegazowoaniu do 2.5 tys obr. Nie chce zapalic dzieje sie to jak jest zimny silnik gdy jest goracy zapala normalnie. Musze krecic z 2 min zanim zapali, na poczatku woglole nie łapie nie zapala pozniej usiłuje a po dłuzszej chwili krecenia bardziej no i kwoncu zapala lecz chce zgasnac ale przełaczam odrazu na gaz. Pompa pracuje słychac ja sprawdzałem w czym tkwi problem?? paliwa jest na tyle skoro pozniej zapala i wszysko jest ok gdy silnik ma swoja temperature, moze ktorys czujnik walniety?? ostatnio odpiałem ten na kolektorze ssacym i nie ma poprawy.. usiłowałem tez pompowac pedałem gazu zanim przekrece stacyjka nic to nie daje tak jak samo jak popmpuje gdy kreci, kilkakrotne właczanie i wyłaczanie zapołonu zeby pompa nabiła cisnienia nic nie pomaga prosze o pomoc mojego problemu nie znalazłem w wyszukiwarce
sory ale pisałem to w nocy pozno a chciałem to napisac by nie miec problemu za dnia





[ wiadomość edytowana przez: chalu87 dnia 2009-09-18 10:31:50 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-29 23:24:22 ]
[ powód edycji: Temat! ]
  
 
Czy ty nie potrafisz wstawiac znakow interpunkcyjnych? w szkole nie uczyli co to przecinek? Ta wypowiedz wyglada jak zwykly belkot wypowiedziany w jednym zdaniu na wydechu. Mature to ty zdales czy wogole nie podchodziles ?
  
 
chciałemodpowiedziećtymsamymbełkotemaleugryzłemsięwjęzyk. Napisz konkretnie o co chodzi.
  
 
poprawione mysle ze dobrze opisalem swoj problem
  
 
Im lepiej opiszesz, tym lepsze masz odpowiedzi....
1.czyli na gazie chodzi czy nie?
2.filtr paliwa-stan
3.kody błędów-sprawdzałeś?
4.reset kompa?
5.na ciepłym odpala na pb?
6. Jaką masz instalację lpg?
Wg mnie moga być wtryski, kiepskie -brudne paliwo, pompa, regulator ciśnienia, albo jakaś elektryka... Przy dużym przebiegu na lpg możliwe jest właściwie wszystko...
Przejedż się na pb dość agresywnie, to może coś przeczyści....
  
 
1 na gazie chodzi elegancko
2 filtr paliwa nie zmieniany ale jak jest silnik goracy to pali z benzyny
3 kody nie sprawdzane czas mi na to nie pozwala
4 reset robiłem nic nie pomogło
5 tak odpala jak ciepły na pb
6 instalacja chyba II generacji po przegazowaniu do 2,5 tys obr przełacza sie na lpg przy czym jak zimny ma małe opory trudno dojsc do tych oborotow jak ciepły nie ma takiego problemu tzn jak sie pojezdzi dłuzej jak zgasze zaraz po odpaleniu to problem ten sam

duzy przebieg ale nie na lpg, bo załozone dopiero 3 lata temu, zrobiłem na nim ok 40 tys. wg mnie to nie problem z lpg bo tu wszystko ok wtryski tez mi sie wydaje bo jak silnik ma swoja temperature to ok - chyba ze dopiero puszczaja jak dostana temperatury, paliwo tankuje na znanych stacjach jak orlen, bp, statoil. Pompa moze i kiepska ale dlaczego problemu nie ma jak ciepły?? dodam jeszcze ze od kilku dni mi sie skaznik poziomu paliwa obnizył nie jest na skali tylko na dole pod nia, ale to chyba nie ma nic wspolnego, stało sie to po zatankowaniu paliwa na orlen tam gdzie zawsze za 30 pln, co jakis czas
na pb jezdze jak braknie gazu nie ma problemu z szybszym jechaniem, ale nie robie tak dla oszczednosci

help


[ wiadomość edytowana przez: chalu87 dnia 2009-09-21 20:32:41 ]
  
 
moim zdaniem to bedzie wina braku załączania sie automtycznego ssania w twoim aucie mozesz przeciez to też sprawdzic pozdro
  
