[MKVII] czujnik przepływu powietrza

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeżeli podczas pracy silnika odłączę wtyk od czujnika przepływu powietrza i nie ma to żadnego wpływu na prace silnika, czy to oznacza, że przepływka jest walnięta? i czy można ten czujnik jakoś przemierzyć?.
  
 
nie, nie oznacza to jednoznacznie.
  
 
Dzięki za odpowiedź, a druga cześć pytania, jak go sprawdzić?.
  
 
a po co to robisz?
masz jakies niedomaganie?
1. reset
2. odczyt bledow.
3. wnioski
  
 
O niedomaganiach piszę wcześniej. No niestety nie mam możliwości odczytania kodów, czy można to zrobić samemu?, gdzieś czytałem że można podłączyć laptop przez jakaś przejściówkę, ale jestem zimny w tym temacie. Może coś doradzisz?, jestem nowy na tym forum i chętnie skorzystam z pomocy wyjadaczy.
  
 
a jak odlaczysz przeplywke nie podskakuja trche w gore obroty ? ja mialem problem z przeplywka bo na ssaniu strasznie nierowno chodzil wymienilem przeplywke na inna i jak reka odjal. Tylko jak z odlaczonym bedziesz jezdzil to przejdzie w tryb awaryjny i bedzie tak chlal benzyne ze szok. Pozdro
  
 
No właśnie jak odłączam przepływkę nic się nie dzieje, i to mnie zastanawia. Czy można ją jakoś przemierzyć?
  
 
Zzrob test diodą, tylko wczesniej zresetuj komputer bo beda zapisane błedy z odłaczanej przepływki.
  
 
Test diodą?, nie znalazłem tego w wyszukiwarce. Czy mógłbyś przybliżyć o co chodzi?
  
 
Magik123, napisz o jaki test z diodą Ci chodziło.
  
 
Cytat:
2009-10-27 07:18:48, sambor2 pisze:
Magik123, napisz o jaki test z diodą Ci chodziło.


klik
Możesz też wpisać w wsyszukiwarce: tester, kody błędów, błędy...
  
 
A jak nie to masz gotowce na allegro za 120zł, plus taki ze podłaczasz i masz opis i kod, nie musisz sie produkowac w odczycie i szukaniu.
A przyda sie napewno na nie jeden raz.
  
 
Cytat:
2009-10-27 19:54:51, Magik123 pisze:
A jak nie to masz gotowce na allegro za 120zł, plus taki ze podłaczasz i masz opis i kod, nie musisz sie produkowac w odczycie i szukaniu. A przyda sie napewno na nie jeden raz.


A i zwróci się przy pierwszym teście.
  
 
Surec te podane przez Ciebie kody zostały zmienione na początku 1997r. ja mam eskorta akurat z 12/1997. Ponadto w nim nie ma gniazda do samodiagnostyki jak na załączonym zdjęciu. Jeżeli chodzi o podłączenie kompa to jest gniazdo 16 pin, ale nie wiem jak do niego podłączyć diodę ( czy to jest gniazdo OBD I czy OBD II? ). 1,6 benzyna 90KM, 1997r. jedno co udalo mi się ustalić to fakt, że ELM z tym rocznikiem się nie łączy.