| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2009-11-08 16:58:54 Podaj więcej szczegółów co i jak |
sylwsk 126p mierzyno | 2009-11-08 21:57:30 Nie mam tej kostki która jest w 1.1 w jednym z postów było jej zdjecie,wszystko podłacza sie pod nią,jak to inaczej rozwiazać?? |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-11-08 22:39:43 A bo to musi być od razu kostka żeby sie dało rozwiązać? Miernik do ręki, ustawić mierzenie oporu albo diody i w drogę, szukać przejścia od przekaźników do uciętych kabli. Najważniejsze byś podłączył sobie czerwony grubszy przewód, zasilający wiązkę, do plusa alternatora.
Skoro to silnik z uno to tam wielkiej historyji nie ma- zapłon i pompa paliwa co zazwyczaj odpowiada kolejno pomarańczowemu (szukaj w okolicach modułu zapłonowego) i ciemnoniebieskiemu kablowi. Do pierwszego z nich musisz podłączyć czerwony kabel po zapłonie z 650tki. Reszta to z góry niepotrzebne kable bo np temp wody musi iść z czujnika który współpracował będzie ze wskaźnikiem więc inny czujnik możesz dać sobie gdzieś na węża od wody i do niego nowy kabelek- kolor wedle uznania. Obrotek to kwestia wpięcia sie do gotowej kostki (sterowanie plusem) z zielonym kabelkiem idącym od modułu (aparatu zapłonowego). Wzbudzenie altka to przewód brązowo-czarny. Jeśli o czymś zapomniałem trudno, po weselu jestem |
sylwsk 126p mierzyno | 2009-11-09 18:20:54 Jutro będę cwiczył z tym A cisnienie oleju i elektromagnes rozrusznika też muszą isć przez sterownik czy jak w 650tce?? |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2009-11-09 18:27:11 Ciśnienie oleju podłączasz pod przewód od wiązki maluchowej, podobnie jak rozrusznik i alternator- podłączasz do nich kable z instalacji 650-tki. Aha- jak już odpalisz i nie będziesz mógł zgasić motora to wlutuj diodę na przewodzie który idzie do kontrolki od ładowania. [ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2009-11-09 18:29:13 ] |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2009-11-11 18:20:19 obrazek
Masz moje osobiste pozwolenie na wyrzucenie w kosz tego jakże pięknego pochłaniacza par paliwa z elektrozaworem(pewnie marki Siemens). [ wiadomość edytowana przez: Krzemowy dnia 2009-11-11 18:21:37 ] |
Nowy666 Głosków | 2009-11-11 20:17:17 Zaopatrz się w książkę od uno najlepiej z WKŁ-ładne,przejżyste schematy |
sylwsk 126p mierzyno | 2009-11-11 21:32:44 Jutro sprawdzę jakiej to jest marki Dzięki za pomoc w identyfikacji tego pochłaniacza par
|
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-11-11 22:04:06
Nie sprawdzaj tylko włóż do okrągłego segregatora zwanego koszem. I tak z tego korzystał nie będziesz a w przepustnicy zatkaj sobie grubszy króciec. Czarne kable to masa- przykręć gdzieś do budy. A kabel od pompy jest gdzieś w wiązce, nie pamiętam gdzie dokładnie, ale to też zależy gdzie go kto uciął. Co do książki to mam takową na dysku. |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-11-13 22:33:55 Nie jest to możliwe. Poszukaj który przekaźnik jest od pompy, np podłącz pompe na krótko, wyjmij jeden z przekaźników, jeśli silnik zapali to znaczy ze wyjąłeś dobry, w przeciwnym wypadku ECU nie będzie miał zasilania. No ale wracając do rzeczy; wtyczka z przekaźnika pompy musi już mieć kabel o który sie tu rozchodzi, kabel sie będzie kończył w pewnym momencie albo wejdzie do jakiejś wtyczki. Jak to zwykł mawiać mój kumpel: 'Masz jaja- kombinuj' |
Nowy666 Głosków | 2009-11-14 22:34:49 Jeśli nie działa ssanie to tak jakby komp też nie działał(jeśli coś mam źle to poprawcie ) |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-11-15 11:46:24 |
sylwsk 126p mierzyno | 2009-11-15 17:19:39 Pompa jest sterowana masą??bo jeżeli tak to znalazłem kabel,idzie tak jak na tym schemacie. |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-11-15 17:45:48 A gdzie ty tu widzisz sterowanie masą ? |
sylwsk 126p mierzyno | 2009-11-16 20:29:46 sprawdzałem dziś,w tym przewodzie od bezpiecznika pompy jest masa,w tym drogim bezpieczniku tez. |