Spojlery i inne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem tu nowy. Planuje zakup samochodu Daewoo Espero . Znalazlem takie Espero : Rok produkcji grudzień 96.
Przebieg 147000km
Poj silnika 2000cm
Instalacja gazowa - zbiornik w kole zapasowym
Klimatyzacja
ABS
Poducha pow.
Elektryczne szyby x 4
Wspomaganie
Halogeny
Regulacja elektryczna świateł
Podgrzewany fotel kierowcy
Podgrzewane lusterka + elektryczne sterowanie
Radio z RDS + MP3 + 4 głośniki
za okolo 15 tys. I sie zastanawiam czy arto . Moze wy byscie mi doradzili. I tak przy okazji to czy mozna jakies ciekawe spojery, dokladki na zderzaki kupic do Espero - jak ktos wiec to prosze mi podac kontakt i orientacyjne ceny . Pozdrawiam wszystkim
  
 
Witam jestem tu nowy. Planuje zakup samochodu Daewoo Espero . Znalazlem takie Espero : Rok produkcji grudzień 96.
Klimatyzacja - Opcja
ABS - standard
Poducha pow. - opcja
Elektryczne szyby x 4 - standard w każdej wersji
Wspomaganie - standard
Halogeny - standard w każdej wersji
Regulacja elektryczna świateł - standard w każdej wersji
Podgrzewany fotel kierowcy - nowość!!!
Podgrzewane lusterka + elektryczne sterowanie - standard w każdej wersji

Radio z RDS + MP3 + 4 głośniki
za okolo 15 tys. I sie zastanawiam czy arto .

Cena coś niskawa biorąc pod uwagę, że jeszcze sprzedający coś opuści.
  
 
Jeśli mechanicznie jest OK, a blacha jest zdrowa (obejżyj dół drzwi, obramowania reflektorów, krawedzie błotników, blachę pod uszczelkami) to warto....


[ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2003-09-05 10:28:51 ]
  
 
Cena ok
  
 
Jeżeli auto jest pewne to cena jest więcej niż atrakcyjna.
Ja już naoglądałem się Esperaków za około 15 tysi i od tych co widziałem wolałbym chyba dyliżans.
  
 
Cytat:
Podgrzewany fotel kierowcy



Kurcze pieczone - ja też chcę ! (jak mi wyklepią...)

Dobra cena tylko jaka jakość ? który właściciel, ile razy bite itp. historie.
  
 
Cytat:
Podgrzewany fotel kierowcy - nowość!!!



jakoś nigdy nie widziałem - nawet w wersjach niemieckich ze skórą......
  
 
Dziekuje za odpowiedzi. Zapomnailem jeszcze dodac ze to autko jest bezwypadkowe. A co do tych akceriow tuningowych - to gdzie mozna cos takiego kupic ??? A co do tego Espero to II wlasciciel . Mial zmieniany tylko blotnik od strony kierowcy. Jest do niego ksiazka serwisowa. 120tys km z swojego przebiegu auto przejezdzilo na niemieckich autostradach
  
 
Aaa... no to baaardzo ciekawa propozycja. Postępuj następująco:
1. Zapisz się do naszego klubu
2. Poszukaj dokładnie, ale to bardzo dokładnie rdzy, bo w tych autach to standard po kilku latach
3. Znajdź kogoś z miernikiem lakieru aby sprawdził, czy nie było bite
4. Sprawdź jak wygląda tapicerka foteli
5. Kupuj lub wypisuj się z klubu

A spoilery... daj sobie spokój.

[ wiadomość edytowana przez: piotrek_nowakowski dnia 2003-09-05 12:25:51 ]
  
 
Witam.
Czytając ten post,ja też postanowiłem się pochwalić moim nowym nabytkiem.
Tydzień temu kupiłem Espero 1,5 z Klimą, ABSem,wspomaganiem itp. Auto jest z grudnia `96 i jest to chyba wersja koreańska /KLA w VIN-ie/.Auta szukalem 1,5 miesiąca i obejrzałem w tym czasie około 15 szt. Espero. Większość była jednak w opłakanym stanie-podejrzewam,że jeździły TAXI.
Za auto zapłaciłem 13 000 PLN .Przebieg ma 75 tys. i wygląda na oryginalny.
Pewnie zaraz powiecie,że to za tanio i z autem coś nie tak,dlatego śpieszę z wyjaśnieniem.
Auto pochodzi z windykacji/tzn. że bank zabrał właścicielowi za niepłacenie rat/,a kupiłem go za pośrednictwem komisu sprzedającego prawie wyłącznie auta z tego źrodła ,będącego jednocześnie serwisem DU/kiedyś mieli jeszcze3 salonyDU w Bytomiu i okolicach/. Widać że I właściciel w miarę dbał o auto,jednak jak mu komornik zabierał brykę to się mocno wkur... skopał auto, rozbił reflektor oraz urwal lusterko i klamkę w drzwiach.
W komisie usunęli wszelkie szkody i bardzo porządnie polakierowali i co ważne poinformowali mnie co i jak było robione i nic kręcili.
Jako że instrukcja obsl. leży jeszcze gdzieś w banku a nie mam kontaktu z byłym właścicielem chciałbym powymieniać płyny, paski itp.mam pytanie:
-Czy silnik Espero fabrycznie zalewany był syntetykiem czy minerałem?
Pytam bo nie wiem na jakim oleju wcześniej było jeżdżone, a w ASO powiedzieli mi,że przy takim przebiegu/75kkm/ można śmiało lać syntetyk.Jak uważacie wlać syntetyk, czy może półsynt.?

