Potrzebne informacje>>>{zawirowacz}

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktoś wie co to jest dokładnie zawirowacz jak to działa ,lak wygląda i gdzie i zaile można kupić???
  
 
Kupić to chyba raczej nie można, to się samemu robi. W książce modyfikacje i usprawnienia 126p było jak to zrobić, chyba ta książka jest do pobrania na stronie Żurawia MALUCH.MGT.PRV.PL.
Aha no i montuje się go w kolanie doprowadzającym powietrze do gaźnika.

[ wiadomość edytowana przez: Simon_126 dnia 2003-09-12 10:28:06 ]

[ wiadomość edytowana przez: Simon_126 dnia 2003-09-12 13:19:37 ]
  
 
a niemasz może jakiegoś schematu
  
 
Tekst i zdjęcie pochodzi ze strony Żurawia (www.maluch.mgt.prv.pl)

Na rys. 4.5 pokazano zawirowywacz (wraz z rysunkiem wykonawczym) i miejsce jego zamontowania w kanale dolotowym gaźnika. Po wciśnięciu wystających łapek zawirowywacza w wykonane uprzednio (np. nożem) nacięcia w ściankach kolanka wlotowego, łapki należy zagiąć zgodnie z rysunkiem, a następnie wcisnąć na końcówkę kolanka złączkę gumową, opinającą i uszczelniającą połączenie tłumika szmerów ssania z kolankiem. Najlepsze efekty uzyskuje się przy jednoczesnym zawirowaniu strumienia powietrza wlotowego i zwiększeniu minimalnej średnicy gardzieli gaźnika (przy zachowaniu jej zarysu zbieżno-rozbieżnego) o 0,5 mm – tj. do wymiaru 23,5 mm, bez zmiany dysz paliwowych, powietrznych i nastaw gaźnika.



Rys. 4.5. Zawirowywacz i jego mocowanie w kolanku wlotowym: 1 – zawirowywacz; 2 – kolanko wlotowe; 1’,1” – części składowe zawirowywacza


Myślę, że już sobie poradzisz.


[ wiadomość edytowana przez: Simon_126 dnia 2003-09-12 13:19:08 ]
  
 
Poradzi sobie!! Kawałek miękkiej miedzianej blachy najlepiej 0.8mm, możyce do blachy odrobina wyczucia w cięciu i zrobione!! Najwyżej 15minut pracy!!
  
 
tylko zamontowac trzeba dobrze, coby do środka nie wpadło
  
 
Zawirowywacz najlepiej zacznie działać przy odetkanym dolocie, czyli wywiercić otwory pod filtrem albo wywalić wszystko pod filtrem. Ja takie coś uzywałem gdy chciałem aby mi mało palił. Efekt zadziałał, jak tylko zaczołem tunować silnik wywalił mi to od razu Chojnacki, bo na dolocie nie może być żadnych oporów i blaszek zabierających siłe rozpędzonych cząstek powietrza..... Pozdrawiam...
  
 
WITAM JA ODRADZAM MIALEM I KUMPEL KAZAL MI WYPIER...C JAK CHCESZ MIEC LEPSZY DOLOT POWIETRZA DO GAZNIKA TO NI Z ZAWIROWACZEM ON ZWALNIA POWIETRZE