Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-05-11 00:09:40 Pompka podobno daje rade.
Zaplon najlepiej Digiplex, nie dawalbym Abimexowi do zabawy ze wzgledu na charakterystyke bardziej dla 1.5/1.6 niz 2.0. Pozatym dokladanie wszystkich czujnikow i dodatkowa wiazka, kupa roboty niepotrzebnie. Lepiej zwykly aparat w glowiczke lub Digiplex. Co do regulacji wolnych obrotow to z tego co pamietam na potencjometrze przy przeplywomierzu. Trzeba zrobic tak, zeby dzialalo, to juz Twoja w tym glowa ![]() |
![]() GeOrGe Polonez Caro '94 2.0 ... Białystok - Puńsk | 2005-05-11 21:06:34 Ja mam pompkę od Roverka albo od GSI w baku i 2.0i.e. i niema najmniejszych kłopotów ![]() |
![]() 3LiTe Miłośnik FSO Był PN jest NU II 2.0 Warszawa-Bielany | 2005-05-11 22:02:28 A nie najlepiej Abimex w wersji bez sondy lambda - najmocniejszy jednopunkt. No chyba że ma być wielopunktowy wtrysk, ale to chyba też nie był bosh ?! |
Mlody251 Brzoz | 2005-05-12 09:57:05 Nie to ma byc bosh.Chodzi dokładnie o to ,ze mam poldolota plusa i mam go na GLI(jednopunkt bosha)jezeli dalo by rade to mial bym w tedy mniej roboty.Zalozyl bym orginalny wtrysk razem z gazem i wszystko.Sonda lambda raczej musi bc bo to m.in ona wyreguluje wieksza dawke paliwa dla silnika 2.0.Tylo nie wiem jak z tym zasranym zaplonem czy kopułka bedzie pasowac i wogole.Widzialem to na zdieciu w samochodzie członka tego forum o pseudonimie Trawa.ciekawy jestem jak on to zrobil.Chcialbym zrobic wlasnie cus takiego u siebie.
A jeszcze jedno czy most od 1.6 gli jest szerszy niz od argenty czy od 132p.Dzieki za kazdy post. pozdro |
Trawa Polonez Atu Plus 2.0 ... Toruń | 2005-05-12 10:39:42 Witam
Postaram sie odpowiedziec na Twoje pytania "Czy pomplka paliwa umieszczona w baku moze zastapic orginalna dohc??" U mnie niebardzo chce chodzic na paliwie ale bylo tak juz przy silniku 1.6. Wtedy cos przerywal i tak mu zostalo. Ale do stacji da sie dojechac i zima odpalic jak gaz zawiedzie. ![]() "Co z zaplonem jezeli zamontujemy wtrysk (caro+GLI), da rade zalozyc kopólkę od plusa??" Caly osprzet silnika zostal seryjny z poloneza. Nic nie bylo zmieniane. Po podlaczeniu wszystkich potrzebnych rzeczy odpalil. ![]() "Jak sie reguluje w tedy obroty??" - same sie reguluja. Na wolnych trzyma ok 1000 obr i daje sie wkrecic do okolo 6000(wyzej nie probowalem go krecic bo sie balem predkosci). ![]() "Jak to wogole zrobic zeby dzialało i jak sie takie cus sprawuje??" Ja pojechalem do mechanika i czekalem az wszystko zrobi ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 3LiTe Miłośnik FSO Był PN jest NU II 2.0 Warszawa-Bielany | 2005-05-12 17:26:20 Zrobiłeś to co mi chodziło po głowie jak miałem Poldka - 2.0 DOHC + orginalny osprzęt - czyli wtrysk. W moim przypadku miał to być Abimex.
Kurcze, żal mi poldka ale pracując tak jak teraz niestety nie miał bym czasu przy nim grzebać, ale może kiedyś jeszcze sobie kupię plusika GSI i wepne 2.0 .... hmm Teraz to nawet Nubire robię w serwisie ... a tak fajnie było robić samemu - jak się naprawiło to przynajmniej było napewno dobrze. |
Mlody251 Brzoz | 2005-05-12 22:28:19 Dzieki wielkie baaarrrdddzzzooo mi pomogles.
Mam jeszcze jedno pytanko a mianowicie to dotyczace mostu czy ten z 1.6 GLI jest szerszy czy wezszy od 132p czy argenty i czy przelozenia sa te same?? A no i jeszcze jedno pytanko czy jak zmieniales ten silnik na 2.0 to chyba musiales zmienic ta szajbke ktora napedza alternator(w gli znajduje sie na niej taki czujniczek jakis (chyba jest to zliczacz obrotów czycus dokladnie nie wiem ale mniejsza o to czy ta szajbka spasowala bez problemu??Dzieki z góry.pozdro |
![]() Michallodz Ford Granada łódz | 2005-05-12 22:44:08 Swiat dohc, znajdz te tematy :
str 8 Most argenty, jakie przełozenie ? str 7 Most od 132/argenty Most od 1,6 polonezowski ma przełozenie 3,91 |