Dobowy reset

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
esperak stał z odpietym aku dobe

jak odpaliłem to nie umiał jezdzic

biedactwo sie meczyło-obroty falowały-mocy jak na lekarstwo i poszarpywał
z kazdym kilometrem było lepiej ale co jakisc czas wyswietlał błedy-
egr-u i uboga mieszanka

teraz juz znacznie lepiej jest

zawsze po resecie miałem przez jakis czas błedy a pozniej nie wyswietlał a teraz jeszcze dodatkowe atrakcje
  
 
Miałem tak samo z wyjątkiem kontrolki. Zgaduję że się u mnie przepaliła.
  
 
a nie powinno sie po resecie przed rozpoczeciem jazdy rozgrzac silnik do temperatury roboczej i potem do uruchomienia wentylatora chlodnicy? w wielu miejscach o tym wyczytacie, tj prawidlowy reset ecu. Chocby po zamontowaniu zworki (trzeba zrobic prawidlowy reset aby otrzymac te 25% mocy wiecej )
  
 
tym razem nie odprawialem tych egzorcyzmów bo wolne miał za niskie
  
 
jak mial wolne za niskie to moze krokowy do czyszczenia.
  
 
bardzo mało prawdopodobne...


  
 
U mnie po ponownym uruchomieniu wszystko grało.
  
 
w czasie adaptacji po resecie ecu uczy się pozycji krokowca do biegu jałowego. Po odpaleniu miał prawo zgasnąć, lecz po kilku zgaśnięciach powinien się połapać. Jeśli zaraz po odpaleniu pomagałeś mu pedałem gazu, to ecu zgłupiał i miał złe nastawy. Po przejechaniu paru km po mieście się mimo wszystko powinien nauczyć, choć problem z obrotami może się powtórzyć na zimnym silniku. Trzeba mu wówczas dać pochodzić na postoju.
  
 
nie chce zkładać nowego, ale chce doładować aku i bede wyciągał go na ok. dobre. Czyli potem zapalić autko i ostawić na ok. 5 min pracy na wolnych tak ? I to wszystko? Bo gdzies na forum ktoś pisał, że niby trzeba nacisnąć na zapłonie 7 razy pedała gazu czy coś.

link:

Metoda

[ wiadomość edytowana przez: VEndriuV dnia 2010-10-23 14:38:47 ]