Swap 1.0 SPI problem z elektryką

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Mam problem z podłaczeniem elektryki w moim swapie,wiązka w 1.0 jest trochę inna od tej w 1.1 .Szukałem na forum jakichś informacji co do podłączenia tego silnika ale nic nie znalazłem,oczywiscie nie twierdzę że nie ma.Może ktoś podłączał coś takiego lub ma jakieś info??proszę o pomoc.
  
 
Podaj więcej szczegółów co i jak
  
 
Nie mam tej kostki która jest w 1.1 w jednym z postów było jej zdjecie,wszystko podłacza sie pod nią,jak to inaczej rozwiazać??
  
 
A bo to musi być od razu kostka żeby sie dało rozwiązać? Miernik do ręki, ustawić mierzenie oporu albo diody i w drogę, szukać przejścia od przekaźników do uciętych kabli. Najważniejsze byś podłączył sobie czerwony grubszy przewód, zasilający wiązkę, do plusa alternatora.

Skoro to silnik z uno to tam wielkiej historyji nie ma- zapłon i pompa paliwa co zazwyczaj odpowiada kolejno pomarańczowemu (szukaj w okolicach modułu zapłonowego) i ciemnoniebieskiemu kablowi. Do pierwszego z nich musisz podłączyć czerwony kabel po zapłonie z 650tki. Reszta to z góry niepotrzebne kable bo np temp wody musi iść z czujnika który współpracował będzie ze wskaźnikiem więc inny czujnik możesz dać sobie gdzieś na węża od wody i do niego nowy kabelek- kolor wedle uznania. Obrotek to kwestia wpięcia sie do gotowej kostki (sterowanie plusem) z zielonym kabelkiem idącym od modułu (aparatu zapłonowego). Wzbudzenie altka to przewód brązowo-czarny.

Jeśli o czymś zapomniałem trudno, po weselu jestem
  
 
Jutro będę cwiczył z tym A cisnienie oleju i elektromagnes rozrusznika też muszą isć przez sterownik czy jak w 650tce??
  
 
Ciśnienie oleju podłączasz pod przewód od wiązki maluchowej, podobnie jak rozrusznik i alternator- podłączasz do nich kable z instalacji 650-tki. Aha- jak już odpalisz i nie będziesz mógł zgasić motora to wlutuj diodę na przewodzie który idzie do kontrolki od ładowania.

[ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2009-11-09 18:29:13 ]
  
 
Po nalaniu paliwa na przepustnice maluch zagadał Gdzie są te przewody od pompy??gdzieś koło przekazników??poza tym mam jeszcze takie dwa czarne grube,razem w koszulce one zostają czy je trzeba gdzieś podłaczyć??po podaniu do nich masy cyka przekaznik,na jednym i drógim.I jeszcze jedno pytanie,
co to jest?i czy muszę to podłączyć??
  
 
obrazek

Masz moje osobiste pozwolenie na wyrzucenie w kosz tego jakże pięknego pochłaniacza par paliwa z elektrozaworem(pewnie marki Siemens).


[ wiadomość edytowana przez: Krzemowy dnia 2009-11-11 18:21:37 ]
  
 
Zaopatrz się w książkę od uno najlepiej z WKŁ-ładne,przejżyste schematy
  
 
Jutro sprawdzę jakiej to jest marki Dzięki za pomoc w identyfikacji tego pochłaniacza par


  
 
Cytat:
2009-11-11 21:32:44, sylwsk pisze:
Jutro sprawdzę jakiej to jest marki Dzięki za pomoc w identyfikacji tego pochłaniacza par


Nie sprawdzaj tylko włóż do okrągłego segregatora zwanego koszem. I tak z tego korzystał nie będziesz a w przepustnicy zatkaj sobie grubszy króciec.

Czarne kable to masa- przykręć gdzieś do budy. A kabel od pompy jest gdzieś w wiązce, nie pamiętam gdzie dokładnie, ale to też zależy gdzie go kto uciął.

Co do książki to mam takową na dysku.
  
 
Czy jest mozliwe że zasilanie pompy nie idzie przez wiazke silnika i sterownik??
Wszystko sprawdziłem,podłaczyłem co było do podłaczenia i nie zostały mi zadne przewody oprocz dwoch kostek tych od pochłaniacza par,i jednej zaraz przy sterowniku fabrycznie zaślepionej.Po podłączeniu pompy na krótko silnik działa prawidłowo.
  
 
Nie jest to możliwe. Poszukaj który przekaźnik jest od pompy, np podłącz pompe na krótko, wyjmij jeden z przekaźników, jeśli silnik zapali to znaczy ze wyjąłeś dobry, w przeciwnym wypadku ECU nie będzie miał zasilania. No ale wracając do rzeczy; wtyczka z przekaźnika pompy musi już mieć kabel o który sie tu rozchodzi, kabel sie będzie kończył w pewnym momencie albo wejdzie do jakiejś wtyczki. Jak to zwykł mawiać mój kumpel: 'Masz jaja- kombinuj'
  
 
Sprawdziłem to z przekaznikami.Silnik nie zapala po odłączeniu jednego jak i drógiego.Po odłączeniu jednego z nich nie działa sterownik,jak odłączam drógi to nie działa ssanie,i wtrysk chyba tez jezeli nie zapala.
  
 
Jeśli nie działa ssanie to tak jakby komp też nie działał(jeśli coś mam źle to poprawcie )
  
 




Schemat i kolory kabli. Ale niczego nowego sie nie dowiesz. Może tylko tyle że z przekaźnika napięcie na pompę idzie przez bezpiecznik. Stąd może nie widać od razu kabla o który sie tutaj rozchodzi.
  
 
Pompa jest sterowana masą??bo jeżeli tak to znalazłem kabel,idzie tak jak na tym schemacie.
  
 
A gdzie ty tu widzisz sterowanie masą ?
  
 
w tym przewodzie biało brązowym u mnie jest masa.Coś tu nie gra,jutro to sprawdzę dokładnie,przekaznik do przekaznika prad idzie z tego gróbego przewodu który miiałem podłączyć do alternatora,nie wiem jak ja odkryłem tą mase ,jutro sprawdzę

[ wiadomość edytowana przez: sylwsk dnia 2009-11-15 18:38:48 ]
  
 
sprawdzałem dziś,w tym przewodzie od bezpiecznika pompy jest masa,w tym drogim bezpieczniku tez.