Nanoplex a mapy obciązenia?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z racii tego że wszystke watki są zablokowane. Mam pytanko chce załączyc mape pelnego obciążenia która to jak doczytalem (bo schematów już niema) harakteryzuje sie mniejszym wyprzedzeiem przez co mozna regulowac wyprzedzenie statyczne. I teraz pytanie połączenie z czujnikiem podciśnienia ma być zwarte czy nie bo widze rożne wypowiedzi. Moj czujnik zwiera przy podcisnieniu które jak wiadomo jest przy małym obciążeniu silnika, czyli łopatologicznie wystarczy odłaćzyc czujnik i juz jest obciążeniowa charakterystyka wyprzedzenia zaplonu. Czy sie myle??
  
 
Wątki nie są zablokowane,można pisać w każdym bez problemów,przynajmniej ja w każdym mogę się udzielać pomimo napisu"wątek zablokowany"
  
 
Sugerujesz ze w kanale dolotowym przy duzym obciazeniu jest nadcisnienie??
  
 
Nie, przy duzym obciążeniu jest ciśnienie atmosferyczne no moze lekkie podcisnienie żedu kilku kpa (przepustnica max otwarta) natomiast male obciązenie (przepustnica zamknieta) duze podcisnienie ktore zwiera mi styki w czujniku.

Niewiedzialem ze w zablokowanym wątku można pisać sory.

  
 
Dobrze piszesz - odłączasz czujnik i masz mapę dla dużego obciążenia.
  
 
RUFF watki ne isa zablokowane tylko cos sie z grafika popsulo.

Ja sobie zrobilem przelacznik do tych map i szczerze to ani na seryjnym module ani na czerwonym roznicy nie odczuwam
  
 

Takie coś kiedyś znalazłem, jak sie zastanawiałem co to za wężyk miałem ugnity.