Czym polerować korbowody

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witom!
Czym poleruje się korbowody bo za chiny nie wiem?Papierkiem?Jakąś pastą?
dzięki za odpowiedź.
  
 
wpisz w wyszukiwarce polerowanie a napewno znajdziesz!! poleruje się tak samo jak wszyskie inne rzeczy
  
 
Na początek szlifuje się kamieniami na szlifierkę (na umiarkowanych obrotach i z wyczuciem) później palcowymi ściernicami listkowymi i na koniec pastami zaworowymi i na zupełny koniec pastami typu "mydło". I nie przesadzaj ze zbieraniem materiału ze stopy i główki bo musisz mieć z czego zbierać przy wyważaniu. No i na koniec musisz się uzbroić w dużo cierpliwości bo kształty elementu nie sprzyjają łatwej pracy.
  
 
moge Ci sprzedać gotowe korby , waga 352gramy , wypolerowane i wytarowane
  
 
Jaka kasa???może jakies foto??
  
 
Dzięki Wam za porady,jeszcze dziś będe polerować. pozdro
  
 
Z ciekawości zapytam, ważycie korby na dwie masy, czy jako całość?
  
 
Przed pół godziny wróciłem z garażu po zabawie dremelem,w ustach mam aluminiowy pył z głowicy,lecz jest to smak zwycięztwa .Dzięki jeszcze raz wszystkim za porady,pozdro.


[ wiadomość edytowana przez: Nowy666 dnia 2009-11-12 18:40:18 ]
  
 
Tylko nie jedz za dużo Al bo dostaniesz Alzhimera i Parkinsona (ponoć na to wpływa) i zapomnisz po co polerowałeś to metalowe coś...a co to w ogóle jest ta głowica???(((-;
  
 
Pytam raz jeszcze, czy ważąc korbowody dzielicie mase na głowke i stope a poźniej całość? Czy też traktujecie je jako jedną mase. W sumie lege artis jest dzielić mase ale z drugiej strony odległośc mas w przypadku 126 jest tak niewielka że moim zdaniem różnica w pracy i trwałości silnika może być niezauważalna.
  
 
Oddzielnie oczywiście.
  
 
Dziękuje Ci Pawle bardzo za odpowiedź, tak właśnie planowałem zrobić ale po poczytaniu innych postow na ten temat zacząłem mieć wątpliwość czy nie popadam w sztukę dla sztuki. Tak wiec pozostaje utwierdzony w swym zamiarze i ważę tak jak piszą uznani "guru" czyli Pachoń, Croft i inni twórcy literatury na ten temat.