MotoNews.pl
  

[K] skrzynię do złaaaaa (dohca)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
do dochca skrzynię zanabędę w "ludzkiej" kasie na pionowym drągu... jakby ktoś coś to chętnie z połową wała ze 132/argi

PS: oj ochapałowa skrzynia nie jest stworzona do tego motoru
  
 
u nikogo nie zalega???
  
 
Tak z ciekawości, czemu na pionowym?
  
 
ładniej begi wchodzą i bardziej mi się podoba - znaczy się jak już ma być dohcowa to tylko pionowa
  
 
Po pierwsze chuja prawda, a czy się podoba to nie dyskutuję, tylko się zastanawiałem czemu wolisz kopać zamiast wsadzić plug&play.
  
 
nie wiem jak innym ale na pionowej mi sie duzo lepiej jezdzi,jakos tak latwiej z tymi biegami trafic,roznica miedzy skosna a pionowa dohca to jest kwestia tylko wybieraka z lewarkiem, ktory mozna wykrecacc i zmieniac w zaleznosci kto co woli


[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2009-10-26 10:28:28 ]
  
 
Cytat:
2009-10-26 10:10:05, kylo125 pisze:
Po pierwsze chuja prawda, a czy się podoba to nie dyskutuję, tylko się zastanawiałem czemu wolisz kopać zamiast wsadzić plug&play.



skośne to mogą być azjatki a nie drążki ze skrzyni - i nie mów że drągiem o dłudości trzydzieści kilka centymetrów umieszczonym pod kątem 45 st. wybiera się biegi lepiej niż pionowym se skokiem 10 cm.który jest pod ręką - poprostu pionowa i koniec mniejsza o ilośc dłubania jaka przy tym będzie
  
 
Z różnic to jeszcze arga z pionowym miała dłuższą piątkę. Mi się zajebiscie zmieniało z ukośnym, a teraz mi się zajebiście zmienia w pionowej czwórce, a jak będę zmieniał kiedyś na dohca to będzie pewnie pion bo u mnie akurat mniej kopania z pionem będzie. Podejrzewam, że zajebiście będzie mi się zmieniało.
EDIT:
Zapomniałem napisać że żaden drążek ci nie pomoże jak będziesz startował do mojego pociska!

[ wiadomość edytowana przez: kylo125 dnia 2009-10-26 10:49:45 ]
  
 
ale o jakie kopanie idzie - c tego co sie zdążyłem zoriencić to wystarczy tylko blachy się pozbyć - bodajże zanitowana jest a potem to czymś przykryć - aczej rznięcia budy hiba ni ma

Do Twojego EDITA Kylo - musze mieć skrzynię jak chcę wogóle myślec o jeździe - coś klęka to co mam i pewnie nie pożyje za długo



[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2009-10-26 10:53:37 ]
  
 
Rznięcia ni ma ale trzeba blachę kopać. A tak tylko się wkłada nowa.
  
 
Cytat:
2009-10-26 10:42:52, kylo125 pisze:
...a jak będę zmieniał kiedyś na dohca to będzie pewnie pion bo u mnie akurat mniej kopania z pionem będzie...




a zebys sie chopaku nie zdziwił;]
  
 
Chodzi ci że wystawać będzie czy co? Tak czy siak spróbuję bo jak w serii był pion to muszę ten klimat zachować.
  
 
ten alu odlew z ktorego wystaje lewarek, bedzie ci wyrczał jakies 10cm nad blachą tunelu, bedziesz musiał zrobić sobie trumienke na to
  
 
mniejwięcej tak

  
 
EEEE powiedzcie mi jak to jest mozliwe, że u mnie jest to z 8 cm niżej??
  
 
Cytat:
2009-10-27 14:46:29, Poochaty pisze:
EEEE powiedzcie mi jak to jest mozliwe, że u mnie jest to z 8 cm niżej??


masz skrzynie od 131 czy Argenta ?
  
 
Cytat:
2009-10-27 14:46:29, Poochaty pisze:
EEEE powiedzcie mi jak to jest mozliwe, że u mnie jest to z 8 cm niżej??



poochacz jak nizej ???wystaje Ci mniej wiecej jak u mnie, a mnie wystaje jak u vazyla tyle ze ja mam bardiej zmasakrowany ten tunel




[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2009-10-27 15:01:24 ]
  
 
hmmm no w sumie jakos z tej perspektywy wygląda lepiej
  
 
Stalin a jaka jest różnica miedzy skrzynią ze 131 a skrzynią z Argenty? Po za tym że większość 131 miała skośny drążek a Argenta tylko prosty(były też 131 z prostym drążkiem).

Jeśli komuś nie pasuje do auta prosty drążek (wystaje, przeszkadza), to ja się chętnie zamienię - dam skośny za prosty.


pozdrawiam!

Wik
  
 
A ktoś wie jaka skrzynia jest w tej replice acropolisa?