Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
zebros Ford Escort mk VII Inowrocław | 2010-04-29 11:36:09 Witam. Po wielu walkach z wyszukiwarką zostałem zmuszony do założenia nowego tematu.
A mianowicie jaki najlepiej parownik będzie pasował do Escorta MKVII 95r silnik 1.6 efi 90km, na instalacji II generacji? czy takie będą się nadawać? tomasetto AT100HP tomasetto_asterik_100_hp brc_at90e_100kw Prosił bym tez o wasze sugestie ![]() |
![]() matizmat Sympatyk FEFK Padaczka Mk. VII 1.4 ... Zagórzany | 2010-04-29 13:35:43 Hmmm... Z tym parownikiem tomasetto AT100HP to bym uważał... Mam go w cieniasie, i o ile mi wiadomo, to przeznaczony jest do silników małolitrażowych...
Przepraszam za wprowadzenie w błąd... To jednak nie ten reduktor... ![]() [ wiadomość edytowana przez: matizmat dnia 2010-04-29 13:37:48 ] |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-04-29 20:24:16 Ten o którym mowa w temacie. |
![]() escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2010-04-29 21:12:26
Też mam taki parownik, nie narzekam na niego, co prawda spalanie mam większe, ale to raczej wina wielkości felg, szerokości opon i mojego "ekonomicznego" trybu jazdy ![]() Edit: zapomniałem dodać, miałem poprzednio tego BRC, po 70 tyś km umarł..... tzn membrana uszkodzona i silnik się zalewał ![]() [ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2010-04-29 21:13:31 ] |
zebros Ford Escort mk VII Inowrocław | 2010-04-30 00:08:30
czyli At100HP ![]() ![]() |