Strumienica do espero

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie dawno dawno temu ktos sprzedawal strumienice odpowiednio dopasowane do esperaka, gdzie mozna jeszcze ja kupic? do kogo sie zglosic, a i najwazniejsze: jak obejsc testy na tiksycznosc spalin

Pozdrawiam
Lasombra
  
 
Wejdź na t.i.pl lub t.pl, znajdź użytkownika maciej_agma i wyślij mu priva z zapytaniem.
Co do drugiego pytania: sam sobie na to odpowiedz
  
 
Cytat:
strumienice odpowiednio dopasowane do esperaka



Hehe, odpowiednio dopasowane do 3 roznych silnikow, lanie wody i tyle, tak samo mamy dopasowany caly uklad wydechowy.
  
 
Też fakt. Który silnik jest najstarszy w Espero? Prawdopodobnie do tego właśnie silnika był liczony wydech a dwa pozostałe to oszczędnościowe powielenia.
  
 
hmmm nie moge na tej stronie nic znalezc, bo to strona zwiazan z jakims providerem telefonicznym...

na pewno ten adres?

Pozdrawiam
Lasombra
  
 
Adres do Maćka z Agmy:
http://www.agmatuning.com/
agma tuning
A strumienica jest dopasowana głównie do 1,8 i 2,0 ale jak już zuważyliście cały wydech jest taki sam do Espero więc na pewno będzie grał z 1,5. Główna cechą tych strumienic jest ich dostosowanie do bezproblemowego montażu oraz dobra jakość wykonania. Łukasz ma ją juz rok i nie ma rdzy...



Za 170zł chyba warto..... odradzam kombinatoryke z uniwersalnymi na kanale u tłumikarza...

Pozdrawiam coraz szybszy Maciek

[ wiadomość edytowana przez: MaciekGT dnia 2002-10-31 21:28:49 ]
  
 
Swego czasu zadalem sporo pytan Mackowi z Agmy (nie tylko na jednym i drugim forum, gdzie sie udzielal ale rowniez na maila) nt rzekomego dopasowania ich wyrobow do Espero tzn do 3 roznych silnikow oraz kila bardziej ogolniejszych i przez kilka miesiecy jakos nie doczekalem sie odpowiedzi.
  
 
Witam

Sorki panowie ale ta strumienica od Macka z agmy to jest zwykla uniwersalna.... Jak ktos chce taka to moge mu sprzedac za 100pln opchnac swoja z kryzami, idealnie dopasowana w miejsce katalizatora.
Ja obecnie wkladam tam cos innego wiecj jak ktos jest chetny....

Pozdr
Jadzwin
 
 
Dlugo ja miales zamontowana?
  
 
Cytat:
2002-10-31 21:46:34, Anonymous pisze:
Ja obecnie wkladam tam cos innego wiecj jak ktos jest chetny....

Pozdr
Jadzwin



A co montujesz...????? czyżby jakiś tuning....
  
 
Nie dajcie się tylko namówić na strumiennice Jonesa, podobno straszna tandeta (opinia zakładu tuningującego samochody z okolic Wawy)
  
 
Spoko Krzychu, to nie dotyczy naszego auta. Sam sprawdzałem i Daniel z Oplem 2,0 8V też. U nas to działa poprawnie, tzn. uelastycznia dół...
  
 
A czy ktos to sprawdzil w 1.5?
  
 
Witam,

Tu Jadzwin
Maciek uelastycznia dol ale masakruje wysokie obroty.
Moja oferta ciagle aktualna
Ja obecnie bede tam wkladal zamiast strumienicy zwykly tlumik przelotowy tylko policzony tak aby mial pojemnosc zblizona do katalizatora.
Jest w Krakowie firma zajmujaca sie projektowaniem wydechow i zrobia mi cos takiego.
Przyrost mocy nie jest moze duzy bez kata, ale za niewielkie pieniadze.
Jak w koncu zrobie z silnikiem to po chipie powinno to dac lepsze rezultaty.
Jedno jest pewne strumienica dziala w konkretnym zakresie obrotow natomiast w innym zakresie spowoduje spadek mocy poniewaz zakloca przeplyw spalin.
Pozatym za 100 PLN (czy 170 u Macka z AGMY ) to czego mozna sie spodziewac ? Opinie sa rozne ja przetestowalem i jestem pewien ze z gora sa problemy.