 
Cytat:
2009-09-19 13:26:43, chalu87 pisze:
1 na gazie chodzi elegancko 2 filtr paliwa nie zmieniany ale jak jest silnik goracy to pali z benzyny 3 kody nie sprawdzane czas mi na to nie pozwala 4 reset robiłem nic nie pomogło 5 tak odpala jak ciepły na pb 6 instalacja chyba II generacji po przegazowaniu do 2,5 tys obr przełacza sie na lpg przy czym jak zimny ma małe opory trudno dojsc do tych oborotow jak ciepły nie ma takiego problemu tzn jak sie pojezdzi dłuzej jak zgasze zaraz po odpaleniu to problem ten sam duzy przebieg ale nie na lpg bo załozone dopiero 3 lata temu zrobiłem na nim ok 40 tys wg mnie to nie problem z lpg bo tu wszystko ok wtryski tez mi sie wydaje bo jak silnik ma swoja temperature to ok chyba ze dopiero puszczaja jak dostana temperatury paliwo tankuje na znanych stacjach jak orlen bp statoil pompa moze i kiepska ale dlaczego problemu nie ma jak ciepły dodam jeszcze ze od kilku dni mi sie skaznik poziomu paliwa obnizył nie jest na skali tylko na dole pod nia ale to chyba nie ma nic wspolnego stało sie to po zatankowaniu paliwa na orlen tam gdzie zawsze za 30 pln co jakis czas na pb jezdze jak braknie gazu nie ma problemu z szybszym jechaniem ale nie robie tak dla oszczednosci help


Człowieku Czytaktrudnowstawiaćznakiinterpunkcyjne?chciałemodpisaćaleTywyraźnietegoniechcesz...
  
 
Cytat:
2009-09-20 20:19:33, surec pisze:
Człowieku Czytaktrudnowstawiaćznakiinterpunkcyjne?chciałemodpisaćaleTywyraźnietegoniechcesz...



kolego ale ja używam spacji a Ty nie i dlaczego jestes złosliwy??
  
 
Cytat:
2009-09-21 19:40:03, chalu87 pisze:
kolego ale ja używam spacji a Ty nie i dlaczego jestes złosliwy??






[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-09-21 20:39:06 ]
  
 
Cytat:
2009-09-21 19:40:03, chalu87 pisze:
kolego ale ja używam spacji a Ty nie i dlaczego jestes złosliwy??


prosiłem ja, prosili inni, a Ty masz to gdzieś-interpunkcję. Chciałem, żebyś się przekonał jak to jest w stosunku do Ciebie-łatwo sie czyta?. Ty nie używasz interpuncji, a ja spacji. Ty jesteś złośliwy, ja też.

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2009-09-21 20:26:50 ]
  
 
Możesz mi pomóc?? Jeśli nie to dziękuję tylko za naukę języka polskiego...
  
 
jak chcesz, żeby ktoś Cie zrozumiał, to proszę używaj kropek chociaż. No chyba, że nie zależy Ci na odpowiedziach...
  
 
Cytat:
2009-09-21 20:27:34, chalu87 pisze:
Możesz mi pomóc?? Jeśli nie to dziękuję tylko za naukę języka polskiego...


pomogę, jak zrozumiem. Inaczej nie potrafię.
Zreszta widziałes, że chciałem.
I nie obrażaj się, bo nie chodzi o język polski, ale by Ci pomóć.
Ale masz rację, nic na siłę.
  
 
poprawione inaczej nie potrafię
  
 
Skaznik
Jak piszesz to masz takie cos jak podkreslenie błedu, czyli słowo podkreslone czerwona kreska zawiera bład ( brak znaku ą,ę,ż,ź,ć itd, lub słowo jest napisane zle jak np skaznik, zamiast Wskaźnik) - teraz rozumiesz?
Twoje posty wygladaja dokładnie tak jak byś chciał opowiedziec dowcip przy jednym wdechu, sprobuj, a zrozumiesz o co chodzi.
Plus do tego jakis przecinek czy kropka, oczywiscie w odpowiednim miejscu, wtedy czytajacy rozumie co chce sie do niego powiedziec.


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-09-21 20:44:58 ]
  
 
1.filtr paliwa, przynajmniej zerknij, dmuchnij.
2.możliwe, że pompa pada, albo masz brudy i nie da rady napompować.
3.wtryski zdychają przy lpg, to norma.
4.regulator ciśnienia paliwa...
Ogólnie wydaje sie że to układ paliwowy, choć mozliwe, ża jakaś elektryka. Trzeba sprawdzać najpierw węże paliwa, później schemat elektr. Nie zauważyłeś niczego podejrzanego pod maską?, polukaj...
A jak otwierasz korek paliwa, to syczy mocno?
Nie śmierdzi paliwem przy zamkniętym baku?
  
 
Masakra dopiero teraz mam możliwość pisania..
Wiec tak wszystko co poniżej ok, tylko zauważyłem ze wtryski nie podają paliwa na tłoki i mam pytanie co jest odpowiedzialne za to ze one nie rozpylają paliwa?? jakiś czujnik, przekaźnik?? Iskra jest, pompa podaje paliwo a świece suche powinny być mokre jak nie odpala... Wydaje mi sie ze nie są zapieczone, bo jak ciepły problemu nie ma dopiero po 10 minutowym kręceniu zaczyna "oddychać", zaczyna ledwo odpalać.
proszę o pomoc
  
 
up
  
 
wtryskiwaczami steruje komputer, ale ciśnieniem - regulator ciśnienia wspólnie z pompką.