Problemy z espero

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam glx 1.5 16v 99r kupile 2 tyg temu i ma sporo drobnych usterek
przyciski szyb sam naprawilem ale i tak powoli sie zamykaja jak rozebrac boczki?
na benzynie czsem nie pali jak zapali to przerywa i za chwile gasnie (nowe przewody kopólka palec,świece,filtry ) nie pomogło (na gazie ok odpala ale rano ciezko bo zimny (gaz 2gen "landi")
ogólnie auto szarpie na gazie i na benzynie zresztą tez od 1000-2000obr.... co to moze być?
jak samemu odczytac błedy gdzie wsadzić spinacza co robić?
sa jakies stuki w ukladzie kierowniczym drazki sworznie ok poprzedni wlascicel dopiero wymienial jeszcze srubki nie zardzewiały ,stuka głownie na dużych dziurach czyżby maglownica jak skasować luz??

[ wiadomość edytowana przez: raper6 dnia 2008-09-07 15:26:36 ]
  
 
Z uwagi Twój kolor Kolego...i zanim nie zbluzga Cię reszta Klubowiczów..podpowiem...

Na naszym forum jest opcja WYSZUKIWARKA...bardzo zalecamy poświęcenie czasu na skorzystanie z jej zasobów ...szczególnie , że Twój problem jest bardziej jak widzę rozległy ...a wiedza znikoma

(a ja ,głupi myślałem , że auto sprawdza się konkretnie przed zakupem )

Pozdrawiam i życzę powodzenia
  
 
boczki -odkrecasz sróbki i szarpiesz-napewno pourywasz spinki wiec zakup zapas
szyby--z rególy nie sa za szybkie(ale ostatnio miałem okazje blizej sie przyjzec bmw 316 i tam szyby chodziły nawet wolniej niz u mnie-wiec nie ma tragedii)-napewno montaz przekazników by pomógł
na lpg sie nie znam
złacze i komp masz przy nodze pasazera z przodu
luzu na maglownicy nie skasujesz bez jej wyciągania
poza tym za bogdanem1 --reszte wyczytaj w wyszukiwarce --jest tam naprawde duzo--sam zobaczysz ile pracy przed Tobą
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2008-09-07 16:03:45, pawel12356 pisze:
"...w wyszukiwarce --jest tam naprawde duzo--sam zobaczysz ile pracy przed Tobą.."


nie pracy ale raczej WIEDZY ...tak chciałeś napisać Pawle6787613453873135 ?
  
 
ok a ktora to jest ta złaczka do błedów? bo tam jest tylko ten "oktanoselektor" i nic nie widze wiecej..
  
 
Cytat:
2008-09-07 17:40:03, raper6 pisze:
ok a ktora to jest ta złaczka do błedów? bo tam jest tylko ten "oktanoselektor" i nic nie widze wiecej..


Słabo patrzyłeś, tak jak słabo czytałeś.

-----------------
czasem tu zaglądam
  
 
Cytat:
2008-09-07 17:40:03, raper6 pisze:
ok a ktora to jest ta złaczka do błedów? bo tam jest tylko ten "oktanoselektor" i nic nie widze wiecej..

no to znalazłeś
  
 
Cytat:
2008-09-07 16:29:12, bogdan1 pisze:
nie pracy ale raczej WIEDZY ...tak chciałeś napisać Pawle6787613453873135 ?


Napisałem to co chciałem
  
 
młody nie słuchaj tych marud maja okres zły okres pytaj smiało jak masz problem jesli nie znajdziesz info na forum
  
 
Cytat:
2008-09-08 01:01:13, greenberg pisze:
młody nie słuchaj tych marud maja okres zły okres pytaj smiało jak masz problem jesli nie znajdziesz info na forum


Żółty Kolego...nie słuchaj Zielonego ludzika!

...bo każe Ci do wymiany cewki w aparacie podnosić auto suwnicą...