Pozdrowienia
Jadzwin



 
 
Wlasnie po raz kolejny zadalem Mackowy z Agmy moj zestaw pytan, odpisze.

"Witaj Macku po raz 5! Moze tym razem odpiszesz na moje pytania za co z gory dziekuje...

Na naszym forum (http://www.espero.of.pl) MaciekGT i inni bardzo chwala Ciebie i firme. Mnie jednak cos w oku sola stoi...
Cale to obliczanie przez Was tlumikow to nie jest aby "pic na wode"? Oferujecie jeden tlumik i jedna strumienice do 3 roznych silnikow z Espero: 1,5; 1,8; 2,0. Dwa ostatnie powiedzmy, ze sa do siebie jeszcze jakos podobne ale 16V - 1,5 to zupelnie inna bajka chyba?

Jaki jest wplyw instalacji gazowej na zywotnosc tlumikow. Ludzie twierdza, ze niby sie troche szybciej zuzywaja bo wieksza w nich wilgotnosc ale ja obserwuje wieksza temperature calego ukladu az po koncowke wiec woda chyba sobie szybciutko wyparowuje?

W niektorych autkach widac jak przy ruszaniu kapie woda z rury, tzn ze dolna (e) polowa (y) tlumika (ow) jest (sa) wypelniona (e) woda??? ( Eee, chyba raczej skrapla sie w samej koncowce?) Jak to sie ma do mocy osiaganej przez autko, przeciez bylby to prawie zapchany uklad?

Powiedz prosze, czy katalizator zuzywa sie od przebiegu tzn od tego ile pracy musi wykonac czy poprostu od temperatury? Innymi slowy, czy nowy katalizator w autku z gazem bedzie sprawny baaaardzo dlugo, czy mimo brykania na gazie szybko sie zuzyje od wyzszej temperatury? I jak szybko?

Co dokladnie dopala sie w katalizatorze? Slyszalem opinie, ze po przerobieniu autka na gaz, katalizator staje sie zbedny. Co innego twierdzil spec od mojej instalacji gazowej kiedy ustawial ja na analizatorze spalin, odrazu stwierdzil, ze katalizator juz nie jest 1 mlodosci.

Katalizator sportowy... Czy autko przejdzie z nim badanie spalin? Jaka jest jego zywotnosc w zwyklym autku z gazem? (jw) Czy roznica w osiagach miedzy zamontowaniem takiego kata a tlumika przelotowego zamiast niego jest duza?"
  
 
pytanka ciekawe, mam nadzieję że zamieścisz ewentualną odpowiedź.

Co do kata to jestem przekonany, iż zużywa się on wolniej. A z własnych obserwacji wnioskuje, że trwałość układu wydechowego w najgorszym wypadku nie uległa skróceniu, a nawet pokuszę się o opinię że wydłużyła się nieznacznie(na gazie mam zrobione około 90000km i nadal mam pierwszy układ wydechowy, choć w nie najlepszym stanie; czyt. korozja zewnętrzna)
  
 
Jacek Chojnacki twierdzi, ze wyzsza temperatura szybciej zniszczy katalizator.
Ja juz 5 raz wysylam te pytania i Maciek z Agmy konsekwentnie mnie olewa. Bez komentarza.
  
 
Może pytania które mu zadajesz są dla niego zbyt trudne i niechcąc wyjść na głupka po prostu Ci nie odpisuje?

  
 
Nie, to raczej nie to. Maciek to raczej poważny gościu. Zabiegany jest i tyle.
  
 
Ptaszyna napisał:
Witaj Macku po raz 5! Moze tym razem odpiszesz na moje pytania za co z gory dziekuje...

