| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rafal125p polonez 1985 gorzów | 2011-04-03 23:26:01 czekam na gromy z jasnego nieba |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2011-04-04 02:58:17
|
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-04-04 08:29:24 No i fajnie Ciepło się robi to rozbierzesz go do gołego, będziesz widział co i jak, porobisz co zgnite, pomalujesz (bo jeśli powiem że "trochę" straszy wyglądem to chyba nic się nie stanie ) i będzie działać. Jeśli to Twoja pierwsza tego typu robota, to przejrzyj trochę forum, opisy naszych pojazdów, co kto ma jak porobione żeby czegoś nie zepsuć Złożysz do kupy i fun z jazdy będzie lepszy niż samochodem spod znaku H |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2011-04-04 13:20:05 mnie tam auto spod znaku h kojarzy sie zupełnie niecenzuralnie, rzekłbym wrecz ze ten maluch jest spod znaku H |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2011-04-04 15:53:56 Hyundai ?? |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-04-04 19:10:40 To może chevrolet ? No rób rób, pokazuj efekty i działaj Jeśli nie ma dziur na wylot to jeśli by Ci się znudziło to jestem chętny na budę |
madmat fso polonez katowice | 2011-04-04 19:52:04 Hej.
Zacznij od osuszenia wnętrza, bo zdaje sie wykładzina trochę nasiąkła wodą, i zanim dojdziesz do etapu remontu karoserii to będziesz miał wyjście ewakuacyjne w podłodze. Uważam ze powinieneś malara na pierwszy ogień porządnie wyczyścić (zdemontować kołpaxy!) powymieniać olej, filtry, świece i się nim bujać, oraz sukcesywnie dążyć do założonego celu czyli przygotowywać go pod kątem kjs instalować nowe taile i lepsze podzespoły. powodzenia |
szymon1977 Blackpool UK | 2011-04-05 12:27:01 Wywal co zbędne, kubełek, gleba, hipol w amory, troszkę pobaw się z silnikiem (tyle, co dasz radę zrobić sam) i jazda! |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2011-04-06 21:27:39 hipol to lipa motodoktor powinien być lepszy.
|
ironman Dobre | 2011-04-09 23:55:50 No loża szyderców jedziemy z koksem . Coś dziś podłubałem ale nie tyle ile chciałem. Okazało się że jak najbardziej do wymiany jest pas przedni, dół podłogi bagażnika, podszybie. Niestety flex zakończył dziś żywot, nim zabrałem się za malucha, więc nie miałem jak zerwać wygłuszenia i sprawdzić podłogi. Jeśli ktoś jest czymś zainteresowany z wnętrza fotele obicia wykładziny itp to dajcie znać bo ja z powrotem już wkładać nie mam zamiaru a jeszcze tego nie wyrzuciłem. W następnym podejściu chce wyciągnąć silnik bo dziś już tego nie zdążyłem, doczyścić wnętrze i wstępnie zabrać się za podwozie.
i bonusik takie stickera nabyłem razem z autem ![]() [ wiadomość edytowana przez: ironman dnia 2011-04-10 00:23:11 ] |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-04-10 08:44:39 Fajna naklejka |
Wariad Fiat 126p fl Sosnowiec | 2011-04-10 13:19:58 zanim wytniesz podłoge bagażnika to poszukaj sobie nowej ja nieznalazłem usiebie zadnej podłogi, w Tyskiej fabryce już wszystkie części poszły na hute, z pasem przednim też powoli zaczynają być problemy. poszukaj sobie odrazu ściany grodziowej bo też już leci.
a co do wygłuszenia to weź przecinak i młotek(wersja dla niemających opalarki) można sie troche powkórwiać ale dało rade umnie.
Ps. zarąbczasta naklejka |
ironman Dobre | 2011-04-10 13:51:36 Nie jest źle wszytko czego potrzebuję już znalazłem więc nie jest najgorzej. Nie wiem jeszcze tylko czym się różni pas przedni z przetłoczeniem i bez - brak fotek. Dodatkowo chciałbym przejść na chromowane zderzaki - czy punkty mocować na pasie przednim są w tym przypadku istotne? |
Paszczus Fiat 125p/Fiat 126p Sosnowiec | 2011-04-10 19:18:00
Jesli chodzi o chromowane zderzaki nie ma znaczenia pas przedni.Jesli zas chodzi o pas przedni to on rozni sie dolna czescia kiedys mialem okazje porownac pas przedni z efla i wersji st.Ale mysle ze jest grono bardziej doswiadczonych osob znajacych ta tematyke ps powodzenia w pracach ![]() |
Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2011-04-10 21:51:58 zycze duzo zapału |