MotoNews.pl
  

Pomocy!! Gaźnik Weber 32 IBA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukam opisu do Weber 32 IBA
wielkości dysz plus jakies informacje na temat ustawień.

z gory dzieki jak ktos cos wie i napisze.
  
 
gdzie na drugim kompie chyba mialem cos o iba, ale musialbym kompa odkopac (bo nie jest na chodzie). Jak nikt wczesniej nie wrzuci to postaram sie wrzucic kolo weekendu.
  
 
czesc dzieki wielkie.

Czekam na kazda informacje odnosnie tego wynalazku .
  
 
jezeli biega o 127 to:
Dysza główna 135
Dysza biegu jałowego 45
Wzbogacenie mieszanki
Dysza paliwa 75
Dysza powietrza 150
Rurka emulsyjna F52
Poziom pływaka 6mm

coś jeszcze??
  
 
o kolejne info dzieki

a jesli chodzi o: ''coś jeszcze??'' to moze jakies foto z opisem lub opis jak tego dziada ustawic chodzi o mieszanke i wolne obroty bo teraz sa za wysokie??
  
 
Śrubka skladu mieszanki na -3 obr.
  
 
a moze jednak jakies foto ,która to jest śrubka ??

pozatym znalazleem kikla fajnych opisow gażników do wiekszości weber-ów poza oczywiście 32 iba ,ale i tak opisy sa po rusku a ja nie poniemaju szto je napisane
  
 
tak na szybko sruba ktora jest zaraz kolo przepustnicy (jakby pod nia) jest od obrotow wykrecajac ja zmniejszasz obroty. tak jakby od przodu (po drugiej stronie wzgledem ramienia przepustnicy) jest sruba z taka sprezynka jakby to jest od skladu mieszanki im bardziej ja wkrecasz tym bardziej jest ubogo. I tak jak pisal kolega 4xtrim wkrecasz do oporu i wykrecasz potem jakies 3 obroby i sobie juz regulujesz potem dokladnie. Ja reguluje tak ze daje wolne obroty dosc nisko 500-700 rpm i zaczynam wkrecac srube od mieszanki, w pewnym momencie sie krztusi to troszecze wykrecam zeby chodzil rowno, ale nie za duzo zeby go nie zalewalo.
  
 
Tak jak obiecalem udalo mi sie ruszyc dzis kompa drugiego tu masz link do opisu IBA
  
 
ree dzieki wielkie masz u mnie browar zajebiscie mi pomogles dzieki jeszcze raz .
  
 
Spoko tez walkowalem temat gaznika pare razy. Jak juz go ustawisz raz to potem jest latwo nastepnym razem. Co do preblemow iba, ktorych nie umiem rozwiazac to przerywanie na zakretach szybkich, tzn gdy jest duze przeciazenie boczne przez moment sie krztusi. Nie potrafie tego obejsc.
  
 
mam podobnie w 28IMB(seryjny 126p)i prawdopodobnie przelewa po prostu
  
 
prosze o usuniecie tego ja i poprzedniego postu pozdr650
  
 
Cytat:
2009-05-04 23:07:41, 4xtrim pisze:
jezeli biega o 127 to: Dysza główna 135 Dysza biegu jałowego 45 Wzbogacenie mieszanki Dysza paliwa 75 Dysza powietrza 150 Rurka emulsyjna F52 Poziom pływaka 6mm coś jeszcze??



Dysze 135/150 to dosyc bogato . To jest napewno seryjne ustawienie ? Z góry dzięki za info
  
 
Na 100% tak jest




[ wiadomość edytowana przez: 4xtrim dnia 2010-01-16 19:52:37 ]

[ wiadomość edytowana przez: 4xtrim dnia 2010-01-16 19:53:06 ]