[125p] kantorajdówka 1.6 DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i od czego by tu zacząć jak wiecie remont i składanie trwało w sumie 2 lata . Ale od samego początku wychodziłem z założenia ze ma to być klasyk do sportu ... no i jak wiadomo z barku funduszy na początku było klasyczne 1.5 OHV z poloneza ze zmodyfikowany układem wydechowym czyli w sumie pełen przelot i końcowy tłumik z kanta , do tego lekkie koło zamachowe i dało sie już jeździć slajdami. Później trzeba było jakoś ustabilizować auto na drodze wiec do przodu poszły z ciachane o 1,5 zwoja sprężyny z trucka a z tyłu sklepane na "płasko" 3 piórowe resory. Do tego twardsze amorki ale nie bile . Kant został po jakimś czasie odchudzony ze zbędnych obić , foteli itp badziestw ze środka,oraz został założony fotel kubełkowy i 4 pkt 3'' paski . Jako iż autko nie zachowywało sie fajnie w zakrętach stwierdziłem iż wsadzę szeroki dyfer z poloneza . I tak już autko jeździło sobie do pewnej zimy gdzie w wyniku rozsadzenia filtra oleju doszło do zatarcia owego silnika :p (to nie była moja wina )No i tak po 3 miesięcznej przerwie zarobieniu odpowiednich pieniedzy stwierdziłem że nie będę kupować kolejnej OHVki tylko wsadzę DOHCa . I tak na allegro zakupiłem silnik w DOHCu że komo 2.0 po czym w praniu okazało się iż jest to 1.6 w sumie i, okazało się także iż jest potrzebny gruntowny remont . Po 6 miechach zbierania taili , wożenia ich po szlifach ,warsztatach ,zabrałem się za składanie. Silnik zagadał za 1st razem co sprawiło mi wielka radochę. Docieranie trwa w dalszym ciągu i ma już nabite 1005 km :p Co do przeróbek to obecnie silnik jeździ na układzie wydechowym robionym na giętarce trzpieniowej z rury fi 50 mm od dwururki do końcowego przelotowego bosala o średnicy Fi 50 mm a dwururka jest zrobiona z rur fi 44mm. Głowica po obróbce ale bez powiększania kanałów. Wałki rozrządu o dłuższych czasach. Obecnie gaźnik to Weber 34 ADF z 2.0 o nastawach jak dla 1.6 . Aparat zapłonowy z Fiata Tipo 1.6 DOHC z czujnikiem halla+ cewka z elektryka 2.0 . Co w planach myślę że na pewno dyfer 4,55 z elektroszperą , klatka będzie w lipcu , bilstein i wtrysk nastawialny MS z listwa z jakiegoś moplika. W garażu czekają już 7" ATS Classicy, ale muszę je zawieść do rozwiercenia bo jak wiadomo nie takie centrowanie jest jak w kancie. No to parę fotek mojej kantorajdówki.....mam nadzieje że sie spodoba









Puki co to tyle :]

  
 
  
 
fajny, podoba mi się mój też tak kiedyś wygladał, tylko jakoś tył wysoko stoi
  
 
Tylko go już bardziej nie oklejaj.
  
 
jakiś taki.... morelowy

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
podobuje mi sie a Ty chciales go sprzedac straszne balony masz na tych felgach no ale jak wejda atsy to mysle ze i profil jakis mniejszy bedzie masz jakis pogladaowy filmik jak to smiga sobie ??
  
 
no na atsy beda 175/50 i 195/55 ...a puki co docieram wiec nie katuje :]
  
 
to tak samo jak jest u mnie
  
 
No,wkońcu jakiś zdrowy jeżdżący dohc na forum Buda ładna,bez większego polotu ale myśle,że kiedyś dojdziesz do rajdowej stylizacji

  
 
tak mi sie przypomnialo, jakie masz te ats, 7 cali ale jakie et ??? bo jesli et 3 to bedziesz mial problem przy szerokim moscie
  
 
Dobra furka tylko faktycznie balony i tył za wysoko, ale ogólnie
  
 
Fajny, fajny!!
Poka silniczek
  
 
dobry kant i furious driver nawet udało nam się konkurowac na jednym srsie ohvkami

życze wytrwałości i cierpliwości i w końcu starów
  
 
No Et właśnie kiepskie...wiec albo poszerzanie nadkoli albo wąski most ,jeszcze nie wiem co i jak, co do wysokości tyłu to te fotki tak jakoś dziwnie wyszły bo tył jest tak samo jak przód ..fakt opony balony ale ze nówki dostałem to wiecie sami :]. Adekwatnie ścigania się z OHVka na SRSie to byłe Mrozek kierowca i ja na prawym fotelu ...orginalny fiatoski 1.5... Czy kantorajdówka będzie miała barwy wojenne Monte Carlo raczej powątpiewam myślę tylko o rally macie na przednia maskę i tam może naklejki z nazwiskiem i flagą na tylnich drzwiach. Chciałbym aby mój kancik nie rzucał sie za bardzo w oczy smerfom . Choć i taj mam z tym problemy w Gliwicach bo dupki są strasznie upierdliwi i za każdym razem chcą mnie uwalić ale ja sie nie daje i zawsze uciekam ...heee Mam nadziej że niebawem zobaczymy sie na jakimś kjtku czy sprincie ..Pozdro chłopaki .W ogóle dzięki wszystkim forumowiczą którzy przyczynili sie większym czy mniejszym stopniu do faktu że zbudowałem mojego bolida od podstaw gdzie praktycznie o DOHCu wiedziałem ze jest to tylko skrót od 2 wałków rozrządu w głowicy...Jeszcze raz wielkie Podziękowania
  
 
Maźnij progi w kolor nadwozia bo ten czarny razi. Tak poza tym to ok
  
 
nie oklejaj go w monte carlo, teraz tak dużo kantorajdówek i zwykłych kantów tak ma...a ten jest troche inny, na ATS będzie miód !

co do poszerzeń zobacz na taki styl, zapożyczone z AE86, można kupić komplet za 150PLN, do e30 pasuje idealnie, w kanta też by się wpasowało a wygląda bardzo bojowo.


no i jest jeszcze jeden plus, 0 szpachli, możliwość łatwego demontażu.

jakbyś chciał jakies naklejki dawaj prv.
  
 
hmm ciekawy pomysl, gzdie takie mozna dostac ????? pasowalo by to przymierzyc do kanta
  
 
głownie ebay, wiem, ze to własnie coś koło 150pln wychodzi, bo części do hachi za darmo są jest ich tyle.

co do przymiarki myśle, że powinno pasować, bo są na tyle plastyczne i mają tyle miejsc mocowania, ze zawsze się troche popieści i się zmieści

jak się dorobie 13x7' to wkładam odrazu na takich poszerzeniach do mojej rajdówki
  
 
hmmm... no dla mnie to wygląda jak wycięte z kawałka plastikowej taśmy i dogięte na chama i przywalone paroma nitami...nie wiem co w tym wspaniałego... poza tym nie mowcie mi ze poszerzenia które są uniwersalne do kazdego auta beda ladnie wygladac. czasem te co są dedykowane i pasowane do konkretnego to wygladaja jak kupa nie mowiac o takich...
  
 
dla mnie przedewszystkim ma to spełniać swoje zadanie, taki styl dość mi sie podoba, jest poprostu oldschoolowy i cultowy własnie przez takie poszerzanie hatchi, szwagierczak tez miał podobne w 126 i były spoko

Napoczątku tez mi się nie podobało, ale po dłuzyszm przemyśleniu, ma to swój niepowtarzalny styl