| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-05-12 15:56:53 Miałem tak samo z wyjątkiem kontrolki. Zgaduję że się u mnie przepaliła. |
adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2010-05-12 20:19:01 a nie powinno sie po resecie przed rozpoczeciem jazdy rozgrzac silnik do temperatury roboczej i potem do uruchomienia wentylatora chlodnicy? w wielu miejscach o tym wyczytacie, tj prawidlowy reset ecu. Chocby po zamontowaniu zworki (trzeba zrobic prawidlowy reset aby otrzymac te 25% mocy wiecej ) |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2010-05-12 20:31:44 tym razem nie odprawialem tych egzorcyzmów bo wolne miał za niskie |
adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2010-05-12 20:48:25 jak mial wolne za niskie to moze krokowy do czyszczenia. |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2010-05-12 21:06:53 bardzo mało prawdopodobne...
|
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2010-05-12 22:06:52 U mnie po ponownym uruchomieniu wszystko grało. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2010-05-12 23:14:30 w czasie adaptacji po resecie ecu uczy się pozycji krokowca do biegu jałowego. Po odpaleniu miał prawo zgasnąć, lecz po kilku zgaśnięciach powinien się połapać. Jeśli zaraz po odpaleniu pomagałeś mu pedałem gazu, to ecu zgłupiał i miał złe nastawy. Po przejechaniu paru km po mieście się mimo wszystko powinien nauczyć, choć problem z obrotami może się powtórzyć na zimnym silniku. Trzeba mu wówczas dać pochodzić na postoju. |
VEndriuV Espero 1.5 GLX Katowice | 2010-10-23 14:35:17 nie chce zkładać nowego, ale chce doładować aku i bede wyciągał go na ok. dobre. Czyli potem zapalić autko i ostawić na ok. 5 min pracy na wolnych tak ? I to wszystko? Bo gdzies na forum ktoś pisał, że niby trzeba nacisnąć na zapłonie 7 razy pedała gazu czy coś.
link: Metoda [ wiadomość edytowana przez: VEndriuV dnia 2010-10-23 14:38:47 ] |