Na naszym forum (http://www.espero.of.pl) MaciekGT i inni bardzo chwala Ciebie i firme. Mnie jednak cos w oku sola stoi...
Cale to obliczanie przez Was tlumikow to nie jest aby "pic na wode"? Oferujecie jeden tlumik i jedna strumienice do 3 roznych silnikow z Espero: 1,5; 1,8; 2,0. Dwa ostatnie powiedzmy, ze sa do siebie jeszcze jakos podobne ale 16V - 1,5 to zupelnie inna bajka chyba?


nie dokońca masz rację ponieważ przy każdym zamówieniu dokładnie się wypytujemy klienta jakie ma autko, z jakim silnikiem (niekiedy jest nawet ważna moc), cały bajer jest w srodku każdego tłumika bądź strumienicy- innymi słowy jest to ta sama kategoria cenowa moze dlatego uważasz że jest to to samo- robie obecnie katalog wszystkich tłumików, układów wydechowych i strumienic może wtedy jak zobaczesz inny nr katalogowy uwieżysz w to że przeliczamy

Ptaszyna napisał:
Jaki jest wplyw instalacji gazowej na zywotnosc tlumikow. Ludzie twierdza, ze niby sie troche szybciej zuzywaja bo wieksza w nich wilgotnosc ale ja obserwuje wieksza temperature calego ukladu az po koncowke wiec woda chyba sobie szybciutko wyparowuje?

żywotnośc tłumików na polskim gazie maleje w oka mgnieniu z bardzo prostej przyczyny: polski gaz (a raczej ten za wschodniej granicy) jest mocno zasiarczony, w procesie spalania powstaje bezwodnik kwasowy SO3 który w połączeniu z wodą daje kwas siarkowy odpowiedzialny za korozję układów wydechowych w autkach napędzanych gazem. Jedynym rozwiązaniem jest tutaj zastosowanie tłumików ze stali kwasoodpornej

Ptaszyna napisał:
W niektorych autkach widac jak przy ruszaniu kapie woda z rury, tzn ze dolna (e) polowa (y) tlumika (ow) jest (sa) wypelniona (e) woda??? ( Eee, chyba raczej skrapla sie w samej koncowce?) Jak to sie ma do mocy osiaganej przez autko, przeciez bylby to prawie zapchany uklad?

jest to tylko para wodna która sie skropliła w pierwszym momencie pracy silnika- zauważ że najmocniej leci w autach z katem. skroplenie powstaje na skutek różnicy temperatur

Ptaszyna napisał:
Powiedz prosze, czy katalizator zuzywa sie od przebiegu tzn od tego ile pracy musi wykonac czy poprostu od temperatury? Innymi slowy, czy nowy katalizator w autku z gazem bedzie sprawny baaaardzo dlugo, czy mimo brykania na gazie szybko sie zuzyje od wyzszej temperatury? I jak szybko?

najważniejsze w kacie są materiały z których został on wykonany czyli w przeważającej ilości pallad i platyna (notabene są ludzie którzy skupują takie zużyte katy i robią po przeróbce niezłe sianko). Troche chemii żeby wytłumaczyć: każdy katalizator chemiczny w czasie trawnia procesu chemicznego się zużywa chemicznie tzn traci swoje właściwości katalizatujęce i jest to rzecz jak najbardziej normalna- nazywana potocznie wypaleniem katalizatora. Inny sprawa gdy w kacie urwie się wkład ceramiczny

Ptaszyna napisał:
Co dokladnie dopala sie w katalizatorze? Slyszalem opinie, ze po przerobieniu autka na gaz, katalizator staje sie zbedny. Co innego twierdzil spec od mojej instalacji gazowej kiedy ustawial ja na analizatorze spalin, odrazu stwierdzil, ze katalizator juz nie jest 1 mlodosci.

głównie tlenki azotu, troche tlenków węgla, tlenki siarki. Katalizator jest zbędny bo: gaz ma wiekszą temperaturę spalania co za tym idzie powstaje mniej syfu i bez roblemu mieścisz się w normach

stwierdził tak bo wie jakie parametry uzyskuje sie na gazie i nowym kacie. W silniku gazowym kat jest ZBĘDNY

Ptaszyna napisał:
Katalizator sportowy... Czy autko przejdzie z nim badanie spalin? Jaka jest jego zywotnosc w zwyklym autku z gazem? (jw) Czy roznica w osiagach miedzy zamontowaniem takiego kata a tlumika przelotowego zamiast niego jest duza?

przejdzie, 50tys km (tak mówi gwarancja producenta), każy kat to pewien opór ale na pewno wiekszy niż tłumika przelotowego (no i tłumik o odpowiednich parametrach- przepłyt, objętość itp- jest tańszy)


przepraszam że nie odpowiedziałem poprzednim razem wyraźnie przeoczyłem