| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Drus HONOROWY WETERAN OMA A 2.6 Piaseczno | 2003-09-03 08:43:00 jaki jest kt wyprzedzenia zaplonu w silniku c29ne pomocy !!!!
|
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2003-09-03 15:01:25 Tak jak pisze Gieroy. Jeśli chodzi o zapłon to ECU na podstawie czujników wybiera wyprzedzenie zapłonu.
Jest procedura właściwego ustawienia aparatu zapłonowego. (samo kręcenie aparatem nie zmienia kąta wyprzedzenia zapłonu) Jak zdejmiesz kopułkę rozdzielacza to masz na aparacie (na górnej krawędzi wycięcie). Ustawiasz 1 tłok na samej górze (zaworki zamknięte Sące i wydechowe). Palec ustawia się w pewnym miejscu. Obkręcasz aparatem zapłonowym aż wycięcie znajdzie się na "wysokości" palca. Dokręcasz. To wszystko co możesz zrobić. [ wiadomość edytowana przez: marekcaramba dnia 2003-09-03 15:09:11 ] |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2003-09-03 15:11:23 W c20ne nie ma mozliwosci regulacji zaplonu poprzez krecenie kopulka na 100% |
Drus HONOROWY WETERAN OMA A 2.6 Piaseczno | 2003-09-04 08:24:23 dzieki wielkie za wyjasnienie
wczoraj troszke walczylem i znalazlem co bylo: objawy byly takie ze nierowno chodzil na wolnych obrotach na benzynce i na lpg tak samo . powymienialem wszystkie sprawy elektryczne (swiece,prtzewody kopulke,palec) i dalej to samo ale jak chodzil na wolnych obrotach uslyszalem ze cos leciutko posykuje okazalo sie ze to uszczelka miedzy podstawa wtryskiwaczy a kolektorem ssacym juz jest ok jeszcze raz wielkie dzieki |
gieroy LOB MEMBER granatowy panzer ale ... Siemianice | 2003-09-04 22:53:14 Czyli lewe powietrze. Częsta przyczyna.
Pozdrawiam |