Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() marob90 Daewoo Espero Mysłowice | 2010-04-03 20:46:59 Ja jak miałem przeguby walnięte to było słychać tylko przy ostrym skręcaniu, a raz miałem skrzywioną felgę od środka i obijało mi się o coś |
![]() robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2010-04-03 22:11:37 ja kiedyś miałem dziwne stukanie/cykanie i okazało się, że ciężarek z wyważania felg sie obijał pod kołpakiem ![]() Pozdr. |
![]() robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2010-04-03 23:44:14
zgłośnij radio? ![]() Pozdr. |
![]() leszek_espero Klubowy Weteran LEGANZA 2000 AUTOMATIC polska kraków | 2010-04-04 14:10:25 Zwróć uwagę czy czujnik ABS-u nie ociera o pierścien zębaty na przegubie - zdarzyło mi się to kiedyś i właśnie objawem było takie regularne cykanie ..... |
![]() syndoktora Klubowy Weteran Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2010-04-05 11:35:16 może to końcówki drążka kierowniczego?? podnieś auto z tej strony, z której wydobywają się wibracje, chwyć koło i szarp nim na boki, jeśli wyczujesz luz i stuki to na bank końcówka drążka kierowniczego |
![]() leszek_espero Klubowy Weteran LEGANZA 2000 AUTOMATIC polska kraków | 2010-04-05 12:59:53
Końcówka drążka nie będzie stukała regularnie , chyba , że asfalt będzie regularnie dziurawy ![]() ![]() |
![]() ANalfabeta Daewoo Espero 1.8CD Mokobody | 2010-04-05 13:18:42
Jak pisałem wczesniej. Owe stuanie przerodziło się teraz w wycie sugerujące łożysko. Są jakieś metody na sprawdzenie łożyska czy tylko profiklaktyczna wymiana ? |
![]() syndoktora Klubowy Weteran Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2010-04-05 13:30:50
|
![]() leszek_espero Klubowy Weteran LEGANZA 2000 AUTOMATIC polska kraków | 2010-04-05 15:48:09
Zasada jest taka , że uszkodzone łożysko w kole dociążonym powinno głośniej wyć tzn. w czasie jazdy skręcając w prawo dociązasz lewe przednie koło - jak słyszysz , że mocniej słychać - padło łożysko przednie lewe .I analogicznie druga strona ... ![]() Jak dla mnie to twoje objawy na 100% wskazują padające łożysko. |
maki249 espero sól | 2010-04-05 16:01:45 podnieś tą stronę do góry złap za koło jedną ręką u góry za oponę a drugą ręką u dołu i poruszaj, Jeśli nie masz luzu w zawieszeniu to powinieneś wyczuć luz łożyska ( jeśli jest uszkodzone ). Możesz też zakręcić kołem do przodu i tyłu, jeśli jest coś nie tak to powinieneś coś usłyszeć. |