MotoNews.pl
  

Jaka konkretna chłodnica do klasyka ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Domyślam się, że podczas przerabiania klasyka w celu wyścigów/rajdów trzeba zmienić chłodnicę na jakąś o większej wydajności. Jaka się sprawdza i pasuje?

[ wiadomość edytowana przez: Ladasznikow dnia 2010-06-27 21:01:44 ]
  
 

a po co Ci większa? ta która masz nie daje rady ?

wyprowadź tylko włącznik wentylatora do kabiny, po osiagnieciu roboczej temp. załaczaj przez startem i rura ...
  
 



chłodnica alu 2107 z Master Sporta - lekka i wydajna, wentylator 310mm 1370m/h firmy SPAL odpalany z przelacznika - w zupelnosci wystarcza taki zestaw, musze tylko wrzucic jakis trojnik zamiast termostatu bo troche niepotrzebny sie wydaje
  
 
też się muszę w alu cudo zaopatrzyć, tymbardziej że lato nadchodzi i temperatury będą coraz wyższe a silnik będzie się grzać
  
 
skolko diengów taka z mastera ? bo mnie niedawno podobna Alu popuściła a różnica w wadze jest znaczna.
  
 
uhh...szczerze Ci powiem ze nie wiem, ja ja kupowalem jakis rok albo 2 lata temu to stala cos ok 130 pln o ile dobrze pamietam. problem w tym ze ciezko z dostepnoscia
  
 
Nie wiem jak w jakims profi sporcie, ale do KJS spoko wystarczy zwykla chłodnica. Ja dałem sobie osobny włącznik wentylatora (bo oryginalny się zepsuł ), "włanczałem se" na starcie próby i nie było mowy by wskaźnik znalazł się na czerwonym.
  
 

te alu są łączone z plastkiem.. i to czasem nie wytrzymuje długo.

lepsze są z "latynija" czyl ijakiś stop brązu czy mosiądzu , generalnie coś z miedzią, gdyż wspaniale się lutuje.

Poza tym sa w wersji 2 komorowej i te sa bardzo wydajne.

Martin ma taką w swoim Lada-Fordzie, bo mu seryjna nie nadążała, może nich się wypowie.
  
 
Cytat:
2010-06-27 21:47:44, bartixr pisze:
a po co Ci większa? ta która masz nie daje rady ? wyprowadź tylko włącznik wentylatora do kabiny, po osiagnieciu roboczej temp. załaczaj przez startem i rura ...


ta, którą mam uległa destrukcji, więc chciał nie chciał muszę się zaopatrzyć w nową, a lepiej kupić coś konkretniejszego, bo deptany silnik się mocno grzeje... szczególnie gdy się już stanie w miejscu. Może po prostu zapodam większą, ale mieszczącą się chłodnicę z innego auta.
  
 
hmmm...ja testowalem w ponad 30 stopniach i nic mi sie nie zagotowalo...
  
 

Kałasznikow, jak się upierasz, że seryjna nie wystarcza, to Ci moge wysłąć miedzianą 2-jądrową (tł. z opisu ros. )

taka o:
  
 
Niwa na dwa wentylatory - polonez truck dwa wentylatory.
  
 
ok dzięki wielkie