| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
lestad PF 125p Wieliszew | 2010-07-20 10:53:29 Mam, dla mnie dość dziwny objaw. Otóż, jak zapne jedynkę i gaz w dechę, Fiayt idzie jak poparzony, szybka zmiana i dupa - zero mocy, dopiero po chwili się zbiera (próbowałem z gazem w podłogęi z gazem do połowy)... Regulowałem gażnik - jest lepiej, ale nie moge na 2 gim biegu nawet lekko zadriftować.
No i teraz pytania: 1. Ki czort? 2. Kwadratowy kolektor dolotowy? Pierwszy raz widze, takie rozwiazanie i myślę, że to chyba może byc niefajne? 3. Gaz. Wiem, że gaz to zło, ale takiego go kupiłem. Czy istnieje możliwość zamulacza w postaci tego urzędzenia na gaźniku od gazu (nie wiem jak to się nazywa, takie cacko z dwoma otworami na gardzielach). Teoretycznie wydłuża to o jakieś 3 cm dolot, ale żeby tak zamulał? 4. Skrzynia 5? Czy na 4 biegowej byłoby lepiej? 5. żle ustawione zawory? 6. Wydech - jaki tłumik końcowy wejdzie na seryjny układ, a'la mugen? Jakie wymiary? Ratunku, bo opcji wiele, a nerwów coraz mniej mam Pozdro L. |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2010-07-20 10:59:15 ![]() |
lestad PF 125p Wieliszew | 2010-07-20 11:15:56
oj tam... To mój drugi samochód na gaźniku - nie znam sie i chcę się nauczyć.... To źle? |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2010-07-20 11:26:15 Gdzie tak driftujesz? Na szutrze czy asfalcie... jak na asfalcie i pod maską masz 60-65KM to nie ma się co dziwić, że ma muła... |
lestad PF 125p Wieliszew | 2010-07-20 12:21:52
Raczej asfalt, ale potrzafi na szutrze się też "udusić"... Pod maska 60-65 KM.... chyba jest więcej, bo na 3, 4 i 5 biegu idzie już ładnie.... Ale udało mi się go dokręcić do 130 km/h (licznikowe) a to chyba tez za mało? Jakie są objawy błednie ustawionych zawroów (coś powinnio stukać, jak za luźno, a jak za sztywno)? |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2010-07-20 12:43:29 Zmierz sobie kompresje. Jak ciśnie do 130 to pewnie na hamowni wyszło by z 40KM Seryjny dobrze ułożony kant powinien te 160 dawać |
lestad PF 125p Wieliszew | 2010-07-20 12:49:24
Wiesz, jak go kupiłem, było jeszcze gorzej (zawory na sztywno były), teraz po remoncie jest lepiej, ale to jeszcze nie to.... Choroby wieku dziecięcego )) |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2010-07-20 13:15:02
świnka , odra , ospa nie zamulaj |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2010-07-20 13:41:05
Zdejmij dekiel, sprawdź luzy zaworowe(zwrcajać uwagę na wyrobienie dzwigienek) Sprawdź aparat zapłonowy, świece, gazior ustaw standardowo.(3,5 obrotu od max skręcenia) i powinno banglać. PS. Mi Ohapałka napędzała kantare do 145km/h w momencie gdy panewki obracały się z prędkością walu korbowego
[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2010-07-20 13:48:13 ] |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-07-20 13:48:08
tak, i to jest jedyna pewna rzecz. Oczywiście z pionowym lewarkiem. Nic lepszego nie zrobisz |
lestad PF 125p Wieliszew | 2010-07-20 14:01:53
Uuuuuuuu.... kurka, tyo faktycznie mam muła, przed remontem max to było 90 km/h.... I pewnie bym wycisął troche jeszcze, ale mówię o prędkości, do której auto jakos przyspiesza. Powyzej 120 to juz jest masakryczna masakra... |
kuras180 Otmuchow | 2010-07-20 14:11:14 Tydzien temu kupilismy poldka caro na katy za 400zl z gazem jeszcze 1,5 w 3 osoby na gazie 160km/h ale nie ma mowy nawet zeby zapiszczal na 2 biegu |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2010-07-20 14:11:49 Ty, a zaciski ci nie stoją? |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2010-07-20 14:24:09 Raczej kompletny brak regulacji. |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2010-07-20 14:36:04 To napewno ![]() |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2010-07-20 18:19:18 Co do pionowej czwórki to racja, nie kuca po zmianie na dwójkę. Niestety z czasem w fabryce wprowadzali zmiany mające na celu pogorszenie przyspieszenia
A tak btw mi raczej 160 nie idzie to co słaby jest? |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2010-07-20 21:42:42 Tylko różnice na wyższych biegach nie są takie wielkie jak między jeden a 2 w późniejszej skrzyni plus pionowa czwórka ma krótsze 2 i 3 od skośnych. W praktyce czuć tylko że po zmianie na 4 obroty spadają trochę bardziej niż skośnej.
|
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2010-07-20 21:56:41 podsumowując , z gówna bata nie ukręcisz , nawet w Tarnowie |
Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-07-20 22:56:08
przesada, strzel go ze sprzęgła i pójdzie ;p wyjmij filtr powietrza i daj mu ssanie do połowy, będzie dryftowało, na zaspawanym dyfrze to już w ogóle |