Jak z pływakiem??? [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Miałem ostatnio problemy że moja rakieta wkręcała się do 5000obr/min po czym obroty stopniowo spadały do 4000obr/min... wkuzryłem się bo niby bowy silnik,duzo pracy i kasy a on i tak kręcił się tak nisko. I dzisiaj doszedłem (po pijaku co najlepsze) do wniosku że to może mi się świeca zalewać bo dostaje za dużo paliwa. Zaraz sięgnołem do mojego znajomego mechanika i powiedział że to bardzo możliwe. I teraz pada pytanie jak ustawić by dostawał troszke mniej paliwa? Rozumiem że mam się pobawić pływakiem... ale dla mnie gaźniki to czarna magia i powiedzcie mi jak się ustawia pływak? Tylko tak wytłumaczcie jak ciemnemu bo naprawde gaźników nienawidze i sie nie znam na nich....

Z gory ogromne dzięki.
Pozdrawiam
Kuner
  
 
Hm z tego co wiem masz Mazika gazior, zapodaj bardzo dokładnie ustawy pływaka - wiesz jakie i sprawdź czy dysza powietrza się nie poluzowała i czy szczelinówka się nie obróciła. Ale wg mnie to pompka Ci nie wydala albo zawór iglicowy cosik tam szwankuje. Napewno głupstwo.
  
 
zmniejsz dyszę paliwa lub powiększ powietrza..
  
 
Kolega ma 119/185 Więc szukaj przyczyny gdzieś indziej
  
 
Tylko mowcie mi jak ciemniakowi bo jakoś za bardzo nierozumiem... hehehe...

Dobra a gdzie moge dostać dysze paliwa i jaka najlepiej wybrac?????

Aha i na dołkach jak go ostro piłuje to mi przerywa choć ta uszczelke ma zaklejoną... Co może byc?
  
 
Jak chcesz ustawic plywam to wyjmij kopulke ta od gory odejdzie z plywakiem,obruc ja pionowa tak zeby plywak opuszczal sie na dol jak kopulka bedie w pionie.Dobrze wtregulowany do uszczelki ma miec odleglosc 6mm gdy zamyka zawor iglicoy.REgulacja polega na doginaniu jezyczka przy zawoze iglicowym.powodzenia
  
 
Nie zmieniaj dysz a jak musisz to na 117/190. Uszczelka nie powoduje że kręci wysoko!!!!!! Tylko nie przelewa na lewych zakrętach jest to patent Chojnackiego. Jeśli chcesz aby nie przerywał wysoko uderzaj do Schwepesa on ma super to zrobione!!!!! Pozdrawiam