A jak można się zapisać do klubu?
Pozdrawiam.

  
 
Cytat:
można śmiało lać syntetyk.Jak uważacie wlać syntetyk, czy może półsynt.?


tylko syntetyk - polecam Mobil 5W50.

Cytat:
A jak można się zapisać do klubu?


kliknij na zaloguj się- w górnym, prawym rogu i jazda: rejestrujesz się , logujesz i wypisujesz głupoty na forum
  
 
Tommi-j - wszystko zależy na czym do tej pory jeździło auto. Jeżeli tylko na syntetyku to jak najbardziej należy przy nim pozostac.
Jeżeli ktoś np. z oszczędności lał mineralny to zalanie go teraz syntetykiem może go rozszczelnic.

Dowiedz się na jakim oleju jeździł silnik i takowy zalej.
  
 
Cytat:
Jeżeli ktoś np. z oszczędności lał mineralny to zalanie go teraz syntetykiem może go rozszczelnic.



myślę ,że przy tym przebiegu raczej się tak nie stanie, ale dla świętego spokoju sprawdź to.
  
 
Cytat:
Dowiedz się na jakim oleju jeździł silnik i takowy zalej.


Niestety właściciel jest nieuchwytny i nie ma z nim żadnego kontaktu,bo zmienił mieszkanie a co za tym idzie i tel.
Podobno gdzieś w banku lub w sądzie jest książka serwisowa + instr. obsł. ,lecz na zanim mi je przyśla może upłynąć miesiąc albo i więcej, a nie wiem kiedy ostatnio był wymieniany olej i nie chciałbym dłużej czekać, bo może się to nie opłacić.
A czy można sprawdzić w jakikolwiek sposób czy był już wymieniany pasek rozrządu, czy do dalej fabryczny.
Może jest data produkcji na pasku,albo jakiś inny znak?
Jeżeli nie jest możliwe sprawdzenie/a tak mówią w ASO, ale nie całkiem im wierzę-pewnie chcą zarobić/ to w przyszlym tyg. będę zmieniał,bo strach jeździć.
Jakiej firmy paski/i inne elementy przy wymianie/ polecacie?
  
 
Przydatność oleju do użycia fachowiec pozna po konsystencji i kolorze. Co do pasków to w ASO zawsze mówią, że nie da się sprawdzić i mają trochę racji. Po pierwsze nie chce im się dobierać do paska, co przy kosztach samego paska nie jest tanie, po drugie pasek to nie jogurt nie psuje się w 2 tygodnie. Moze w hurtowni leżeć latami i być OK.
  
 
Co do spojlerów to prawie wszystkie trzeba przerabiać oprócz ˝Jendrasika˝ - taka firma, nikt chyba nie produkuje dokładek do Espero . Produkty jendrasika ma chyba założone Dominik Olechnowicz jak chcesz , to zobacz auto tego klubowicza w galerii , albo naciskając na jego nick. Jalk chcesz coś innego to musisz sam przerabiać Najlepiej do przodu pasują dokładki od Calibry (ja mam taką). A jak chcesz obejrzeć kilka tuningów to zobacz stronę Łukasza Gajera , auto Lega i Lasombry.

A i w sprawie tuningu nie słuchaj Piotra Nowakowskiego !
  
 
Paski Gates.

Lej Mobila. Pasek powiniem być wymieniony po 60 tys. km. Więc jeżeli zabrany jest po 70 to pewnie został wymieniony
  
 
Pasek po 60 tys powinno sie wymienic, przy 75tys powinien byc juz mocno obstrzepialy tzn winne byc na nim slady zuzycia, przejasnienia itp



[ wiadomość edytowana przez: Cwikus dnia 2003-09-05 16:17:47 ]
  
 
A tak na marginesie wymiana paska nawet przedwcześnie będzie duuuuuuużo tańsza, niż całusek tłoka z zaworami....
  
 
Cytat:
2003-09-05 16:06:13, Armani01 pisze:
A i w sprawie tuningu nie słuchaj Piotra Nowakowskiego !



... i zrób sobie dwa paski górą od przedniej do tylnej tablicy rejestracyjnej..., albo jeszcze lepiej trzy, albo cztery i jeszcze po dwa od lewych drzwi do prawych