Niespodziewane szarpanie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem przewaznie podczas ruszania tylko na lpg nagle zaczyna szarpac po wcisnieciu sprzegla i ponownej probie z reguly problem znika przewody wydaja sie byc ok bo nie ma przebic swiece nie dawno wymienione denzo wieloelektrodowe parownik nie dawno po regeneracji i regulacji palec kopulka tez wygladaja na dobre silnik 1.6 75 km ABU SEAT CORDOBA co jeszce moge sprawdzic ewentualnie wymienic z gory dziekuje za sugestie
  
 
"podczas ruszania tylko na lpg nagle zaczyna szarpac po WCISNIECIU sprzegla" czy przypadkiem nie po puszczeniu sprzegla szarpie??

ja bym zwiekszyl lekko dawke na wolnych obrotach.
moze reduktor sie ulozyl dopiero a moze gaz jest jakis trefny
  
 
probowalem zwiekszac i zmniejszac dawke ale nie przynosi to zadnych efektow odpinalem krokowca i tez nic wydaje mi sie ze sa ta przerwy w zaplonie tylko co jest przyczyna ?a moze cewka sie konczy ale czy moze dawac takie objawy?
  
 
odpinajac krokowca robisz blad!
bo zostaje w tej pozycji w ktorej go odpieles.

opisz w ktorym momencie szarpie dokladnie.
jakiej firmy jest instalacja(elektryczna lpg) skoro masz tam silniczek krokowy.
stawial bym na wyreguowanie krokow silniczka krokowego.
napisz jaka firme tam masz wstawiona sterowania tym silniczkiem.
(idz po kablu od silniczka krokowego do pudelka i spisz nazwe z pudelka)
Pozdrawiam
  
 
lpg 2 gen streownik niestety tylko lecho mini lambda reduktor lovato rge 92 ok 5tys po wymianie membran silnik 1f 75km a nie jak pisalem wczesniej abu nie bylem do konca swadomy co mam napiecie na sondzie od 0.2 do 0.8v praktycznie w kazdym zakresie obrotow na pb idealnie 0.5v dzis pojezdzilem troche na pb i nie wiem czy mi sie wydawalo czy tez mi lekko szarpnal. szarpanie pojawia sie podczas ruszania z pierwszego lub wstecznego gdy chce szybciej ruszyc i nie dac duzo gazu jezeli dam duzo gazu przed puszczeniem sprzegla wszysto jest ok. dawniej moglem zapalic silnik na lpg nawet podczas duzego mrozu teraz nie jezeli zapale na pb i zaraz przelacze tez szarpie i nie rowno pracujei wogole sie da ruszyc powyzej 2tys ok dawniej tak nie bylo gdy sie rozgrzeje objawy maleja ale dalej sa
  
 
sprawdz filtr powietrza w jakim jest stanie

na chodzacym silniku poprobuj wyginac zdosc sila caly"gaznik"(calosc to co przychodzi powietrze od fitra,wtrysk, przepustnica) to laczy sie na gumie do kolektora poprobuj to wyginac i patrz czy niezmienia sie przypadkiem nic z obrotami.
ta guma moze byc przerwana lekko i jak przegniesz w ktoras strone moze sie powiekrzyc i zacznie zassysac lewe powietrze zacznie zle chodzic. to wtedy bedziesz wiedzial ze guma jest do wymiany, przepatrz wszystkie wezyki podcisnieniowe czy nie sa sparciale poprzerywane.

pojezdzij jeszcze na "PB" i zobacz czy to napewno sie dzieje tez na benzynie
  
 
filtr powietrza czysty a z tym lewym powietrzem to jutro poprubuje problem pojawil sie nie dlugo po regeneracji parownika czy moze cos zchrzanilem ale nie robilem tego po raz pierwszy i mysle ze nie jest to zbyt skomplikowana czynnosc ja dalej upieram sie ze sa to jakies przerwy w zaplonie gdybym podczas ruszania nagle wylaczyl i wlaczyl zaplon kluczykiem objaw bylby taki sam jak jest u mnie teraz
  
 
jak juz zobaczysz te lewe powietrze i niby niewlatuje nigdzie lewe
to sprawdz czy na benzynie jest tak samo !
jezeli tylko na gazie musisz go wyregulowac na probe bym wstawil tam przelotke (rurke ze sruba)zamiast silnicza krokowego i wyregulowal tak jak sie reguluje instalacje z ta przelotka.

MUSISZ WYKLUCZYC CZY DZIEJE SIE TO NA GAZIE I BENZYNIE CZY TYLKO NA GAZIE.
Pozdrawiam
  
 
kolego patelak bardzo dziekuje za pomoc miales racje bo dokladnych ogledzinach okazalo sie ze pociaga lewe powietrze poprzez podstawe wtrysku dzis ja wymienilem problem razwiazany jaszcze raz dzieki
  
 
niech kazdy po znalezieniu usterki napisze posta co bylo przyczyna
TO POMOZE WIELU LUDZIA