MotoNews.pl
  

[125p]Obnizanie 125p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pnowie szukalem w szukajce ale znalezc nie moge ;/ jesli taki temat istnieje poprosze o link i ten mozna skasowac. Otoz chcialem sie dowiedziec jak obnizyc 125p, na jakich sprezynach przod? czy ciete od czegos czy seryjne? o ile ciac itd itp, oraz ile tyl resor klepac zeby na 13" szerokich bylo nisko


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2009-11-29 14:47:58 ]
  
 
stachu odpowiedź jest prosta jak ruchanie:
- przód truck co najbidniej dwa zwoje pod ohapchałke ładuj dwa i pół
- dupa kolumienki na zero i trzecie pióro

EDIT: poka kastę stachu... poka kastę... bo bedzie dym



[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2008-11-25 16:54:21 ]
  
 
tzn ja poki co zadatkowalem nie bede chwalil dnia przed zachodem slonca okeyos, to juz obnizenie znam a ma ktos moze przy okazyjce fotke czy 13x8 np ATS(choc bronie sie przed tymi kolami jak przed ogniem, nie ma innych takich szerokich do kupienia) z opona 175/50 mocno wystaje za bude:>?
  
 
looknij se auto mara... w poldzie stalina wystawały
  
 
8'' et 0 niewlezie na dużej glebie z tyłu

żeby tył był nisko to kolumienka na '0' + resor z dodatkowym piórem na jakieś 7-9cm
  
 
ze nie wlezie to ja sie domyslam, chodzi mi tylko ile bedzie wystawalo
  
 
w moim temacie "prawie jak monte carlo" masz fotke na ats 13x8 , prawie się mieści ale gleby wtedy nie było , seryjny wąski most kwadrat , oponki 175/50 .
Na stalówce 13x7,5 też masz fotki (białe poszerzki kupione od Ciebie ) z opona 205/60 wchodiło na styk przy sklepanych rantach błotników , ale jak siadł to tarł o nadkole
  
 
oo za austrie wyplata i kupujemy fiata
  
 
fiata kupilem za to ze przyszedlem w sobote do pracy
  
 
a niedziela? swoja droga dzis sie mil ona to patrzy - kiedys pozyczanie prosz enie starych kombinacje a dzis nawet niepoczuc a mozna kupic smigajacego woza
  
 
Cytat:
2008-11-25 16:53:45, Furiosus pisze:
dupa kolumienki na zero i trzecie pióro



zawsze się zastanawiam po co dajecie to trzecie pióro
przecież fiat z tyłu jest lekki po co dodatkowo go usztywniać efekt może być taki że auto będzie się odbijało tyłem jak piłka i traciło napęd
oczywiscie mówie o sytuacji gdy stosuje się Bilsteina bo na jakis olejach to nie wiem jak jest i się nie mądrze
ja zazwyczaj daje sklepany resor dwu-piórowy i Bilsteina i jest juz za twardo
pozdr
  
 
Cytat:
2008-11-25 20:00:16, winiar7 pisze:
zawsze się zastanawiam po co dajecie to trzecie pióro przecież fiat z tyłu jest lekki po co dodatkowo go usztywniać efekt może być taki że auto będzie się odbijało tyłem jak piłka i traciło napęd oczywiscie mówie o sytuacji gdy stosuje się Bilsteina bo na jakis olejach to nie wiem jak jest i się nie mądrze ja zazwyczaj daje sklepany resor dwu-piórowy i Bilsteina i jest juz za twardo pozdr


piszesz 'może być' co sugeruje że nie wiesz...
niezaobserwowałem efektu piłki,popatrz na filmiki to sam zobaczysz -> kant mój czy były kant Bladego
  
 
Cytat:
2008-11-25 20:13:45, mar125 pisze:
piszesz 'może być' co sugeruje że nie wiesz... niezaobserwowałem efektu piłki,popatrz na filmiki to sam zobaczysz -> kant mój czy były kant Bladego


Nie wiem na jakim amorze są Wasze auta
W moim Poldku miałem torową wersję Bilsteina i było za twardo
dlatego mam takie zdanie ale jak z tym lepiej to nie mam nic przeciwko
pozdr


[ wiadomość edytowana przez: winiar7 dnia 2008-11-25 20:43:18 ]
  
 
ja miałem bila z a grupowego poldka , mar ma bila , u mnie było ciut za twardo na szutrach , na asfaltach było OK ale ja miałem trzecie pióro z głównego cięte , mar ma trzecie jaies cienkie
  
 
U mnie na 3 piórach co prawda bez bila wcale twardo nie było. Tyle że u mnie siedziała w bagażniku butla 55l. A co do przodu to jak zamierzasz rovera wkładać to myślę że i 3 zwoje z trucka możesz obciąć. Fiat sixkillera ma np -4 z przodu.
A foty fiata na ATS 8 masz w tym temacie.


[ wiadomość edytowana przez: kylo125 dnia 2008-11-25 22:51:18 ]
  
 
Stas nie rob temu Fiatu tego co mial Pikus jak go kupowalem od Ciebie...
  
 
Stasiu na cultstyle w temacie rogala masz kanta na 8" ats i widac ile wystaje, pokaż co za maszyne kupiles??
  
 
Przeca pokazał.
  
 
za pozneo zauważyłem
  
 
Ja mam u siebie bilsteina z nastawami na tor. Tył sklepany dołożone 3 pióro i nic nie jest za sztywno. Zastanawiałem się nawet czy nie usztywnić go jeszcze odrobinę. Z przodu posiadam sprężyny od poloneza truck w wersji silnikowej z dieselem, ścięte(o ile dobrze pamiętam) 3 zwoje. Więcej nie ma sensu chyba że połówkę bo będzie leżał na wachaczach i będą ciepłe kluchy.


Już starszego tematu chyba nie ma

Zawias w kancie 1

Zawias w kancie 2

Pozdro.

Nie chcę się przypierdalać ale

Kilka miesięcy temu...