(k) przełacznik kierunków pilnie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam... dziś złamałem rączkę od kierunku i potrzebna mi nowa.... na szybko skleiłem tak by chodziły kierunki chociaż bo inaczej się nie dało wiec nie mam świateł drogowych.
jak by ktoś miał taki przełącznik to chętnie odkupie za rozsądna cenę.
jak czytałem na forum to na nim jest 6 numerów katalogowych. i ja mam zaznaczony ten pierwszy.

czym mogą się różnic jeśli kupie ten o innym numerze katalogowym?
  
 
Cytat:
2010-02-16 19:56:28, adrian05031991 pisze:
.. czym mogą się różnic jeśli kupie ten o innym numerze katalogowym?


kształtem (profilem zagięcia) dżwigni ..co skutecznie uniemożliwi jego normalną pracę (będziesz musiał np. jeździć na "drogowych")

Metodą rzeźby można wywalić dziursko w osłonach kolumny kierowniczej i też się da ...tylko hmm...wygląda to potem okropnie !
  
 
no to chyba u mnie już był inny założony bo jak chciałem mignac tylko długimi to zapierał o osłonę przez co pekała....
  
 
Cytat:
2010-02-16 20:18:54, adrian05031991 pisze:
no to chyba u mnie już był inny założony bo jak chciałem mignac tylko długimi to zapierał o osłonę przez co pekała....


no właśnie ..znowu jakiś kretyn odstawił partyzantkę i dlatego masz teraz problem

No i niestety, w tej sytuacji nie możesz się sugerować numerem katalogowym na przełączniku - jedź do kumatego w materii dełu sklepu/hurtowni żeby dobrali właściwy
  
 
nowego nie kupie.... jutro podjade i zobacze na szrocie... ale jak by ktoś miał to pisać
  
 
A tak z ciekawości - ile kosztuje nowy?
  
 
Cytat:
2010-02-16 20:40:03, QLogic pisze:
A tak z ciekawości - ile kosztuje nowy?


Ja się nie zmieniło za bardzo w ostatnich 2 rokach to sądzę , że 70-100zł ..co nawet by sie pokrywało :

alledrogo ..używki i 1 sprzedawca nowe -85zł
  
 
Boguś jakieś 4-5 lat temu za oryginał dałam Ci 85zł pamiętasz ?
Czyżby części podrożały?? Oh te espero

Adrian coś tam coś tam, dlaczego nie kupisz nowego? Będziesz jeździł, szukał i na paliwo wydasz tyle co różnica w cenie....
  
 
Cytat:
2010-02-17 00:19:49, basis pisze:
Czyżby części podrożały?? Oh te espero



Bo do zabytków są droższe części...

Pozdr.
  
 
Cytat:
2010-02-17 00:19:49, basis pisze:
Boguś jakieś 4-5 lat temu za oryginał dałam Ci 85zł pamiętasz ? Czyżby części podrożały?? Oh te espero ..



Pamiętam akcję , nie pamiętałem aż tak dokładnie ceny

jest tak jak pisze Robert ...mam wrażenie że kurczy się powolutku rynek nowych , oryginalnych części do Espero ...i faktycznie, niektóre ceny są wyższe niż 2-3 lata temu

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2010-02-17 00:19:49, basis pisze:
Boguś jakieś 4-5 lat temu za oryginał dałam Ci 85zł pamiętasz ? Czyżby części podrożały?? Oh te espero Adrian coś tam coś tam, dlaczego nie kupisz nowego? Będziesz jeździł, szukał i na paliwo wydasz tyle co różnica w cenie....



porostu mam szrot 2 minuty drogi od domu to pójdę i kupie... chyba ze nie znajdę tam to zamówię sobie na allegro lub w sklepie.
czyli niczym innym poza wygięciem manetki się nie rożni?
  
 
i guma musi sięodezwać
Ja swój niefartownie w pośpiechu tuż u samego dołu dżwigni złamałem spodniami zachaczyłem kieszenią (bojówki) kupiłem nowy (nie pamiętam ile dałem) założyłem ale to nie to co oryginał
Skleiłem stary jakimś niemieckim klejemy typu KROPELKA i do tej pory chula

mogłbym pomóc, ale nowego co kupiłem gdzieś wsysło
i to tak nagle hehe
Pytanie czy by wogole przypasował.


[ wiadomość edytowana przez: franko25 dnia 2010-02-17 20:47:32 ]
  
 
u mnie niestety złamał się przy samym przegubie... skleiłem go ale niestety nie szło inaczej i musiałem zakleić tak by chociaż kierunki wrzucał... da się jeździć bez długich ale jak będę miał okazje to kupie używany... najwyżej mechanizm z środka przełożę bo u mnie nie było z nim żadnych problemów
  
 
mam prożbe.... nie mógłby ktoś sprawdzić jaki ma numerek na tej manetce? chodzi mi by zrobiła to osoba mająca espero 1.5 bez poduchy i regulacji kierownicy.czyli tak jak u mnie. wtedy chyba najłatwiej będzie mi dobrać taki jaki powinien być.
z góry dzięki jak coś... pozdrawiam
  
 
dzisiaj doszedł mi przełącznik od kierunków....
a wiec do 1.5 16v bez poduchy i regulacji potrzebny jest przełącznik o czwartym od góry numerze seryjnym. można tez sugerować się kolorem kostki od włączania świateł mijania i pozycji. u mnie przy tym nieodpowiednim przełączniku była biała kostka i wpinała się w czarna. a teraz przy tym odpowiednim jest czarna. i kablek dluzszy bo tamten był na styk ze ciężko było podpiąć go
  
 
Cytat:
2010-03-01 19:56:32, adrian05031991 pisze:
dzisiaj doszedł mi przełącznik od kierunków.... a wiec do 1.5 16v bez poduchy i regulacji potrzebny jest przełącznik o czwartym od góry numerze seryjnym..


macie (niektórzy) Koledzy ..niepowtarzalnie żółty sposób myślenia

Nie prościej /i naturalniej/ było napisać tutaj właściwy nr katalogowy ??

Poza tym ..uwierz mi , że nic by Ci się złego nie stało gdybyś podał też cenę i ewent. źródło zakupu .

Dla forumowiczów może to być cenne info /włącznie oczywiście z tym nr 1 !/



eeeh !
  
 
Cytat:
2010-03-01 23:08:13, bogdan1 pisze:
macie (niektórzy) Koledzy ..niepowtarzalnie żółty sposób myślenia Nie prościej /i naturalniej/ było napisać tutaj właściwy nr katalogowy ?? Poza tym ..uwierz mi , że nic by Ci się złego nie stało gdybyś podał też cenę i ewent. źródło zakupu . Dla forumowiczów może to być cenne info /włącznie oczywiście z tym nr 1 !/ eeeh !



zapomniałem go spisać... ale jak znajdę czas to spisze numer mojej starej i nowej manetki i zrobię zdjęcie na którym będzie widać różnice wygięcia... za manetkę dałem 10zl bo brałem jeszcze włącznik od przeciwmgielnych tylnych i potencjometr wycieraczek po 5zl. plus 10zl koszt wysyłki. oczywiście z allegro