Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() kub3k Sympatyk FEFK taki niebieski Kraków | 2010-11-16 21:52:29 odkręcasz koło, 2 śruby przy drążku i drążek schodzi, co do wymiany gumy to najlepiej odkręcić całą tą metalową opaskę, bo jak wygniesz za mocno to po niej, z samą wymianą gumy męczyłem się kiedyś 2h więc jak robiłem drugą to po prostu odkręciłem tą opaskę (trochę z tym zeszło ale można to zrobić bez zbędnego demontażu), tam jest bodajże klucz 10 no i małymi kroczkami da się ją odkręcić ![]() na forum chyba jest fotorelacja http://forum.samnaprawiam.com/podwozie-wymiana-lacznikow-stabilizatora-escort-vt308.htm [ wiadomość edytowana przez: kub3k dnia 2010-11-16 21:53:26 ] |
![]() MaRRecki Sympatyk FEFK Escort Siemiatycze/Ząbki | 2010-11-17 06:02:23 Kub3k koledze chodzi o caly stabilizator, a ztym troche wiecej zachodu. Musisz wyjac wahacze, poluzowac sanki i opuscic w dol ile sie bedzie dalo i powinien wyjsc |
eblis escort [mkVII] wawa | 2010-11-19 11:18:29 ok udało się, wymieniłem ten drązek, niepotrzebnie odkręciłem wahacze, teraz strasznie ciezko było je spowrotem założyć, musiałem odkręcić maglownicę od kierownicy, inaczej nie chciało zejść na dół, takżenie obeszło się bez odkręcenia części tłumika (od katalizatora do kolektora) oczywiście zerwałem 2 suby, trzeba wiercić, trzeba było odpiąć drązek od zmiany biegów, bo też przeszkadzał.
Jednym zdaniem, to nie życze nikomu podobnych wrażeń, ciężka sprawa, gdyby nie te zapieczone śruby, i wahacze, powiedziałbym że nie najgorzej, a tak to tragedia:/ |