Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2010-05-06 11:49:16 jak to sie mówi "Koni nikogo nie dogoni" ?? ![]() a tak do rzeczy to B6 jest amorem gazowo-olejowym nowszej konstrukcji, a koni classic to olejówka co prawda z regulacją tłumienia odbicia co daje możliwość "skręcenia" go tak że powinien fajnie się prowadzić na równej nawierzchni natomiast nie koniecznie na dziurach poza tym jak sama nazwa wskazuje to jest to classic ![]() czyli służy do lansowania się jakimś staruszkiem i zawsze będzie miękki w porównaniu do Bilstein'a B6 ja osobiście zdjąłem classici i założyłem B6-tki i teraz jest trochę za twardo ![]() |
![]() maly_czewa 126p Czestochowa | 2010-05-06 11:56:15 Dzięki za odpowiedź , właśnie czegoś takiego mi było potrzeba ![]() Szkoda tylko ,że jedno i drugie rozwiązanie jest cholernie drogie. |
![]() swietyppl RAJDOWY PLESZEW pleszew | 2010-05-07 23:00:10 na kjs przerób sobie seryjne amorki 100% satysfakcji i jeszcze wiecej zabawy |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2010-05-07 23:24:21 nie wiem jak w kaszlu ale w miniaku koni classic skrecone na "twardo" to beton taki ze zwias wogole nie pracuje ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2010-05-09 18:44:44
Bzdura do kwadratu. 100% satysfakcji jak nie jezdziles na dobrym zawieszeniu.; [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-05-09 18:45:33 ] |
![]() co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2010-05-10 09:52:22
przecież w mini zawsze jest beton - tam nie ma zawieszenia ![]() |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2010-05-10 11:41:32
Dokładnie. Albo trza się przyzwyczaić i brać pod uwagę że ma się z dupy zawias i tym samym przeliczać na bieżąco i uwzględniać poprawki do trajektorii lotu ![]() ![]() |
![]() flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2010-05-10 17:50:21
malo wiesz i jeszcze bys sie zdziwil ![]() fakt ze jest krotkoskokowe ale niekoniecznie musi byc betonowe ![]() |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2010-05-11 16:09:01
Chodziło mi bardziej o to żeby brać pod uwagę to że zachowa się właśnie gówniano ![]() |
![]() maly_czewa 126p Czestochowa | 2010-05-13 07:58:39 To jeszcze jedno pytanie do znawców tematu. Gdzieś wyczytałem ,że bile można też regulować. Może mi ktoś napisać czy da się to zrobić samemu, tak jak jest to w Koni ? [ wiadomość edytowana przez: maly_czewa dnia 2010-05-13 07:59:01 ] |
![]() 5Turbo F&F Wolny Słuchacz :) Promot Mondial 84 & ... Zabrze | 2010-05-13 11:37:24 Wszystko sie da tylko trzeba mieć sprzet jak zerkopol ![]() |
![]() co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2010-05-13 12:01:01
tak jak w Koni to nie, w Koni kręci się tłoczyskiem w jego skrajnym położeniu (tłoczysko musi zatrybić się z "pierścieniem" regulacyjnym który jest w środku) - producent po prostu tak zaprojektował amortyzator dając możliwość regulacji, regulacja trochę upierdliwa bo nie da się jej zrobić na zamontowanym amorze, a w B6 nie ma takiej regulacji - tak jak napisał 5Turbo pozostaje tylko serwis bądź producent |
![]() yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2010-05-13 13:00:17 Bo w B6 robi sie re-valving (zmiane otworow) a nie regulacje. AVO UK ma amory do 126 chyba z regulacja na zewnatrz. |