MotoNews.pl
  

Tunel środkowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy może mi ktos podpowiedziec jak to rozebrac
zanim zaczne coś wyłamywac



Z góry dzieki
  
 
zacznij od podlokietnika jak mnie pamiec nie myli, a pozniej juz srubki bedziesz widzial
  
 
po pierwsze primo piwko... najlepiej kilka
po drugie primo ... odkręc i wyjmij schowek w podłokietniku (4 śruby pod klapką)
teraz widac następne śruby od konsoli tylnej (nawiewy) do zdjęcia
ściągnij mieszek lewarka do góry lekko podwadzając
wymontuj PRND123 i wlącznik trybu zimowego - kolejne śruby widac pod spodem
teraz można delikatnie podważyc i wysunąc "drewienko" (uwaga na języczek/wypust pod dźwignią od ręcznego
dalej do ściągnięcia osłona "skórzana" ręcznego i kolejne śruby w pobliżu schowka - teraz całośc za dźwignią ręcznego do zdjęcia
potem śruby z samego przodu (te które były pod "drewnem" w pobliżu przycsków szyb) trzymające resztę...

chyba niczego nie pominąłem






[ wiadomość edytowana przez: michcio_007 dnia 2010-04-27 21:51:15 ]
  
 
Zapomniałeś o małej śrubce pod ręcznym. U mnie była na wkrętak francuski czyli gwiazdka. Poza tym wszystko pamiętałeś.


Ogólnie to bardzo prosta sprawa na ok 20min.
  
 
Wreszcie chwila wolna i instrukcje przetestowane.
Jest jak mówicie towarzysze
Dzieki
  
 
Podepne sie pod temat. Jak to jest w Omie A?
Z przodu sa dwie sruby z boku i jedna pod popielniczka, a tyl jak jest zamocowany?
To normalne ze podlokietnik nie jest skrecany tylko na nity? :|

Jak tak dalej pojdzie i co krok bede mial przeciwnosci losu, to w ogole sie nie zjawie na zlocie
  
 
otwierasz podlokietnik i delikatnie z dwoch stron podwazasz
schowek (jest miejsce)
pod spodem jest jedna albo dwie śrubki.

Reszta jak piszesz.
  
 
dwie

dzieki udalo sie