Pali obroty skaczą i gaśnie.... POMOCY PILNE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie.
Miałęm dziwną przypadłość i nie wiem co zrobić. Wjechałęm autem do garażu, zgasiłem. I musiałęm ponownie jechać bo laska dzwoniła. A tu nic... Autko odpala (słychać pompe) wskakują obroty na ok 1.5 tys i gasnie, ponowna proba i to samo co to może być?? A może to wina zapchanego filtru paliwa?? bo jak wracałem do garażu to sie kontrolka paliwa paliła i może pompa zassała farfocle z dna baku i zablokowała pompe lub filtr??
Aha mam espero 1.8 bez gazu.

Proszę o pomoc bo muszę w spbpte (19.12.2009) jechać do Warszawy na lotnisko. Wiem że temat był poruszany ale z tego co się dokopałem to odnośnie aut a LPG...
  
 
A może czasem trzeba zatankować?
  
 
Cytat:
2009-12-18 08:06:07, Adam4302 pisze:
A może czasem trzeba zatankować?



haha to nie jeste śmieszne poprostu potrzebuje rady od kogoś żebym nie kupował nic w ciemno.... a co dotankowania to mam jakieś 10 litró w baku
  
 
A jak wciśniesz gaz to też gaśnie?
  
 
Masz LPG, czy śmigasz tylko na Pb?
Jeśli masz LPG, to:
Kiedy ostatnio tankowałeś paliwo?
Masz odcięcie pompy?
Może to woda w układzie paliwa?

Wszytko wskazuje na to, że po odpaleniu silnika nie podaje Ci paliwa. W układzie wtryskowym znajduje sie tylko paliwo wcześniej podane po przekręceniu kluczyka.
  
 
Napisał, że nie ma lpg. Może rzeczywiście woda w układzie paliwowym. Celowo zadałem też pytanie czy gaśnie po dodaniu gazu, bo być może coś z silnikiem krokowym.
  
 
moja pompe bylo slychac ale cisnienie jakue dawala to bylo niecaly 1 bar. a powinno byc okolo 3. U mnie sknczylo sie na wymianie pompy
  
 
Miałem kiedyś podobnie i okazało się że nie mam banzyny, mimo, ze rezerwa nawet sie nie zdazyla zapalić. dolalem 5l z kanistra i odpalił.

Pozdr.
  
 
słuchaj miałem kiedys podobny objaw dwukrotnie. przyczyna była błacha a mianowicie jeden z bezpieczników ( w tej skrzynce pod kierownicą się przepalił) to był napewno bezpiecznik od zapalniczki samochodowej bo wczesniej cos włączałem i zwarcie się zrobiło i właśnuie po odpaleniu skakały obroty i gasł. sprawdź bezpeiczniki. może to zbieg okoliczności byłu mnie bo niby co ma zapalniczka z odpalaniem ale dwa razy miąłem taki przypadek. Daj znać
  
 
Metodą prób zacząłęm sprawdzać :

1. cewka, kopółka, przewody, świece wszystko ok. Iska też ale na wszelki wypadek oczyściłęm styki, więc poszedłęm dalej:
2. sprawdziłem czy alarm coś się nie zepsuł i zrobiłem tak:
załącyzłęm alarm i odpaliłem objawy były inne.
3. sprawdzenie bezpieczników - ok
krok 4 i ostateczny
odpiąłem filtr paliwa, i odpaliłem... okazało się że pompa paliwa nie pompuje... więc: podjechłem do hurtowni i kupiłem pompe 135zł cała (nie chciało mi się bawić z samą wymianą pompy bo kosztowała ok80zł) i kupiłęm od razu filtr paliwa.

chodzi jak prawie nówka

wniosek:
Zatarta pompa... A filtr paliwa to już lepiej nie mówić czarny...


Pomogła wyszukiwaczka i inne posty o podobnej tematyce, szkoda ze nie mam LPG tak to bym wiedział od razu co jest grane...

Dzięki wielkie wszystkim za pomoc
  
 
A dodam jeszcze że jak próbowałem odpalać i dodawać gazu to zaczynał się dusić i gasł
  
 
Cytat:
2009-12-18 20:02:55, BAD_BOY-ART pisze:
....więc: podjechłem do hurtowni i kupiłem pompe 135zł cała (nie chciało mi się bawić z samą wymianą pompy bo kosztowała ok80zł) i kupiłęm od razu filtr paliwa. chodzi jak prawie nówka wniosek: Zatarta pompa... A filtr paliwa to już lepiej nie mówić czarny...



...No dzięki za podpowiedź, ale czy możesz przetłumaczyć z polskiego na nasze ?

Zrozumiałbm gdybyś napisał, że kupiłeś i wymieniłeś cały zbiornik paliwa - "bo Ci się nie chciało bawić z samą pompą"
  
 
mozesz kupic kompletna pompe z plywakiem, filtrem siatkowym itp a mozesz kupic jedynie wklad pompy. Tz zloz sobie komplet sam !