Układ paliwowy 112 16v

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam problem z układem paliwowym. Podczas jazdy ucieka mi paliwo w komorze silnikowej. Przy sprawdzeniu okazało się, że leci z przewodu wchodzącego do listwy zapłonowej (dokładnie przy wejściu). Nie wiem czy jakaś uszczelka tam jest i puściła. Ze znajomym mechanikiem chciałem coś zrobić ale bał się ruszać to auto na wariata ;p Dlatego pytam się czy może ktoś wie jak do tego się zabrać. Tam jest taka blaszka szerokości listwy (według mechanika wygląda na ułamaną, jakby jej brakowało drugiej połówki). Ma ktoś może 16v silnik w swojej ładzie :> albo jakieś schematy czy coś?


[ wiadomość edytowana przez: Marcin_Warszawa dnia 2010-12-22 20:21:58 ]
  
 
Odkręć przewód i zobacz. Albo zrób zdjęcie. Często to wygląda tak że na końcu przewodu masz zarobioną końcówkę (masz ?) przykręcaną właśnie przy takiej blaszce, od blaszki idzie króciec na którym jest oring.

U mnie np ostatnio ten oring się był wyoringował i paliwo zaczęło sikać do komory silnika :| Wprawdzie nie przy tym przewodzie, ale przy regulatorze ciśnienia, ale na to samo wychodzi - takie samo połączenie.
  
 
mówisz masz 10,11 i 12 czy 8v czy 16 ma tak samo zrobiony układ paliwowy i powinien być oring

jak bedziesz potrzebował innych schematów to mam ich troche
  
 
Troszeczkę inaczej to wygląda niż na schemacie ;p Jutro zrobię zdjęcie z rana Rozebrać ok ale jak? Bo ta spinka puścić nie chce, a boje się że ją połamię...
  
 
Zrobiłem zdjęcie nieszczelnego elementu. Strzałką zaznaczyłem skąd cieknie. Pewnie uszczelka puściła. Pytanie jak to rozebrać i co kupić abym mógł od razu wymienić ten element Mam nadzieję, że dostanę tą część w Warszawie


Już ładzinie darowałem na takie zimno i jej nie gazowałem więc strumienia cieknącego paliwa nie ma


Uploaded with ImageShack.us




[ wiadomość edytowana przez: Marcin_Warszawa dnia 2010-12-27 16:16:17 ]
  
 


moze ten schemat wyjaśni ci jak to jest zbudowane:
foto rampy i wtrysków

reszta schematów technicznych tutaj : katalog online do 12-ki