| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
groobyg2 Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Grupa | 2010-12-30 18:09:14 Mam problem z parownikiem. Essim jezdze juz 4 rok i nic nie robilem oprocz wymiany filterka gazu. Po przelaczeniu na gaz i przegazowaniu obroty zostaja i po chwili dopiero spadaja. Zamknalem calkowicie doplyw powietrza i silnik powinien sie wylaczyc a dalej bylo to samo z obrotami. Zastanawiam sie czy wymienic parownik czy wymienic membramki w nim. jesli parownik to taki sam musze wymienic czy moze byc inny? mam silnik 1.4i i parownik elpigaz tylko nie wiem co to za model bo nie moge tego znalesc czym sie roznia parowniki? |
TK91 Ford Escort Włocławek | 2010-12-30 18:19:36 |
groobyg2 Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Grupa | 2010-12-30 18:49:36 ja nie pytam czy jest roznica miedzy regeneracja a nowym tylko jaki parownik moge wlozyc zamiast tego co mam...
a na reduktorze nigdzie nie widze oznaczen. |
RYBA23 FORD ESCORT Kłodzko | 2010-12-30 19:08:43 ty najperw sprawdz silnik krokowy z tymi obrotami |
groobyg2 Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Grupa | 2010-12-30 20:25:34 silniczek krokowy chyba nic nie ma do lpg chyba ze sie myle to niech mnie poprawi ktos kto jest pewien. najpierw wymienie filterek gazu i zobacze jaka bedzie reakcja. |
RYBA23 FORD ESCORT Kłodzko | 2010-12-30 20:27:46 ja nie mowie o lpg tylko o falujacych obrotach no jak ktow woli jak ci tak wysoko trzyma obroty. |
groobyg2 Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Grupa | 2010-12-30 22:39:27 jasno napisalem w pierwszym poscie:
|