(a z uwagi na to , że sam się nie zna....swojego esperowoza oddaje do napraw na najlepszy zagłębiowski dełuserwis )



Wcale nie żartujemy z tą WYSZUKIWARKĄ,

...a poza tem..przyzwyczaj się szybko ...do specyficznego poczucia humoru na tym forumie ....póki Cię piotr_ek nie dorwie
  
 
Cytat:
2008-09-08 01:24:56, bogdan1 pisze:
Żółty Kolego...nie słuchaj Zielonego ludzika! ...bo każe Ci do wymiany cewki w aparacie podnosić auto suwnicą... (a z uwagi na to , że sam się nie zna....swojego esperowoza oddaje do napraw na najlepszy zagłębiowski dełuserwis ) Wcale nie żartujemy z tą WYSZUKIWARKĄ, ...a poza tem..przyzwyczaj się szybko ...do specyficznego poczucia humoru na tym forumie ....póki Cię piotr_ek nie dorwie



oddaje bo nie mam juz dostępu do suwnicy
pozatym bogdanie jak ja w domu splanuje głowice? mikserem ?
musiał trafić tam gdzie trafił
  
 
szukajka faktycznie co nieco mi powiedziała, ale apropo maglownicy to i tak nadal nie wiem co w niej puka szarpie tu i tam ale jakis mega luzów niema a mimo to po dziurach stuka niewiem czy diagnosta na przegladzie to wyczai ( podczas jazdy luzow niema no chyba ze na dziure najade to szarpnie i stuknie)

i ten gaz szarpie do 2tys obr to mnie drazni strasznie bo trzeba gazować jak piłe spalinową ...co do humoru to lubie oczywiscie wszystko z umiarem

[ wiadomość edytowana przez: raper6 dnia 2008-09-08 08:21:28 ]

[ wiadomość edytowana przez: raper6 dnia 2008-09-08 08:23:39 ]
  
 
Cytat:
2008-09-08 07:16:05, greenberg pisze:
pozatym bogdanie jak ja w domu splanuje głowice? mikserem ?


Jakim mikserem . Miser się nie nadaje
Bierzesz stolnicę oklejasz ją papierkiem ściernym i posuwasz tam i nazad głowicą ( tą zdjętą z silnika ) po papierku
  
 
Cytat:
2008-09-08 08:35:45, JaRabbit pisze:
Jakim mikserem . Miser się nie nadaje Bierzesz stolnicę oklejasz ją papierkiem ściernym i posuwasz tam i nazad głowicą ( tą zdjętą z silnika ) po papierku



a wszelkie ewentualne rowki poxipolem ?
  
 
Cytat:
2008-09-08 08:21:08, raper6 pisze:
...ten gaz szarpie do 2tys obr to mnie drazni strasznie bo trzeba gazować jak piłe spalinową ...


Wymień poduszki silnika (3szt.) i problem powinien ustąpić.

A co do tych stuków na nierównościach.
Posprawdzaj dokładnie wszystkie końcówki przedniego zawieszenia (wahacz, drążki kierownicze).
Możliwe też, że masz już do wymiany gumki na stabilizatorze przechyłu.

Choć nawet uszkodzone poduchy silnika mogą powodować dziwne stuki
  
 
Cytat:
2008-09-08 11:14:42, kisztan pisze:
A co do tych stuków na nierównościach. Posprawdzaj dokładnie wszystkie końcówki przedniego zawieszenia (wahacz, drążki kierownicze). Możliwe też, że masz już do wymiany gumki na stabilizatorze przechyłu.



Lub poduszki mocowania McPersonów
  
 
dużo roboty z tymi mc phersonami trzeba wyjmowac kolumny i sciągać sprężyny??
  
 
Cytat:
2008-09-09 20:57:01, raper6 pisze:
dużo roboty z tymi mc phersonami trzeba wyjmowac kolumny i sciągać sprężyny??



cie jego sam chcesz to wszystko zdjełać toś gieroj - a roboty to zawsze jest full gdzie byś nie chciał to sie po pachy urobisz a jeszcze zostanie dla 3. Espero można polubić ale 10-12 letnie jest jak stary człowiek i wymaga troskliwej opieki a to ozancza usuwanie takich różnych dupereli, które czasem kosztują ale jak chce się mieć sprawne i powiedzmy pewne auto a nie tylko pieczątkę w dowodzie to innego sposobu nie ma. Powodzenia
  
 
Cytat:
2008-09-09 20:57:01, raper6 pisze:
dużo roboty z tymi mc phersonami trzeba wyjmowac kolumny i sciągać sprężyny??



Oddajesz do warsztatu i na drugi dzień odbierasz. Nie wiem jakie koszty, ale w złomgunie zapłaciłem za łożyska+mocowania+robotę 430 zł.
  
 
Ja płaciłem 100 za robotę + poduszki w cenie 48 PLN/sztuka