MotoNews.pl
  

Jakie osiagi??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ile najwiecej wycisneliscie swoje Łady na 2 biegu?podajcie predkosc,model samochodu i poj. silnika,
ja swoja 1.3 przy odkreconym gazie do 90 km/h pociagnolem.
  
 
Testując możliwości mojej ładziany
na dwójce osiągnąłem 80km/h (6000rpm).
Więcej się nie odważyłem.

Silnik mam nieco wyłechtany (kompresja 10atm., luz osiowy na wale).
Mechanik z warsztatu p. inż. Czecha zalecał,
abym "nie kładł jej do pieca", to jeszcze długo nią pojeżdżę

Poza tym szkoda serducha.
Nie egzekwuję jej możliwości w tym zakresie.
Owszem, zdarza się przy jakimś wyprzedzaniu
pociągnąć do 70km/h na dwójce,
tudzież na trójce do 100 (110 b. rzadko) km/h.
Preferuję jazdę spokojną, ale nie ślamazarną.
Standartowo jeżdżę w taki sposób, aby po zmianie biegu na wyższy
prędkość obrotowa spadła na 2400 +/-100 rpm (nie mnij niż 2200 rpm).

Życzę Ci wszystkiego ostrożnego .
  
 
nieźle..
60 - na dwa
100 - na trzy
tak bylo na starym aparacie zaplonowym..teraz juz gorzej..(przy 130 przerywa...i wiecej nie poleci )

  
 
Ladna 2107, 1.3, 4-biegi, gaz. II bieg - 80km/h - na gazie. )
  
 
ja tam tylko raz odkrecilem gaz i osiagnolem tyle co napisalem a na codzien to tez jezdze spokojnie,staram sie do 3000-3500 na kazdym biegu.
  
 
Cytat:
ja tam tylko raz odkrecilem gaz i osiagnolem tyle co napisalem a na codzien to tez jezdze spokojnie,staram sie do 3000-3500 na kazdym biegu.



To chyba oczywiste), kto by tak katowal swoja ladna
  
 
Ja swoją starą 2108 1,3 po przebiegu 250 tys. wykręcałem:
-I 60, II 110. Należy jeszcze wziąć pod uwagę błąd licznika, ale myślę, że było ponad 100 na 2 spokojnie. Jeździłem tak kilka miesięcy ostro i po około 5 tys. zaczęła znacznie więcej łykać oleju. Pewnie trochę silnik przekręciłem,albo pierścionek któryś pękł. Równolegle remontowałem 2109, którą teraż pomykam, znacznie spokojniej
Uważam, że aby uzyskać max. przyspieszenie samarką wystarczy na 2 biegu dojechać do 85-90,ale to też nie jest zdrowe
  
 
Witam... Syvo? jak objawia się luz osiowy na wale?..
 
 
ups... to wyzej to ja Mirek, Sheriffnt
 
 
Cytat:
2003-08-28 00:53:25, Sheriffnt pisze:
Witam... Syvo? jak objawia się luz osiowy na wale?..



Jak do tej pory się nie objawia .Cisza i spokój.
Autko pomyka spokojnie, olej łyka w normie.
Leję gazik i jeżdżę. Nie jest to co prawda rakieta, ale się toczy.

Dzienks, że pamiętałeś.

Pozdroofka!!!
  
 
Witam. Moja 21072; 1,3; opony 165/80R13 na dwójce spokojnie osiąga 90. Silnik ma ok 7500 rpm. Myślę, że poleci więcej ale nie chcę na razie katować silnika (i muszę założyć tłumik, bo ogłuchnę ).
Cytat:
Ja swoją starą 2108 1,3 po przebiegu 250 tys. wykręcałem:
-I 60, II 110.


Ile przy 110 na dwójce miałeś obrotów??
Pozdrawiam
Janosik
  
 
Cytat:
Ja swoją starą 2108 1,3 po przebiegu 250 tys. wykręcałem:
-I 60, II 110


Cytat:
Uważam, że aby uzyskać max. przyspieszenie samarką wystarczy na 2 biegu dojechać do 85-90,ale to też nie jest zdrowe



WOW!! ŁADA 1,3 to istne wrc...
ile na 5 biegu??
espero 1,5 - DOHC 90km - "tylko" 100 na 2...
no coz jestem jednak w stanie uwierzyc... widzialem 80 na 2 w skodzie 105(1,1)... 140 w malcu..
tylko po co tak katowac silnik???