Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() erwinomega LOB WETERAN Irmscher Ostroleka-Neustadt/Wstr. | 2010-04-27 20:35:53 Czy może mi ktos podpowiedziec jak to rozebrac
zanim zaczne coś wyłamywac Z góry dzieki ![]() |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2010-04-27 21:25:10 zacznij od podlokietnika jak mnie pamiec nie myli, a pozniej juz srubki bedziesz widzial ![]() |
![]() katanos LOB SYMPATYK MV6 Góra Kalwaria | 2010-04-28 00:13:09 Zapomniałeś o małej śrubce pod ręcznym. U mnie była na wkrętak francuski czyli gwiazdka. Poza tym wszystko pamiętałeś.
Ogólnie to bardzo prosta sprawa na ok 20min. |
![]() erwinomega LOB WETERAN Irmscher Ostroleka-Neustadt/Wstr. | 2010-05-01 13:30:24 Wreszcie chwila wolna i instrukcje przetestowane.
Jest jak mówicie towarzysze ![]() Dzieki ![]() |
![]() fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-05-25 16:50:20 Podepne sie pod temat. Jak to jest w Omie A?
Z przodu sa dwie sruby z boku i jedna pod popielniczka, a tyl jak jest zamocowany? To normalne ze podlokietnik nie jest skrecany tylko na nity? :| Jak tak dalej pojdzie i co krok bede mial przeciwnosci losu, to w ogole sie nie zjawie na zlocie ![]() |
![]() Pabelo LOB MEMBER Omega A 24v Gliwice | 2010-05-25 17:51:32 otwierasz podlokietnik i delikatnie z dwoch stron podwazasz
schowek (jest miejsce) pod spodem jest jedna albo dwie śrubki. Reszta jak piszesz. |
![]() fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2010-05-25 19:09:24 dwie ![]() dzieki udalo sie ![]() |