MotoNews.pl
  

Dwa problemy (kierunki i pas tylni)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Yo

Znowu mam pytanka do was od jakiegos czasu zdarza sie ze kierunek w lewo zamiast ladnie cykac cyka tak szybko albo wogole nie dziala. Jak nie dziala to nie dziala ale jak tak szybko cyka to miga tylko ten z tylu, boczny i przedni nie swieca sie wogole. Natomiast jak uruchomie awaryjne to boczny i przedni tylko sie tak lekko "podswietlaja". Pytanko gdzie szukac zwarcia ?? No i czy to zwarcie ??

Pytanie drugie

Kiedys przywalilem w murek tylem jak cofalem rozwalilem zderzak i ten cienki pasek nad nim. Zderzak mam nowy od tamtego czasu a ten pasek byl tylko poszpachlowany lekko. Teraz juz go prawie nie ma jest caly przezarty przez ruda i chce go wymienic bo mi psuje wizerunek autka Pytanko czy on jest przykrecany czy przyspawany bo slyszalem dwie opcje?? No i oczywiscie ile kosztuje taki pasek w stanie surowym ??

pozdr
  
 
Cytat:
2003-08-12 10:23:47, thaniel pisze:
Yo

Znowu mam pytanka do was od jakiegos czasu zdarza sie ze kierunek w lewo zamiast ladnie cykac cyka tak szybko albo wogole nie dziala. Jak nie dziala to nie dziala ale jak tak szybko cyka to miga tylko ten z tylu, boczny i przedni nie swieca sie wogole. Natomiast jak uruchomie awaryjne to boczny i przedni tylko sie tak lekko "podswietlaja". Pytanko gdzie szukac zwarcia ?? No i czy to zwarcie ??




Przeczysc sobie polaczenia z przodu, sprawdz mase i powinno byc ok.
  
 
Ten pas jest przykrecany tak samo jak z przodu.
  
 
A u mnie po wsadzeniu okragłych zegarów(kant) i podłaczeniu kontrolek awaryjne migaja ciut przy szybko-dodam ze miga i przycisk i kontrolka w zegarach reszta chodzi OK.Jak odlacze kontrole w zegarach wszystko wraca do normy ma ktus jakas rade na to...tzn oprócz wymiany przycisku na zwykły...
  
 
pas tylni jest przykręcany - umnie też go zeżarło!!
  
 
Cytat:
2003-08-12 10:23:47, thaniel pisze:
Yo

zwarcie ??

Pytanie drugie

Pytanko czy on jest przykrecany czy przyspawany bo slyszalem dwie opcje?? No i oczywiscie ile kosztuje taki pasek w stanie surowym ??

pozdr


Pasek ten jest przykrecany na 5 srub,zeby sie do nich dostac musisz lekko cofnac zderzak i jak zajrzysz pod ten pasek to tam bedzie 5 nakretek(to siedzi na szpilkach)i wykrec tylne lampy bo jak poluzujesz nakretki to musisz ten pasek uniesc do gory.Nowka surowa kosztuje 40zl.
  
 
Problem nr 1
Wczoraj to juz sie normalna regularna choinka zrobila z mojego poldka

Musze dzis koniecznie naprawic te kierunki, gdzies jest zwarcie tylko gdzie? Moze ktos tak mial. Napisze jakie sa objawy

Jak dziala to dziala

Jak nie "cyka" wogole to sie delikatnie kontrolka podswietla od lewego kierunku i o zgrozo jak wczoraj wyszedlem zobacyc jak to z zewnatrz wyglada to sie wystraszylem.
a. Przy zapalonych swiatlach pala sie Prawe swiatlo normalnie w leweym pozycja kierunki wszytskie lewe sie lekko pala i tak samo lekko pala sie halogeny !!! Aha i wszytko delikatnie pulsuje w takt kierunkow
b. Jak sie wylaczy swiatla to jest tak samo tylko ze prawe swiatlo zapala tylko pozycyjne. I tez pulsuje

Co jest najgorsze ze nawet jak sie wyjmie kluczyki ze stacyjki to tez sie pali tak jak w punkcie 2

Poruszalem kostka i kabelkami przy lewym reflektorze pomaga jak "zlapie" dobra pozycje to jest wszytko ok. Czy myslicie ze wystarczy zmienic kostke przy tym swietle? Jest ona troche rozwalona i moze tu jest to zwarcie? Ale skad on bieze prunda jak mu wyjme kluczyk wyglada na to ze gdzies z pozycyjnych ??

