| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2008-03-02 15:54:12 A zdajesz sobie sprawę że nie napisałeś kompletnie nic o silniku ?? Mamy zgadywać jaki masz ??
Jak masz np. 1,5 i chcesz oszczendności to włóż dysze od 1,3 Można się też bawić z samymi dyszami powietrza, ale tu łatwo przesadzić i uzyskać spalanie stukowe. Teoretycznie można założyć też gaźnik z Samary z automatycznym ssaniem, ale trzeba też dorabiać uszczelkę podstawy. Generalnie za dużej oszczędności w paliwie to nie uzyskasz... mi udało się zejść do 6,5 w trasie i 10-11 w mieście (latem) ale wymagało to słożenia jednego gaźnika z trzech różnych i to w większości nowych (żeby były niewyrobione ośki) U mnie na dziurę w obrotach pomogło zastosowanie obu rurek emulsyjnych takich jak seryjnie na drugim przelocie Dużo na temat gaźników i dysz było już na forum - poszukaj. |
bing17 FSO 125p Łódź | 2008-03-02 16:48:26 Silnik 1500 wzmocniony. |
Nomad F&F Sympatyk Wspomnienie po Gdańsk | 2008-03-03 17:36:12 Nie wiem jaki rocznik - nówka sztuka w sklepie łady do 1500
Generalnie z powodu tego że dysze miał dużo mniejsze więc i tak by trzeba było przerabiać to wolałem złożyć nowy fso'owski z 3 leżących w piwnicy i zestawu naprawczego, przy okazji wyszły lepsze osiągi przy mniejszym spalaniu więc nie było sensu się dalej bawić. |
Michallodz Ford Granada łódz | 2008-03-03 23:50:52 Wymien rurke emulsujna w pierwszym przelocie z F35 na F30(taka jest w drugim przelocie) i dziura zniknie |
jacekes F&F Sympatyk 125p Poznań | 2008-03-03 23:59:38 A jak spalanie po takim zabiegu? |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2008-03-04 00:15:03 Jeśli dziura była i zniknie po zmianie rurki to powinno spaść, jeśli nie było to spalanie wzrośnie. |
bing17 FSO 125p Łódź | 2008-03-04 09:48:30 Rurka oryginalna ma zalutowane otworki tak jak proponowali w książce. Dziura nie jest już tak dokuczliwa jak była przedtem, samochód nie szarpie, lecz jest odczuwalna zwłoka w przyśpieszaniu. Mówimy o sytuacji nagłego pełnego lub prawie pełnego otwarcia przepustnicy. Spalania jeszcze nie sprawdzałem, samochód po tym zabiegu ma przejechane tylko 40km z racji braku czasu. Gaźnik wymieniłbym z tego względu że chciałbym obniżyć spalanie, silnik nigdy nie widział gazu, a przy obecnej cenie za montaż i za sam gaz jest to mało opłacalne. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2008-03-04 10:08:41 Nagłe pełne otwarcie przy niskich obrotach zawsze spowoduje pewne opóźnienie, bo bardzo zuboży mieszankę ( otwiera się druga przepustnica i spada podciśnienie ) i nie jest to to samo co dziura w obrotach. A co do spalania te silniki zawsze dużo palą i trzeba się przyzwyczaić. |
bing17 FSO 125p Łódź | 2008-03-04 10:11:48 Czyli wychodzi na to że wszystko jest w normie przy pełnym otwarciu przepustnicy. Na ciepłym silniku jeździ się bardzo fajnie, w końcu samochód tak nie szarpie. Przed tym zabiegiem palił 10-12l na 100km, więc jest to dosyć dużo. Teraz jak sprawdzę to napiszę jaka jest zmiana w spalaniu. |
Blady F&F Sympatyk FIAT | 2008-03-04 10:23:36 10-12 w kancie to dużo??
dawno nikt na tym forum nie stresował się spalaniem w kredensie , żaden z moich kantów nie palił mniej niż 15 , a obecny pali do 35 benzyny no ale ja nie mam "dzióry" w obrotach |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2008-03-04 10:25:35 Chciałbym żeby mój spalał 10 |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-03-04 10:46:11 mój pożera 14 l. LPG i to podczas spokojnej jazdy do pracy - EMERYT STYLE |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2008-03-04 10:58:32 to kant moze palic mniej niz 15 litrow na setke ?? |
bing17 FSO 125p Łódź | 2008-03-04 11:06:20 Większość czasu jeździ nim emeryt więc może dlatego pali wg. Was tak mało |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-03-04 11:12:20
BIMBER - EMERYT STYLE mówi Ci to coś jak nie to zobrazuję: 1. wyjazd z garażu 2. dojazd drogą ubitą do wiejskiej 20 km/h - bo sa dzioory czasem wolniej bo są kałuże i motylki się ubrudzą (lans na mieście kiepski z brudnymi felami)
3. dojazd wiejską drogą do głównej - 50km/h - bo ograniczenie jest i dzieci idą - trzeba licealistki obejrzeć we wstecznym lusterku
4. dojazd do dwupasmówki - 50km/h - bo ruch, psy z suszarką stoją i ograniczenie do 40 więc nie przeginajmy
5. dwupasmówką do zjazdu na wiadukt 70km/h bo ograniczenie jest do 70 - poza tym ja przepisowo uwielbiam jeździć przepisowo
5. zjazd do miasta i 50 km/h bo ruch jak h*j OTO JEST W CAEJ KRASIE EMERYT STYLE - raz w tygodniu na góra dwa razy tak jadę a co - umysł ponad materię - wtedy pali 14 /100 |
bing17 FSO 125p Łódź | 2008-03-04 18:25:37 A już tak z ciekawości, to jaki gaźnik można włożyć pod maskę 125p ?? Z tym od Samary dużo trzeba się bawić ?? Co trzeba przerobić ?? |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2008-03-04 18:29:56
każdy przy odrobinie chęci i fantazji ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |
bing17 FSO 125p Łódź | 2008-03-04 18:43:41 A że jestem namolny to zadam kolejne pytanie. Jaki polecacie ?? |