[126p] Wystające gwinty tylnych amorków

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukałem, nie znalazłem, nie widziałem też u innych (może było i przeoczyłem).

Chodzi mi o gwinty tylnych amorów przy wahaczu - w bilach złożonych na gumach od seryjnych amorów, gwint (nie licząc tej gumy) wystaje jakieś ~3 cm i jest bardzo nisko nad glebą. Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić, żeby co chwilę nimi nie przypierdzielać o każdą nierówność podczas upalania?
  
 
zamiast szpilki mieć tulejkę z gwintem po drugie jak nie masz orginalnych gumek to mogą tak wystawać, z drugiej strony nie złyszałem by ktoś o to zachaczył kiedykolwiek
  
 
Nigdy nie miałem z tym problemów. Albo jeżeli koniecznie chcesz, to nagwintować i wkręcić śruby- prawdopodobnie urwie się b.szybko, albo założyć wahacze od Bisa. Koszty spore bo:
wymiana amora , nowa linka ręcznego na zamówienie + nowe wachacze.......
Miałem tak przez jeden sezon.


[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2009-12-14 07:44:18 ]
  
 
oj nerwy były jak trzeba było zasyfiony i skorodowany gwint przy amorkach odkręcać
  
 
Żeby nie korodował to samruje się go smarem i zakłada kawałek węża paliwowego