Problem nr 2
Dobra co by nie nabijac nowych postow zapytam dalej. Musze sie zabrac za nagrzewnice bo cieknie i teraz mam takie pytanko. Nie dysponuje narazie czasem zeby to naraz zrobic czy moge pozamieniac tak rurki co by omijaly nagrzewnice?? Tzn chcialem tak puscic obieg zeby wogole nie przechodzil przez nia.

Problem nr 3 (ale sie rozpedzilem)
Nie moge dojsc do porzadku z regulacja wolnych obrotow. Skacza, gasnie takie tam. Na 99% winna jest rurka od podcisnienia z kolektora do parownika. Jak nia poruszam to sie zmieniaja obroty. I tu pytanko jakies specialne parametry musi posiadac taki przewod moze ktos poleci mi rurke jakies firmy czy cos

Dobra koncze bo moglbym tak do wieczora pisac

pozdr
  
 
PROBLEM 2
Odp.
Musisz to zrobić omijając zawór.
Rurki gómowe mają wewnętrzną średnice 15-16 mm.
Musisz zastosować rurkę najlepiej miedzianą lub mosiężną, stalowych nie polecam o długości okolo 10 cm. i tak połączyć układ na krótko, po wymianie nagrzewnicy nie zapomnij odpowietrzyć układu bo będzie wiało chłodnym powietrzem przy otwartej nagrzewnicy.
Co do demontażu i montażu nagrzewnicy są dwie szkoły ale to już chyba inny problem.

W każdym bąć razie służe pomocą!!
  
 
Walcze narazie z kierunkami wymienilem kostke przy lewym reflektorze no i jest cos jeszcze. A mianowicie jak wlacze lewy kierunek miga jak trzeba, wlacze pozycje, miga jak trzeba, wlacze mijania kierunek zaczyna "cykac" szybko i juz nie miga tylko żarzy sie , jak wylacze mijania od raz miga ok. Teraz dalej jest wlaczony kierunek wlaczam przednie halogeny zaczyna migac szybko i sie żarzyc wylaczam halogeny wszystko jest ok. Dotyczy to tylko lewego kierunku, prawy dziala caly czas ok. Inne rzeczy jak tylnie przeciwmgielne, wycieraczki, ogrzewana szyba nie wplywaja tak na ten lewy kierunek.

Czyli reasumujac cos gdzies sie zwiera miedzy lewym kierunkiem, swiatlami mijania i halogenami. I teraz pytanie co te trzy rzeczy maja wspolnego bo to pewnie gdzies tu bedzie awaria.

pozdr
  
 
na kierunki to wez oczysc styki przednich kierunkow i sprawdz czy dobrze jest dokrecony komp pod deska rozdzielcza tzn czy mase ma dobrze przykrecona wiem ze jak skladalem mialem z tym problemy pomotalem tam troche przy tym urzadzeniu mikroprocesorowym i zaczelo dzialac

natomiast pierwsze slysze o pasie tylnim ? co to takiego ? czemu rdzewieje? ja u siebie nic takiego nie mam !
  
 
Na mój gust, to jest wina doprowadzenia, masy do lewego światła i kierunku. Miałem, cos podobnego. Tylko, że ja mam pozycyjne zespolone z kierunkiem, w zderzaku, no i u mnie, to była masa, a konkretnie, spadek napiecia wywołany, dużym oporem, na styku masowym. Wszystkiemu winna rdza.
Pozdrawiam.
  
 
Popieram Ronalda. Napewno jest to wina złego połączenia z masą. Wtedy prąd płynie przez inny obwód powodując żarzenie się innych żarówek.
Co do tylnego pasa to rdzewieje on wtedy gdy dotyka do zderzaka. Woda nie ma gdzie ściekać i rdza go je.
  
 
Maciek sprawidzilem ten "komputer" hehe od kierunkow wszytko ok

No i mam podejrzanego tylko juz wczoraj za ciemno bylo Jak sie rusza ta wiazka w ktora wchodza kabelki od kierunku lewego, swiatel i wentylatora to sie poprawia i mruga ok . Takze to gdzies tu w wiazce rozwine kawalek izolacji i bedziemy sprawdzac

pozdr
  
 
Dejmet ukrecilem jedna srubke przy cewce pyanko na szybko

Zostalo ze 2 zwoje gwintu jak nakrece na to nakretke i w to wkrece mala szpilke bedzie dzialac ???

pozdr