Espero 1,5 LPG vs Fiat Uno 1,4 ies, kto wygra?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie, jak sadzicie, mam jakiesz szanse z Unem bo w sobote sie bede ścigał i nie wiem na co sie nastawic. ?
  
 
Oczywiście jechać bede na benzynce
  
 
Nie wiem ile ma mocy takie UNO...

Jezeli okolo 80 to nie masz szans ... aczkolwiek wszystko zalezy od tego jaki jest moment w tym silniku 1.4
  
 
Ma cos od 70 do 80 km, i jest cholernie lekki.
  
 
Wstyd by bylo z takim czyms przegrac
  
 
W necie znalazłem że moc to 69 km, Vmax = 165km/h, przysp 0-100km/h = 12,4sek, opony 155mm
  
 
Saper miałem kiedyś przyjemność pojeżdzić tym autkiem pare dni i powiem ci że jak na Fiata to zbiera się to zajebiście i na start możesz mieć troche problemów(zależy jeszcze od kierowcy "uno"co potrafi)ale jestem bardzo ciekawy jak się potoczy wasz wyścig.
Oczywiście wierze w ciebie i ESPERO i myśle że się nie zawiode
Daj znać o przebiegu tego widowiska czekam z niecierpliwością!!!!
POWODZENIA!!!!!!!!!!!!!!
  
 
Masz racje, w tym wypadku chyba bardzo wiele zalezy od kierowcy. Ja jezdzilem tym unem jako pasazer i powiem ze na starcie sie bardzo ladnie zbiera lecz pozniej lekko zamula. Scigalem sie na zuzlu na odcinku 40m ( tylko tyle miejsca bylo przed blokiem) czyli aby sprtawdzic co sie lepiej zbiera, uno wyprzedzilo mnie o jakies pol dlugosci ale jechalem na LPG i popelnilem jeden podstawowy blad: przy ruszaniu za duzo gazu dalem zaczalem ryc ten zwir a on byl cala dlugosc przede mna, ale go dogonilem. Cos sadze ze on kierowca jest lepszym bo ja z wyscigami mialem malo do czynienia, ale mam czas aby pocwiczyc.
  
 
jezeli bedziesz sie scigal na krotkim odcinku to moim zdaniem masz niewielki szanse ale jak na dluzej to mysle ze w koncu wygrasz
  
 
Uno ma 75 koni, dosyć zrywna jednostka. Jaka wersja Uniacza - 3D czy 5D ?
  
 
no niestety uno 1.4 fire ma raczje dobry kop bo jest lekkie raczej wróże ci duże problemy jak nie porażkę.!
  
 
Stary!! Powiedz lepiej żeś się rozchorował bo nie masz szans !!
Dostałem kiedyś służbowego(nówkę) Fiat Uno Van 1.4 i wiem co to potrafi( kilkadziesiąt tysięcy nim zrobiłem) . Według instrukcji ma 69KM ale kopa ma niemożliwego.
Ja na twoim miejscu bym zrezygnował. Jeszcze raz Ci mówię, że nie masz szans. Wiem dobrze, że mój 2.0 tak do sestki też by miał ciężko z takim Unokiem. Mimo wszystko powodzenia

Mam nadzieję, że kobiety tej porażki nie będą oglądać
  
 
Uno to maly, spierdly samochodzik...

Nawet jesli wygra na 400m z Espero to nadal pozostanie malym, spierdlym samochodzikiem...

Wiec nie ma sie czym przejmowac
  
 
W konserwie 1,4 faktycznie jest 75 koniuszy...
Niestety będzie ogromny problem, ale oczywiście daj znac.

Espero 2,0 da radę - bez większych problemów Pepton
  
 
Cytat:
Espero 2,0 da radę - bez większych problemów Pepton



nie byłbym taki pewien - po kilkuset metrach napewno Uniak wymiękłby, ale pierwsze metry byłby chyba rozcarowaniem.
Wszystko zalezy też od umiejętnosci kierowcy i od stanu Uniaka......


[ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2003-09-10 10:24:35 ]
  
 


Całkowicie się zgadzam. Jakby nie było Espero to ciężki wóz i jak dla mnie nie jest to fura do startowania z pod świateł. Taki samochód powinien ruszać dostojnie jak na limuzynę przystało a skrzydła rozwijać dopiero na trasie, bo powyżej setki dopiero wychodzi na jaw, że pod maską jest 105 konny 2.0 a nie 105 1.6.
Zgodzicie się ze mną??


  
 
Cytat:
2003-09-10 10:31:12, Pepton pisze:


Jakby nie było Espero to ciężki wóz
Zgodzicie się ze mną??



Nie zgodzimy, he he he.
To tylko 1100, aż 50 kilo więcej od Lanosa.
Espero jak na swoje gabaryty jest najlżejszym chyba autkiem...
  
 
Nie chcial bym nic mowic ale Esperynka ma jeden z nizszych wspolczynnikow oporow powietrza

Moze to nie jest znaczacy parametr... ale kazdy powiew wiatru w przeciwna strone w Uniaku robi duze spustoszenie... wojek ma takiego... ciezko sie tym jezdzi pod wiatr..


O Uno nie bede wspominal


[ wiadomość edytowana przez: KeyJey dnia 2003-09-10 13:41:43 ]
  
 
Uno to jest 5D, dystans to 2,5km ( duzo troche i w tym moja nadzieja)
  
 
Cytat:
( duzo troche i w tym moja nadzieja)



eee to trzeba było tak od razu - większa moc i faktycznie duuużo niższe opory powietrza powinny zapewnić zwycięstwo
ale na krótsze dystanse nadal jestem sceptykiem.......