| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2010-05-16 20:12:21 badał ktoś z was jakie tłoki i ewentualnie od czego podchodzą do 2.0 od argenty (wtrysk)? |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-05-16 20:36:19 Zależy od turbo setup'u ale:
-131 VX -croma turbo -delta 1.6 t (wtrysk) -delta 2.0 t -dedra 2.0 t |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2010-05-16 21:31:14 turbina dmucha 0.3 bara
silnik seria ale po "uczciwej" kapitalce ale jak to w takich projektach pojawił sie problem spod glowicy wyleciał olej i z odmy ( pusciłem ją "w ziemie") zaczoł konkretnie dawac olejem |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-05-16 21:40:58 0.3 bara to można w serie dmuchnąć ![]() |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2010-05-16 21:46:02 chciałem na poczatek bezpiecznie ipowiem ci że czuc róznice w osiągach no ale jutro musze zobaczyc dokładnie co go boli i dla tego pytam o tłoki
jak rozbiore to może zmienie je na cos bardziej odpreżającego |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2010-05-16 21:46:57 martwi mnie ten olej . dlaczego sie tak stało? |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2010-05-16 21:51:23 przy takim dołdowaniu ( mysle max do 0.5) zmieniac tłoki? |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-05-16 21:51:46 możliwe ze dmuchnęło uszczelkę do oleju i dlatego z odmy tak daje |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2010-05-16 21:56:56 podsumuwując. przy doładowaniu muyśle max .05 bara zmieniac tłoki?
i czy jest w ofercie którejś z firm metalowa uszczelka? |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-05-16 22:07:57 do max 0.4-0.5 ja bym nie odprężał bardziej
co do uszczelko porządne płaszczyzny i uszczelka elringa powinna to znieść spokojnie |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2010-05-17 21:56:32 no i aż chciało by się przeklnąć!
nie dojechałem nawet na strojenie! tłoki popekały i troche pozostawało ich na cylindrach nie wiem czy to skład mieszanki czy to winna ciśnienia czy za mało paliwa? tak czy siak jestem w dupie wszystko od nowa ale sie nie poddam |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-05-17 23:31:16 Powiedz coś więcej na temat kompletacji tego.
Jaki system zasilania. Jakie sterowanie zapłonem. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2010-05-18 01:40:22
Tak naprawde wszystko co wymieniles to to samo - za malo paliw - za duze egt i tyle. Najbardziej prawdopodobne jesli jezdziles bez strojenia. |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2010-05-18 07:23:14 A co to opowiadasz, diesel ma praktycznie zawsze za mało paliwa w stosunku do powietrza i działa |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-05-18 08:02:59 daj fotki zniszczeń |
DeviLL Krakow | 2010-05-18 19:57:48 Pewnie te ori 2.0 n/a tloki tez mialy juz swoje lata + wieksza temp + moze stukowe = popekalo |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2010-05-18 20:26:03 bosch
aparat z czujnikiem hala napedzany z wałka tłoki nowe (przejechane max 1000km) dlatego mnie to dziwi tłoki popekał po obwodzie między pierścieniam |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-05-18 21:54:33 foty
Z tego co rozumiem wysra... półki pomiędzy pierścieniami p.s. co do opisu to żeś się nie rozpisał jaki bosch? rozumiem zapłon zwykły z 2.0 gaźnik? |
Krych Fiat 125p WROCŁAW | 2010-05-18 22:22:33 tak rozsypały sie parapety ( kawałki poodpadały)przepływka na 7 pinów czujnik halla z aparatu do modułu pod cewkw bez czujnika w skrzyni i na wale z tego co pamietam białe wtryski
rozmawiałem z jednym kolesiem i powiedział mi że to winna za bardzo spasowanych tłoków pod cylinder tzn pod wolno ssący ok ale pod turbo robi sie luzniejszy szlif |
kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-05-18 22:39:32 a jakie pasowanie? (dziwna teza, znaczy pierwsze słyszę)
Zrozumiałem ze to fabryczny wtrysk argenta plus zapłon na czujniku reluktancyjnym (zmiana kąta wyprzedzenia tylko mechaniczna bezwładnościowa) p.s. Jeśli tego nie regulujesz żadna elektronika (np. ecumaster) to możesz zapomnieć o dojechaniu gdziekolwiek (powinieneś odpiąć wastegate aby było zero doładowania na dojazd jak planowałeś strojenie jakąś elektronika) |