Poduszki silnika C30SE/SEJ

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
17 lat i kilka kilogramów troszkę zmieniło wygląd poduszki




a tak wygląda nowa, kilka centymetrów wyższa


wczoraj wymienione



[ wiadomość edytowana przez: MEGA_3 dnia 2009-07-02 22:00:00 ]
  
 
Megi
toz to norma
a SE lubi niewiedziec czemu urywac jeszcze prawa badz jesli jeszcze tego nie zrobi to prawa jest bardziej wymeczona
  
 
a tak dla potomnych, to gdzie dorwales poduchy ??
Bo wiem, ze generalnie problem z tym jest...
  
 
dzięki 7gsi oczywiście.

oto namiary.

poduszki C30SE
  
 
wiadomo dlaczego szybciej pada prawa poduszka:

mianowicie w yniku gwałtownego wkręcania na obroty
silnik mocno siada na prawą poduszkę... (przeciwnie niż kręci się wał) i ją mocniej dociąża.

Poduszka jest za słaba. Ale nic na to nie poradzimy. Też
zmieniałęm prawą jakieś 4 miesiące temu...
  
 
yy ja bym powiedział, że nie od ostrego wkręcania na obroty (bo wtery owszem może i bardziej przysiada ale od ruszania z buta bo wtedy to ona musi się przciwstawić momentowi obrotowemu obciążonego wału napędowego a wtedy jest rozrywana... chyba oczywiście

pewnie przyczyną jest też jedno i drugie
  
 
wyciągnałem poduszki u siebie, obie są popękane i do wymiany, nie mogłem jednak czekac więc założyłem je i tylko zamieniłem miejscami, mam pytanie: czy różnica między nową a starą jest aż tak duża jak na zdjęciu?
o co chodzi z numerami na poduszcze; numer a później GELB, LILA, itp. ?




to zdjęcie znalazłem w tym wątku:
http://opelrekord.ru/index.php?showtopic=6330&st=0
  
 
tak, różnica jest tak duża...

jak zmieniałem prawą poduchę to nowa nie chciała
się zmieścić po podniesieniu silnika...

skróciłem śrubę na gumie (o tyle by całą nakrętka łapała)
nie trzba mieć 8 mm wystającej śruby nad nakrętkę

skrócenie śruby wystarczyło by wsadzić poduszkę bez odkręcania
łapy (odkręcić łąpę też nie jest takie proste...)