Co mi to da?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki plan: kupic resor odwrocic 2 pioro i tak jezdzic. jakie sa konsekwencje tej przerobki? o ile samochod sie obnizy, jak bedzie sie zachowywal na seryjnych amorkach. slyszalem gdzies, ze nie ma sensu zakladac dodatkowego piora bo cos tam... jaka jest wasza opinia na ten temat?
  
 
Obracanie pióra jakoś mi nie leży, trochu mi to wiejskim tuningiem zalatuje. A dodawanie pióra...... w sumie na nierównościach jest troche nieciekawie, jeszcze nie wiem jak to będzie po zmianie amorów na twardsze.......... ktoś może się wypowie?
  
 
Są gusta i guściki!! Prawda jest taka, że jednemu będzie dana przeróbka będzie odpowiadać a drugiemu nie przypadnie do gustu. Tak jak kolor lakieru!! Ja jestem na etapie dokładania kolejnego pióra i wtedy będę mógł cokolwiek powiedzeić na ten temat. Z wlasnego doświadczenia wiem, że najlepiej jest dochodzić i szukać złotego środka samemu kożystając jednak z czyichś doświadczeń!! Samemu kombinować jest za drogo i za długo a odwzorowywać wiernie przeróbki innych właścicieli aut też nie zawsze jest najlepiej!! Najlepiej oblookać, dotknąć, przejechać się wyciągnąć wnioski dołożyć odrobinę własnej inwencji twórczej i gotowe!
  
 
będzie bardzo niski i miękki /opinia zasłyszana/ po samym odwróceniu pióra. WT to raczej nie jest, bo malacze w sporcie tak jeździły. a co do dodatkowego pióra, to ja mam i rzeczywiście na nierównościach koła nie idą po asfalcie - ale z drugiej strony są pióra i pióra
  
 
no wlasnie slyszalem, ze po dolozeniu kolejnego piora z malucha zrobi sie ping-pong i kola beda na nierownosciach tracic kontakt z asfaltem na zbyt dlugi czas. mimo wszystko jak powiedział simon pq warto probowac. pozyjemy zobaczymy